Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RDZP-2001-7/2024 Opracowanie kompletnej dokumentacji aplikacyjnej (studium wykonalności i wniosku aplikacyjnego wraz z wymaganymi załącznikami) na potrzeby aplikowania w konkursie w ramach FENIKS; Działanie FENX.01.01 Efektywność energetyczna; Typ projektu: Poprawa efektywności energetycznej w zabytkowych budynkach użyteczności publicznej (wraz z instalacjami OZE) dla „Przebudowa budynku głównego i sali gimnastycznej ZWKF w Gorzowie Wielkopolskim wraz z zagospodarowaniem terenu i budową infrastruktury”.

Termin:
Zamieszczenia : 18-03-2024 14:04:00
Składania : 22-03-2024 10:00:00
Otwarcia : 22-03-2024 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Ofertę należy złożyć poprzez formularz oferty - Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 8355232  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - Dokumentacja.zip zip 94997.77 2024-03-18 14:04:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - FO.doc doc 1224 2024-03-18 14:04:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Projekt umowy.pdf pdf 291.59 2024-03-18 14:04:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - Wykaz usług.doc doc 2066 2024-03-18 14:04:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - Wykaz osób.doc doc 1495 2024-03-18 14:04:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe RDZP-2001-7-2024.pdf pdf 402.47 2024-03-18 14:04:00 Postępowanie
Decyzja Nr 267 z 2022r..pdf pdf 2214.38 2024-03-19 12:30:47 Publiczna wiadomość
Opinia MKZ.pdf pdf 1560.33 2024-03-20 12:30:09 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia.pdf pdf 204.25 2024-03-22 15:41:16 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 281.29 2024-03-25 13:48:55 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-25 13:48 Dział Zamówień Publicznych Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2024-03-22 15:41 Dział Zamówień Publicznych Zamawiający zamieszcza informacje z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-03-22 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 63 652,50 zł brutto.
2024-03-21 09:37 Dział Zamówień Publicznych Zamawiający doprecyzowuje termin realizacji zamówienia w Części III zapytania ofertowego oraz w § 2 ust. 1 projektu umowy tj. od daty zawarcia umowy do dnia 29.04.2024r. do godziny 15.00 zgodnie z terminem składania wniosku do Instytucji Finansującej
2024-03-21 09:36 Dział Zamówień Publicznych PYTANIA + ODPOWIEDZI
Pytanie 1
§ 1
2.3.Przyjmujący zamówienie zobowiązuje się udzielać pomocy Zamawiającemu przy parafowaniu i podpisywaniu załączników wymaganych przy składaniu wniosku, w tym pomocy dotyczącej opracowania niezbędnych projektów uchwał.  nie weźmiemy na siebie odpowiedzialności za przygotowywanie projektów uchwał, jest to zadanie radcy prawnego.
Odpowiedź:
Zamawiający pozostawia zapis bez zmian. Przygotowane ewentualnie uchwały przez Przyjmującego zamówienie będą podlegać ocenie zgodnie z wewnętrznymi zasadami działania Zamawiającego.

Pytanie 2
2.4. Wszystkie wykonywane przez Przyjmującego zamówienie opracowania muszą być na bieżąco konsultowane z Zamawiającym i po ich całkowitym zaakceptowaniu wdrożone do dokumentów.  dopytać: czy konsultacja za pośrednictwem maila?
Odpowiedź:
Zamawiający wskazuje, że konsultacje będą odbywać się za pośrednictwem korespondencji mailowej. W uzasadnionych przypadkach dopuszczalne są inne formy konsultacji.

Pytanie 3
§ 2
1. Termin wykonania zamówienia od daty zawarcia umowy do dnia 29 kwietnia 2024 r.  zmiana zapisu: lub zakończenia naboru jeśli zostanie wydłużony.
Odpowiedź:
Zamawiający dodaje w §2 Projektu umowy ust. 4 w brzmieniu: „Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji w przypadku wydłużenia terminu składania wniosków przez Instytucję finansującą.”

Pytanie 4
2. Miejscem przekazania opracowania będzie siedziba Zamawiającego.  dopytać: czyli ul. Królowej Jadwigi 27/39, 61-871 Poznań.
Odpowiedź:
Zamawiający wskazuje, że adres wskazany powyżej jest miejscem przekazania opracowania.

Pytanie 5
§ 6
3. Rozliczenie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi po ocenie formalnej wniosku  zmiana zapisu: po złożeniu wniosku o dofinansowanie. Wynagrodzenie będzie płatne w terminie 30. dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego.
Odpowiedź:
Zamawiający nie zgadza się na zmianę powyższego zapisu. Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca uczestniczył również w ocenie formalnej wniosku i uzupełniał ewentualne braki lub błędy we wniosku zgodnie z §4 Projektu umowy.

