Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ZZ_DI/2024/Z/8 Malowanie pomieszczeń w budynku Dworku Staropolskiego przy ul. Konstantynów 1 w Lublinie

Deadlines:
Published : 15-03-2024 12:15:00
Placing offers : 22-03-2024 12:00:00
Offers opening : 22-03-2024 12:15:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Construction work

Requirements and specifications

Lublin, 15 marca 2024 r.

ZZ_DI/2024/Z/8

 

Przedmiot zamówienia:

Wykonanie wewnętrznych prac malarskich polegających na  pomalowaniu pomieszczeń na jednolity kolor biały „Dworku Staropolskiego” zlokalizowanego przy ul. Konstantynów 1, 20-024 Lublin, dz. nr ewid. 17, obręb 15 Konstantynów.

 

I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II

Adres: Al. Racławickie 14; 20 – 950 Lublin

NIP: 712-016-10-05

REGON: 000514064

Adres strony internetowej: www.kul.pl

Jednostka prowadząca: Dział Inwestycji i Remontów

tel.: 81 445 32 56

e-mail: maciej.pietras@kul.pl 

Osoba do kontaktu: Maciej Pietras

 

II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Niniejsze postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego jako zakup poniżej 130 tys. zł, w zw. z art. 2 ust. 1 pkt 1 i art. 30 ust. 4 ustawy Pzp na podstawie Regulaminu udzielania zamówień i dokonywania zakupów w Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II.

Do niniejszego postępowania mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny(Dz. U. 2020 r., poz. 1740, z późn. zm.). Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasady konkurencyjności i równego traktowania Wykonawców.

Postępowanie o wartości szacunkowej poniżej progu 130 000 zł nie jest prowadzone na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm).

 

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego znajduje się w „Opisie przedmiotu zamówienia” (załącznik nr 2) oraz we „Wzorze umowy” (załącznik nr 1).

 

IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 16 dni roboczych licząc od dnia przekazania terenu budowy (zmodyfikowano zapis w dn. 20.03.2024 r.).

 

V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

1. Prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zapytania ofertowego.

2. Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym pozwalającym na prawidłową realizację zamówienia.

3. Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835).

 

VI. SPOSÓB ROZLICZENIA

Należność za wykonaną usługę zapłacona będzie przelewem na konto Wykonawcy na podstawie prawidłowo wystawionej faktury w terminie 30 dni od jej otrzymania.

 

VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

1. Ofertę należy przygotować według wymagań określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym.

2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.

3. Wykonawca określi w ofercie całkowitą wartość netto i wartość brutto PLN dla przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownym.

4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia. Powinny one być doliczone do ceny ustalonej przez Wykonawcę w ofercie.

5. Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od terminu składania ofert.

6. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy na podstawie właściwego dokumentu rejestrowego właściwego dla formy organizacyjnej Wykonawcy lub na podstawie pełnomocnictwa.

7. Oferta powinna zawierać:

1) Wypełniony i podpisany „Formularz ofertowy” (załącznik nr 3);

2) Właściwy dokument rejestrowy określony dla formy organizacyjnej Wykonawcy;

3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu (jeśli jest konieczne).

8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

 

VIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

1. Postępowanie jest prowadzone na platformie Open Nexus – www.platformazakupowa.pl/pn/kul

2. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem ww. platformy poprzez wypełnienie, dostępnego na stronie postępowania, formularza składania oferty, a następnie kliknięcie przycisku „Złóż ofertę” w terminie do dnia 22.03.2024 r. do godziny: 12:00.

3. Wykonawcy zainteresowani niniejszym postępowaniem mogą zadawać pytania dotyczące niniejszego postępowania, na które Zamawiający niezwłocznie odpowie i umieści informację na platformie. Termin zadawania pytań do 20.03.2024 r. do godziny: 12:00.

4. Zamawiający dopuszcza następujące formy złożenia oferty:

1) dokument będący skanem formy pisemnej,

2) dokument elektroniczny podpisany przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego (zaawansowanego podpisu elektronicznego).

