Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 5B10.291.1.24.2024.BR Dostawa mebli wraz z montażem do budynku dydaktycznego Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki Uniwersytetu Gdańskiego według 4 części: Część I: krzesła i fotele, Część II: meble biurowe, Część III: meble na wymiar, Część IV: regały magazynowe.

Barbara Redzik
Uniwersytet Gdański
Termin:
Zamieszczenia : 18-03-2024 09:36:00
Składania : 26-04-2024 09:00:00
Otwarcia : 26-04-2024 09:05:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1b do części II - Formularz przedmiotowo-cenowy 24.xls xls 75 2024-03-18 09:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 1C do części III - Formularz ofertowy 24.doc doc 115.5 2024-03-18 09:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 1c do części III - Formularz przedmiotowo-cenowy 24.xls xls 48.5 2024-03-18 09:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 1D do części IV - Formularz ofertowy 24.doc doc 115.5 2024-03-18 09:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 1d do części IV - Formularz przedmiotowo-cenowy 24.xls xls 48.5 2024-03-18 09:36:00 Postępowanie
2024-OJS055-00160892-pl-ts.pdf pdf 150.57 2024-03-18 09:36:00 Postępowanie
SWZ 24.doc doc 443.5 2024-03-18 09:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 1A do części I - Formularz ofertowy 24.doc doc 80 2024-03-18 09:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 1a do części I - Formularz przedmiotowo-cenowy 24.xls xls 56.5 2024-03-18 09:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 1B do części II - Formularz ofertowy 24.doc doc 110 2024-03-18 09:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 4A- Oświadczenie 24.docx docx 60.16 2024-03-18 09:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 4B - Oświadczenie 24.docx docx 59.77 2024-03-18 09:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ - Projekt umowy 24.docx docx 65.4 2024-03-18 09:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia 24.docx docx 2743.64 2024-03-18 09:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 7a do części I - Wykaz dostaw 24.doc doc 68 2024-03-18 09:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 7b do części II - Wykaz dostaw 24.doc doc 68.5 2024-03-18 09:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SWZ - oświadczenie JEDZ 24.doc doc 199.5 2024-03-18 09:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SWZ - oświadczenie o braku zakazu (art 5k) 24.doc doc 72.5 2024-03-18 09:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do umowy - Protokół odbioru ilościowego dostawy 24.doc doc 162 2024-03-18 09:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do umowy - Protokół odbioru jakościowego dostawy 24.doc doc 178 2024-03-18 09:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 7c do części IV - Wykaz dostaw 24.doc doc 68.5 2024-03-18 09:36:00 Postępowanie
Pytania i odpowiedzi z dnia 22.03.2024r. - zestaw nr 1-sig.pdf pdf 915.36 2024-03-22 08:47:34 Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi z dnia 27.03.2024r. - zestaw nr 2-sig.pdf pdf 918.59 2024-03-27 10:51:50 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienia i zmiana SWZ z dn. 12.04.2024-zestaw 3.pdf pdf 1640.42 2024-04-12 11:39:56 Publiczna wiadomość
SWZ po zmianie z dnia 12.04.2024.pdf pdf 427.67 2024-04-12 11:39:56 Publiczna wiadomość
Opis przedmiotu zamówienia po zmianie z dnia 12.04.2024.pdf pdf 1700.88 2024-04-12 11:39:56 Publiczna wiadomość
2024-OJS073-00218636-pl-ts.pdf pdf 150.88 2024-04-12 11:39:56 Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi z dnia 17.04.2024r. - zestaw nr 4-sig.pdf pdf 926.29 2024-04-17 09:59:27 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert z dnia 26.04.2024 r.-sig.pdf pdf 676.14 2024-04-26 10:46:59 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-26 10:46 Barbara Redzik Informacja z otwarcia ofert z dnia 26.04.2024 r.

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-04-26 09:00 Komunikat Zamawiającego Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia:
Część I: 914 133,68 PLN brutto,
Część II: 917 094,33 PLN brutto,
Część III: 58 968,61 PLN brutto,
Część IV: 173 842,10 PLN brutto.
2024-04-17 09:59 Barbara Redzik DO UCZESTNIKÓW POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ - zestaw nr 4
Dotyczy: postępowania nr 5B10.291.1.24.2024.BR prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: „Dostawę mebli wraz z montażem do budynku dydaktycznego Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki Uniwersytetu Gdańskiego według 4 części: Część I: krzesła i fotele, Część II: meble biurowe, Część III: meble na wymiar, Część IV: regały magazynowe”.

W odpowiedzi na wnioski o wyjaśnienie treści SWZ, przesłane do przedmiotowego postępowania, Zamawiający na podstawie art. 135 ust. 2 i 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), udziela wyjaśnień uczestnikom postępowania. Pełna treść pisma w załączeniu.

Pytania i odpowiedzi [...].pdf

2024-04-12 11:39 Magdalena Pietruszewska Szanowni Państwo,

W odpowiedzi na wnioski o wyjaśnienie treści SWZ, przesłane do przedmiotowego postępowania, Zamawiający
na podstawie art. 135 ust. 2 i 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r.
poz. 1605 z późn. zm.), udziela wyjaśnień uczestnikom postępowania oraz informuje o zmianie treści SWZ. Szczegóły w załączonym piśmie.



Wyjaśnienia i zmiana [...].pdf

SWZ po zmianie z dni [...].pdf

Opis przedmiotu zamó [...].pdf

2024-OJS073-00218636 [...].pdf

2024-03-27 10:51 Barbara Redzik DO UCZESTNIKÓW POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO - WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ - zestaw nr 2.
Dotyczy: postępowania nr 5B10.291.1.24.2024.BR prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: „Dostawę mebli wraz z montażem do budynku dydaktycznego Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki Uniwersytetu Gdańskiego według 4 części: Część I: krzesła i fotele, Część II: meble biurowe, Część III: meble na wymiar, Część IV: regały magazynowe”.
W odpowiedzi na wnioski o wyjaśnienie treści SWZ, przesłane do przedmiotowego postępowania, Zamawiający na podstawie art. 135 ust. 2 i 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), udziela wyjaśnień uczestnikom postępowania. Pełna treść pisma w załączeniu.

Pytania i odpowiedzi [...].pdf

2024-03-22 08:47 Barbara Redzik DO UCZESTNIKÓW POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO - WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ - zestaw nr 1
Dotyczy: postępowania nr 5B10.291.1.24.2024.BR prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: „Dostawę mebli wraz z montażem do budynku dydaktycznego Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki Uniwersytetu Gdańskiego według 4 części: Część I: krzesła i fotele, Część II: meble biurowe, Część III: meble na wymiar, Część IV: regały magazynowe”.

W odpowiedzi na wnioski o wyjaśnienie treści SWZ, przesłane do przedmiotowego postępowania, Zamawiający na podstawie art. 135 ust. 2 i 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), udziela wyjaśnień uczestnikom postępowania. Pełna treść pisma w załączeniu.

Pytania i odpowiedzi [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1747