Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: FZ.38.40.2024.AS Dostawa koagulantu do wytrącania fosforu.

Aneta Sztuczka
Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. Oddział: Dział Zakupów
Termin:
Zamieszczenia : 15-03-2024 08:05:00
Składania : 25-03-2024 11:00:00
Otwarcia : 25-03-2024 11:10:00
Tryb: Przetarg regulaminowy - FA
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Znak sprawy: FZ.38.40.2024.AS.

 

Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. niniejszym,  zaprasza do złożenia oferty cenowej poprzez platformę zakupową Open Nexus w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie § 5 pkt I. „Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o. o.”.

Zamawiający, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 2) w związku z art. 3 ust. 1 pkt. 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, zwanej dalej "PZP” lub "ustawą"), nie jest zobowiązany w niniejszym postępowaniu do stosowania w/w ustawy, ponieważ wartość zamówienia nie przekracza równowartości 443 000,00 €, a samo zamówienie przedmiotowo zakwalifikowane jest jako zamówienie sektorowe (podprogowe) w rozumieniu art. 7 pkt. 35) w/w ustawy. Wobec powyższego zastosowanie będzie miał „Regulamin udzielenia zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o. o.”, (opublikowany na stronie www.wodociagi.torun.com.pl   w zakładce „Przetargi/Regulaminy” - zwany dalej Regulaminem).

 

1.       Wymagania Zamawiającego :

  • Ofertę należy złożyć poprzez platformę zakupową OPEN NEXUS.
  • Kryterium oceny oferty:

Cena koagulantu spełniającego parametry wpisane w zał. 1A-100%.

  • Do oferty proszę dołączyć skan karty charakterystyki substancji.
  • W oknie „cena” na platformie zakupowej OPEN NEXUS należy wpisać całkowitą wartość zamówienia z załącznika nr 1A, a nie cenę jednostkową i dołączyć skan zał. nr 1A.
  • Podana cena towaru musi zawierać wszystkie koszty Wykonawcy związane z wykonaniem zamówienia z uwzględnieniem kosztów dostawy i kosztów wynikających z obowiązujących przepisów.
  • Termin wykonania usługi  zgodnie z zapisami w umowie.
  • Wykonawca  jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres  60  dni od daty składania ofert.
  • Termin płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.
  • Złożenie oferty przez Wykonawcę jest jednoznaczne z akceptacją warunków i wymagań określonych w SWZ, umowie oraz zobowiązaniem do ich przestrzegania.
  • Wszyscy Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu są zobowiązani do :

- załączenia skanu formularza oferty z załącznikami oraz pozostałych wymaganych w postępowaniu dokumentów

  • Zamawiający dopuszcza podpisanie oferty drogą elektroniczną, za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego upoważnionego pracownika / przedstawiciela Wykonawcy,
  • Wykonawca, którego oferta została wybrana, jest zobowiązany  w ciągu 5 dni roboczych po zakończeniu postępowania (powiadomieniu o wyborze) przesłać wymagane dokumenty (wypełnione załączniki – oświadczenia, umowa) w formie papierowej na adres:

 Dział Zakupów Toruńskie Wodociągi Sp.  z o.o.

                                                                 ul. Rybaki 31/35, 87-100 Toruń 


Powyższe nie dotyczy Wykonawców, którzy podpisali ofertę kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Wszelkich informacji udziela Dział Zakupów – Aneta Sztuczka tel. 56 658 64 52

·        W przypadku nie złożenia dokumentów w wyznaczonym terminie przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą  lub rezygnacji z dalszego udziału, Zamawiający ma prawo wybrać kolejną najkorzystniejszą ofertę.

·         Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana do zawarcia umowy w terminie 7 dni od dnia powiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

·         Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej („Sprzeciw”) przewidziane w Regulaminie udzielenia zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. - § 9 pkt 1.

 

2.       Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o., informuje, że:

Administratorem Państwa danych osobowych jest:

Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o.

ul. Rybaki 31-35

87-100 Toruń

tel. 56 658 64 00 fax. 56 654 01 51

e-mail: sekretariat@wodociagi.torun.com.pl

Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych – e-mail: iod@wodociagi.torun.com.pl

Dane są przetwarzane w celu realizacji zamówień publicznych zgodnie z przepisami.

Dane nie będą przekazywane do Państw trzecich.