5. Oferty niekompletne, nieważne na podstawie odrębnych przepisów lub oferty, które wpłyną po terminie nie będą podlegały ocenie.

6. Decydujące znaczenie dla zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty.

7. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

8. Zamawiający w uzasadnionych przypadkach ma prawo przedłużenia terminu składania ofert.
Informacja ta zostanie opublikowana na platformie.

 

IX. OCENA OFERT

1. Ocenie będą podlegały oferty nieodrzucone.

2. Zamawiający przy ocenie ofert w niniejszym postępowaniu, posłuży się następującymi kryteriami:

Cena „C” = cena najniższa/cena oferowana x 100 (100 pkt)

3. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w Zapytaniu ofertowym i uzyska największą liczbę punktów w oparciu o kryterium wyboru.

4. W przypadku otrzymania przez Zamawiającego dwóch ofert o tej samej wartości, Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych, spośród których zostanie wybrana oferta najkorzystniejsza.

 

X. WARUNKI ODRZUCENIA OFERT I UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA

1. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:

1) Oferta zostanie złożona po terminie.

2) Treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia.

3) Oferta przekroczy kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację przedmiotu zamówienia.

4) Oferta zawiera rażąco niska cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Przez rażąco niską cenę rozumie się cenę całkowitą oferty niższą, o co najmniej 30 % od średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych i nieodrzuconych z innych powodów ofert.

5) Oferta zawiera błędy w obliczaniu ceny.

2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny.

 

XI. DODATKOWE INFORMACJE

1. W sprawach związanych z niniejszym zapytaniem ofertowym należy kontaktować się za pośrednictwem platformy Open Nexus – www.platformazakupowa.pl/pn/kul.

2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców z prośbą o wyjaśnienia dotyczące treści złożonych ofert.

3. Zamawiający informuje, iż w treści oferty Wykonawcy poprawi oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, oraz inne omyłki polegające na niezgodności ofert z dokumentami zamówienia niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.

4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, przed upływem terminu przewidzianego na składanie ofert, zmiany treści Zapytania ofertowego oraz unieważnienia Zapytania ofertowego w każdym czasie bez podania przyczyny.

5. Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne z akceptacją warunków realizacji usług określonych w niniejszym zapytaniu oraz w dołączonym wzorze umowy.

 

XII. ZAŁĄCZNIKI:

1. Wzór umowy (załącznik nr 1)

2. Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2)

3. Rzuty kondygnacji, przekroje, elewacje budynku w formacie PDF (załącznik nr 3)

4. Formularz ofertowy (załącznik nr 4)

 

XIII. KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1:

1.      Administratorem jest Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II (adres: Al. Racławickie 14, 20 – 950Lublin, adres e-mail: kul@kul.pl, numer telefonu: 81 445 41 01), reprezentowany przez Rektora.

2.      Na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II powołany został inspektor ochrony danych (adres e-mail: iod@kul.pl, numer telefonu 81 445 32 30).

3.       Dane osobowe będą przetwarzane w celu weryfikacji zapytań ofertowych złożonych w ramach prowadzonego postępowania.

4.      Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przez okres niezbędny do archiwizacji.

5.      Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. rozporządzenia (wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze).

6.      Dostęp do danych osobowych mają osoby upoważnione przez administratora. Dane osobowe mogą być ujawniane osobom wnioskującym o dostęp do dokumentacji z prowadzonego postępowania.

7.      Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:

