Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Wykonanie, dostawa i montaż 22 tabliczek na 20 słupach mocujących w ramach systemu oznakowania dojazdów do kładki pieszo-rowerowej w Owińskach od strony Miasta Poznania

Ewa Siwińska
Miasto Poznań Department: Biuro Koordynacji Projektów i Rewitalizacji Miasta
Deadlines:
Published : 21-03-2024 13:23:00
Placing offers : 28-03-2024 12:00:00
Offers opening : 28-03-2024 12:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Zaproszenie do złożenia oferty

Biuro Koordynacji Projektów i Rewitalizacji Miasta Urzędu Miasta Poznania zaprasza do złożenia oferty na wykonanie, dostawę i montaż na 20 słupach mocujących 22 tabliczek kierunkowych – w tym 20 tabliczek jednostronnych i 2 tabliczek dwustronnych – informujących o dojeździe do kładki pieszo-rowerowej w Owińskach od strony Miasta Poznania.

Sposób złożenia oferty

Wszelkie szczegóły dotyczące zamówienia znajdują się z zapytaniu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia. Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Zastrzegamy, że Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.

Komunikacja w postępowaniu

Komunikacja w postępowaniu oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem strony https://platformazakupowa.pl.

W sprawach merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub z Ewą Siwińską (tel. 061 878 5012, email: ewa_siwinska@um.poznan.pl).

W sprawach związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 – tel. 022 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl.

Informacja o wyniku postępowania

Zamawiający o wyborze oferty powiadomi Wykonawcę poprzez stronę internetową, na której prowadzone jest postępowanie.

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

Należy zapoznać się z informacjami o przetwarzaniu danych osobowych we wzorze umowy.

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
ZO_tabliczki Owińska_210324-sig.pdf pdf 1208.67 2024-03-21 13:23:00 Proceeding
ZO_załącznik 1_projekty tabliczek_210324.zip zip 22167.16 2024-03-21 13:23:00 Proceeding
ZO_załącznik 2_projekt zwieńczenia słupka_210324.pdf pdf 864.18 2024-03-21 13:23:00 Proceeding
ZO_załącznik 3_schematy_tablica i słup_210324.pdf pdf 282.09 2024-03-21 13:23:00 Proceeding
ZO_załącznik 4_lokalizacja tabliczek_mapa_210324.pdf pdf 2744.21 2024-03-21 13:23:00 Proceeding
ZO_załącznik 5_lokalizacja tabliczek _wizualizacja_210324.pdf pdf 28299.53 2024-03-21 13:23:00 Proceeding
ZO_załącznik 6_wzór umowy_210324.doc doc 154.5 2024-03-21 13:23:00 Proceeding
Informacja z otwarcia ofert_290324_902414.pdf pdf 209.02 2024-03-29 12:41:00 Public message

Announcements

2024-04-09 12:30 Ewa Siwińska Zamawiający informuje, że w dniu 09.04.2024 r. dokonał wyboru oferty w postępowaniu.
Ofertą najkorzystniejszą jest oferta Wykonawcy UTAL Sp. z o.o., ul. Katarzyńska 9, 62-006 Kobylnica.
Zaoferowana przez tego Wykonawcę cena jest najniższą wśród złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu.
2024-03-29 12:40 Ewa Siwińska Zamawiający informuje o otwarciu ofert. W załączeniu do komunikatu znajduje się wykaz złożonych ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Wykonanie, dostawa i montaż 22 tabliczek na 20 słupach mocujących Wykonanie, dostawa i montaż 22 tabliczek na 20 słupach mocujących 1 service - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2979 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
3 Termin realizacji - 35 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
5 Niepodleganie wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r., poz. 129). - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r., poz. 129). Proszę potwierdzić wpisując "Nie podlegam wykluczeniu". (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 333