Pytanie 6
3. Podstawą do wystawienia faktury będzie:
a) protokół odbioru opracowania podpisany przez przedstawicieli Stron.
b) dokument zmiana zapisu: lub informacja potwierdzający pozytywną ocenę formalną wniosku aplikacyjnego
Odpowiedź:
Zamawiający wskazuje, że zmienia w §6 ust. 3 pkt b Projektu umowy i nadaje mu brzmienie „dokument lub informacja potwierdzające pozytywną ocenę formalną wniosku aplikacyjnego.”

Pytanie 7
§ 7
1. Przyjmujący Zamówienie zapłaci Zamawiającemu kary umowne w razie; akceptujemy jedynie podpunkt a.
b. Przekazania przez Przyjmującego Zamówienie opracowania będącego przedmiotem niniejszej umowy później niż 5 dni roboczych przed dniem, w którym kończy się nabór wniosków w konkursie ogłoszonym przez Instytucję Wdrażającą - Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej – Priorytet FENX .01 Wsparcie sektorów energetyka i środowisko z Funduszu Spójności; Działanie FENX.01.01 Efektywność energetyczna; Typ projektu: Poprawa efektywności energetycznej w zabytkowych budynkach użyteczności publicznej (wraz z instalacjami OZE). Zamawiający ma prawo nie przyjąć opracowania. W takim przypadku wynagrodzenie Przyjmującemu zamówienie nie przysługuje, a Przyjmujący Zamówienie zobowiązany jest do zapłaty Zamawiającemu kary umownej w wysokości 10% wynagrodzenia o którym mowa w § 6 ust. 1.  zmiana zapisu całego podpunktu:
Przyjmujący Zamówienie jest zobowiązany do informowania Zamawiającego o dokumentach i informacjach, które Zamawiający powinien dostarczyć zgodnie z regulaminem Konkursu, w zakresie, w jakim jest to niezbędne do wykonania przedmiotu Umowy. Na potrzeby realizacji Umowy Przyjmujący Zamówienie przedstawi harmonogram prac, w którym Strony wspólnie określą terminy dostarczenia niezbędnych dokumentów i informacji przez Zamawiającego oraz terminy realizacji poszczególnych zadań przez Przyjmującego zamówienie prowadzących do przygotowania Dokumentacji. Strony w porozumieniu mogą dokonywać aktualizacji terminów określonych w harmonogramie.
W sytuacji trzykrotnego niedotrzymania terminów określonych w harmonogramie prac przez Zamawiającego, Przyjmujący Zamówienie ma prawo rozwiązać Umowę z zachowaniem prawa do wynagrodzenia w całości.
W sytuacji niedotrzymania terminów określonych w harmonogramie prac przez Przyjmującego Zlecenie, Zleceniodawca ma prawo rozwiązać umowę.
Odpowiedź:
Zamawiający w §2 Projektu Umowy dodaje ust. 5 w brzmieniu:
5. Przyjmujący Zamówienie jest zobowiązany do informowania Zamawiającego o dokumentach i informacjach, które Zamawiający powinien dostarczyć zgodnie z regulaminem Konkursu, w zakresie, w jakim jest to niezbędne do wykonania przedmiotu Umowy. Na potrzeby realizacji Umowy Przyjmujący Zamówienie w terminie 3 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy przedstawi harmonogram prac, w którym Strony wspólnie określą terminy dostarczenia niezbędnych dokumentów i informacji przez Zamawiającego oraz terminy realizacji poszczególnych zadań przez Przyjmującego zamówienie prowadzących do przygotowania Dokumentacji. Strony w porozumieniu mogą dokonywać aktualizacji terminów określonych w harmonogramie.
W sytuacji trzykrotnego niedotrzymania terminów określonych w harmonogramie prac przez Zamawiającego, Przyjmujący Zamówienie ma prawo rozwiązać Umowę z zachowaniem prawa do wynagrodzenia zgodnie ze sporządzonym protokołem zaawansowania prac zaakceptowanym przez obydwie strony Umowy.
W sytuacji niedotrzymania jakiegokolwiek z terminów określonych w harmonogramie prac przez Przyjmującego Zlecenie, Zleceniodawca ma prawo rozwiązać umowę z prawem do naliczenia kary umownej, o której mowa w §7 ust. 1 lit. c.
W pozostałym zakresie Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisu.