Dane osobowe będą przetwarzane przez okres: 4 lata od zakończenia postępowania

Państwa dane osobowe są przetwarzane na następującej podstawie prawnej:

Regulamin udzielenia zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o. o., który jest dostępny na stronie internetowej www.wodociagi.torun.com.pl (w zakładce „Przetargi /Regulaminy”).

Jednocześnie posiadają Państwo możliwość dostępu i aktualizacji podanych danych.

Przysługuje Państwu prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.

Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do zrealizowania celu. W ramach realizowanego przetwarzania nie występuje profilowanie.

Dane nie będą udostępniane innym podmiotom niż wynikającym z przepisów prawa.

 

Załączniki:

1.             SWZ

2.             Wytyczne postępowania dla Wykonawców i Dostawców działających na zlecenie Toruńskich Wodociągów Sp. z o.o.

3.             Polityka Jakości i Środowiska Toruńskich wodociągów Sp. z o.o.

 

 

 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ_koagulant do wytrącania fosforu.doc doc 418.5 2024-03-15 08:05:00 Postępowanie
SWZ_koagulant do wytrącania fosforu.pdf pdf 14348.38 2024-03-15 08:05:00 Postępowanie
Załączniki 1-4 w wersji edycyjnej.docx docx 172.36 2024-03-15 08:05:00 Postępowanie
Załącznik 1A koagulant do wytrącania fosforu.xls xls 26.5 2024-03-15 08:05:00 Postępowanie
1. Wytyczne, Polityka.doc doc 197.5 2024-03-15 08:05:00 Postępowanie
2. Polityka Jakości i Środowiska.pdf pdf 505.75 2024-03-15 08:05:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.docx docx 2500.43 2024-03-26 08:06:05 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 464.09 2024-03-26 08:06:05 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty.docx docx 2499.67 2024-03-29 11:32:30 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty.pdf pdf 358.95 2024-03-29 11:32:30 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-29 11:32 Aneta Sztuczka W załączeniu informacja o wyborze oferty.

Informacja o wyborze [...].docx

Informacja o wyborze [...].pdf

2024-03-26 08:06 Aneta Sztuczka W załączeniu informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].docx

Informacja z otwarci [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa koagulantu do wytrącania fosforu. Zgodnie z załącznikiem 1A. 600 tona Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o.
Rybaki 31/35
87-100, Toruń
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
4 Formularz Oferty oraz Wykaz Wykonanych Dostaw. - Proszę obok załączyć wypełnione i podpisane skany: (1) Formularza Oferty (wg zał. nr 1, 1A) do SWZ) oraz (2) Wykaz Wykonanych Dostaw (wg zał. nr 2 do SWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie, np. z referencjami). (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Brak podstaw do wykluczenia. - Wykonawca oświadcza (potwierdza), że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie przesłanek zawartych w § 4 pkt. II ust. 4 Regulaminu. Proszę potwierdzić wpisując obok sformułowanie: "TAK, Wykonawca nie podlega wykluczeniu". (0)
6 Brak podstaw do wykluczenia. - Wykonawca oświadcza, że nie podlega przesłankom wykluczenia określonych w art. 7 ust. 1 w związku z art. 1 pkt. 3) i na podstawie art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835)." (0)
7 Warunki udziału w postępowaniu. - Wykonawca oświadcza, że: (1) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, (2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, oraz (3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując obok sformułowanie: "TAK, Wykonawca potwierdza spełnienie warunków udziału". (0)
8 Oświadczenie podatnika VAT. - Wykonawca jest czynnym podatnikiem podatku od towarów i usług. Wykonawca posiada w zw. z powyższym odpowiedni numer identyfikacji podatkowej NIP. Proszę potwierdzić wpisując obok słowo "TAK", lub zaprzeczyć wpisując słowo „NIE” (0)
9 Oświadczenie RODO. - Proszę -odpowiednio- (1) potwierdzić, że Wykonawca spełnił / spełnia warunek informacyjny RODO przewidziany w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu - wpisując obok słowo "TAK", albo (2) że Wykonawcy w/w warunek nie dotyczy - wpisując obok sformułowanie "NIE DOTYCZY". (0)
10 Pozostałe dokumenty. - Obok należy załączyć odpowiednio pozostałe wymagane dokumenty, np. wypis z KRS/CEiIoDG (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 275