- żądania dostępu do danych osobowych oraz ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Realizacja zadania w zakresie weryfikacji zapytań ofertowych wiąże się z koniecznością przetwarzania danych osobowych, co znajduje podstawę w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 869). Osoba, której dane dotyczą jest zobowiązana do podania tychże danych na podstawie ww. ustawy.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Załącznik nr 2 Opis przedmiotu zamówienia - Malowanie Dworku.pdf pdf 687.45 2024-03-15 12:15:00 Subject of the order
OPZ - Załącznik nr 2 Rzuty kondygnacji.7z 7z 799.45 2024-03-15 12:15:00 Subject of the order
OPZ - Załącznik nr 3 DOKUMENTACJA FOTOGRAFICZNA.7z 7z 21967.41 2024-03-15 12:15:00 Subject of the order
2024.02.26 Przedmiar_Robót_Malowanie_Dworku_Staropolskiego.pdf pdf 843.47 2024-03-15 12:15:00 Subject of the order
OPZ - Załącznik nr 1 Specyfikacja Techniczna - Malowanie pomieszczeń w DS.pdf pdf 860.28 2024-03-15 12:15:00 Subject of the order
Załącznik nr 3 Formularz ofertowy.pdf pdf 660.07 2024-03-15 12:15:00 Criterion
Załącznik nr 3 Formularz ofertowy.doc doc 134 2024-03-15 12:15:00 Criterion
Załącznik nr 1 Wzór Umowy.pdf pdf 752.02 2024-03-15 12:15:00 Criterion
Załącznik nr 4 Klauzula informacyjna. Osoby reprezentujące, osoby wyznaczone do kontaktu i pełnomocnicy.pdf pdf 263.85 2024-03-15 12:15:00 Criterion
Odpowiedzi na pytania 2024.03.20.pdf pdf 513.86 2024-03-20 12:14:29 Public message
Załącznik nr 1 Wzór Umowy.pdf pdf 764.28 2024-03-20 12:14:29 Public message
Załącznik nr 2 Opis przedmiotu zamówienia - Malowanie Dworku.pdf pdf 698.72 2024-03-20 12:14:29 Public message
ZZ_DI_2024_Z_8 INFORMACJA Z WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY.pdf pdf 1111.41 2024-04-02 15:50:32 Public message

Announcements

2024-04-02 15:50 Kamil Buszko Zamawiający informuje o wyborze oferty najkorzystniejszej zgodnie z załącznikiem do przedmiotowego komunikatu.

ZZ_DI_2024_Z_8 INFOR [...].pdf

2024-03-20 12:14 Kamil Buszko Zamawiający informuje o wpływie pytań do postępowania.
W załączeniu zostają przesłane odpowiedzi na pytania oraz związane z nimi zmodyfikowane dokumenty dotyczące postępowania: "Załącznik nr 1 Wzór Umowy" oraz "Załącznik nr 2 Opis przedmiotu zamówienia - Malowanie Dworku".

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Załącznik nr 1 Wzór [...].pdf

Załącznik nr 2 Opis [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Wykonanie wewnętrznych prac malarskich polegających na pomalowaniu pomieszczeń na jednolity kolor biały „Dworku Staropolskiego” zlokalizowanego przy ul. Konstantynów 1, 20-024 Lublin, dz. nr ewid. 17, obręb 15 Konstantynów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego znajduje się w „Opisie przedmiotu zamówienia” (Załącznik nr 2), oraz we „Wzorze umowy” (Załącznik nr 1). Przedmiar robót umieszcza się jako pomocniczy.

Załącznik nr 2 Opis [...].pdf

OPZ - Załącznik nr 2 [...].7z

OPZ - Załącznik nr 3 [...].7z

2024.02.26 Przedmiar [...].pdf

OPZ - Załącznik nr 1 [...].pdf

1 building work - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 16 dni roboczych licząc od dnia przekazania terenu budowy (zmodyfikowano zapis w dn. 20.03.2024 r.). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Umowa - Warunkiem udziału w postępowaniu jest akceptacja załączonego wzoru umowy (Załącznik Nr 1). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Załącznik nr 1 Wzór [...].pdf

(0)
6 Formularz oferty - Warunkiem udziału w postępowaniu jest wypełnienie załączonego formularza ofertowego (Załącznik Nr 3). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" Attachment required

Załącznik nr 3 Formu [...].pdf

Załącznik nr 3 Formu [...].doc

(0)
7 Prowadzenie działalności w zakresie objętym przedmiotem zapytania ofertowego - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" Attachment required (0)
8 Klauzula informacyjna RODO - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Załącznik nr 4 Klauz [...].pdf

(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 743