Pytanie 8
c. Przyjmujący zamówienie zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10% wynagrodzenia w przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Przyjmującego Zamówienie.  dodać zapis: Zamawiający zapłaci Przyjmującemu Zlecenie Zamówienie karę umowną w wysokości 10% wynagrodzenia w przypadku odstąpienia od umowy przez Przyjmującego Zlecenie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego.
Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę tego zapisu zgodnie z wnioskiem Wykonawcy. W wypadku odstąpienia od umowy przez Przyjmującego zamówienie z przyczyn dotyczących Zamawiającego otrzyma on wynagrodzenie zgodne z zaawansowaniem prac.

Pytanie 9
d. W przypadku braku pozytywnej oceny formalnej wniosku, wynikającego z winy Przyjmującego Zamówienie, Przyjmującemu zamówienie nie należy się zapłata wynagrodzenia.  usunąć dalszą część zapisu tj.: Ponadto w takim wypadku Przyjmujący zamówienie zobowiązuje się zapłacić Zamawiającemu karę umowną w wysokości 20% wynagrodzenia o którym mowa w § 6 ust.1.
Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę niniejszego zapisu.

Pytanie 10
3. Zapłata kary umownej nie powoduje utraty możliwości dochodzenia przez Zamawiającego odszkodowania przewyższającego karę umowną.  dodać zapis: Całkowita odpowiedzialność Przyjmującego Zamówienie z tytułu należytego wykonania Umowy jest równa kwocie otrzymanego od Zamawiającego wynagrodzenia i nie obejmuje utraconych korzyści (w szczególności nieuzyskanego przez Wnioskodawcę dofinansowania).
Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę niniejszego zapisu. Zamawiający podtrzymuje zapisy umowy.

Pytanie 11
§ 11
1. Oprócz wypadków wymienionych w treści tytułu XV Kodeksu cywilnego Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o poniższych okolicznościach, w przypadku gdy:
4) czynności objęte niniejszą umową wykonuje bez zgody Zamawiającego podmiot inny niż wskazany w ofercie Przyjmującego Zamówienie lub w umowie.  dopytać i dodać zapis: co z osobami na B2B ? – współpracujemy w takiej formie współpracy.
Odpowiedź:
Osoby na B2B nie są odrębnymi podmiotami, traktowani są oni jako zasób własny Przyjmującego zamówienie.

Zamawiający informuje, że wszelkie zmiany zapisów umownych wprowadzone udzielonymi odpowiedziami na pytania zostaną uwzględnione przez Zamawiającego na etapie zawarcia umowy.
2024-03-20 14:12 Dział Zamówień Publicznych Zamawiający informuje, że przedłuża termin składania ofert na dzień 22.03.2024r. do godz. 10:00
2024-03-20 12:30 Dział Zamówień Publicznych Zamawiający modyfikuję odpowiedź udzieloną w dniu 20.03.2024r. o godz. 12:10 do Pytania nr 3 - pytanie dot. konserwatora zabytków
Prawidłowa odpowiedź brzmi: Zamawiający posiada opinię MKZ. Zamawiający dołącza opinię MKZ

Opinia MKZ.pdf

2024-03-20 12:10 Dział Zamówień Publicznych PYTANIA+ODPOWIEDZI
Pytanie 1
Czy Zamawiający poda Wykonawcy wskaźniki produktu i rezultatu wnioskowanego projektu?
Odpowiedź:
Zamawiający oczekuje, że określenie wskaźników opracuje Wykonawca.
Pytanie 2
Czy Zamawiający posiada decyzje administracyjne lub opinie stwierdzające odstąpienie od OOŚ i raportu?
Odpowiedź:
Zamawiający nie posiada decyzji administracyjnej i opinii, ponieważ inwestycja nie zalicza się ani do przedsięwzięć mogących zawsze ani potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko.
Pytanie 3 - pytanie dot. konserwatora zabytków
Czy Zamawiający posiada uzgodnienie prac termomodernizacyjnych z konserwatorem zabytków, które są przedmiotem termomodernizacji? Jeżeli tak to proszę przesłać uzgodnienie
Odpowiedź:
Zamawiający posiada opinię MKZ. Opinia jest dołączona do projektu budowlanego, udostępnionego w postępowaniu.
Pytanie 4 - pytanie audyt
Czy Zamawiający wypełnia Załącznik nr 11 do Regulaminu Wyboru Projektów tj. Audyt energetyczny ex-ante - podsumowanie wyników obliczeń przeprowadzonych w audytach energetycznych w ramach poddziałania FENX.01.01 Efektywność energetyczna?
Odpowiedź:
Zamawiający oczekuje, że Wykonawca opracuje zał. nr 11 na podstawie udostępnionego audytu ex-ante.
Pytanie 5 - pytanie audyt
W pozwoleniu na budowę jest napisane "pozwolenie na przebudowę budynku głównego i sali gimnastycznej" - czy pozwolenie na budowę zawiera wszystkie elementy termomodernizacji objęte audytem termomodernizacyjnym jeżeli pozwolenie na budowę jest z dnia 21 września 2022r. a audyt termomodernizacyjny z października 2022r?
Odpowiedź:
Tak, pozwolenie obejmuje wszystkie elementy termomodernizacji.
2024-03-19 14:29 Dział Zamówień Publicznych PYTANIA+ODPOWIEDZI
Pytanie dotyczy projektu umowy.
Pytanie 1
strona 2 pkt 2.3
"2.3.Przyjmujący zamówienie zobowiązuje się udzielać pomocy Zamawiającemu przy parafowaniu i podpisywaniu załączników wymaganych przy składaniu wniosku, w tym pomocy dotyczącej opracowania niezbędnych projektów uchwał."
Czego zamawiający oczekuje, w treści zdania "pomocy dotyczącej opracowania niezbędnych projektów uchwał"?
Co zamawiający ma na myśli w zdaniu "pomocy Zamawiającemu przy parafowaniu i podpisywaniu załączników wymaganych przy składaniu wniosku"? Jeżeli dokumentacja jest podpisywana za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego?
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, iż zapisy dotyczą między innymi załączników, w których konieczne jest potwierdzenie zgodności z oryginałem np. dokumentów księgowych, decyzji itp. Przyjmujący zamówienie po analizie wzoru wniosku i załączników, poinformuje Zamawiającego czy koniecznym jest wprowadzenie regulacji w postaci regulaminów i uchwał dotyczących realizacji projektu.

pytanie ogólne
Pytanie 2
Czy Przyjmujący zamówienie będzie zobowiązany do opracowania innych dokumentów technicznych projektu, ustaleń administracyjnych z władzą samorządową i organami państwowymi? jeżeli tak to jakie dokumenty i jakie decyzje ustalenia będą po stronie Przyjmującego zamówienie?
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, iż Przyjmujący zamówienie będzie zobowiązany do opracowania innych dokumentów według potrzeb oraz w okolicznościach wskazanych przez Instytucję Finansującą
Pytanie 3
Czy Zamawiający ma policzone wskaźniki produktu i rezultatu wymagane w konkursie?
Odpowiedź:
Zamawiający nie ma opracowanych wskaźników produktu i rezultatu.
Pytanie 4
Czy Projekt będzie obejmował tylko koszty kwalifikowalne związane z termomodernizacją plus roboty towarzyszące? Czy koszty przebudowy , budowy, modernizacji niekwalifikowane nie związane z poprawą efektywności energetycznej - nie ujęte w audycie?
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, iż projekt obejmuje wszystkie koszty kwalifikowalne i niekwalifikowalne.
2024-03-19 12:30 Dział Zamówień Publicznych PYTANIA+ODPOWIEDZI

Pytanie 1:
Czy Zamawiający posiada kosztorysy inwestorskie? Jeśli tak to z jaką datą przygotowania?
Odpowiedź:
Tak, zamawiający posiada kosztorysy inwestorskie. Przygotowane w wrześniu i listopadzie 2022r.
Pytanie 2:
Czy Zamawiający posiada decyzje administracyjne o odstąpieniu przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko i przygotowania raportu środowiskowego?
Odpowiedź:
Inwestycja nie zalicza się ani do przedsięwzięć mogących zawsze ani potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko.
Pytanie 3:
Czy Zamawiający posiada deklaracje Natura 2000?
Odpowiedź:
Zamawiający nie posiada deklaracji Natura 2000.
Pytanie 4:
Czy Zamawiający posiada deklaracje Wody Polskie?
Odpowiedź:
Zamawiający nie posiada deklaracji Wód Polskich.
Pytanie 5:
Czy Zamawiający posiada opinie ornitologiczną?
Odpowiedź:
Zamawiający w chwili obecnej jest w trakcie uzyskania opinii ornitologicznej. Opinia będzie przekazana Wykonawcy.
Pytanie 6:
Czy budynek jest objęty opieką konserwatorską lub jest wpisany do rejestru?
Odpowiedź:
Tak, budynek zlokalizowany jest na terenie strefy ochrony konserwatorskiej i znajduję się na obszarze wpisanym do rejestru Zabytów pod nr A266 i 267 zgodnie z zarządzeniem nr 1134/111/2014 PM. - DECYZJA Nr 267/22 w załączeniu
Pytanie 7:
Czy Zamawiający posiada , albo może posiadać dokumentacje techniczną w formie edytowalnej np. WORD?
Odpowiedź:
Tak, Zamawiający posiada dokumentację w wersji edytowalnej w formacie DOCX , DWG i ATH.

Decyzja Nr 267 z 202 [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opracowanie kompletnej dokumentacji aplikacyjnej Zgodnie z zapytaniem ofertowym 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 438