Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 256/03/2024/W Dostawa mebli biurowych wraz z montażem według przygotowanego projektu sporządzonego przez Wykonawcę

Malwina Pawełas
Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. Department: HZ – Dział Zamówień i Umów
Deadlines:
Published : 14-03-2024 12:05:00
Placing offers : 20-03-2024 10:00:00
Offers opening : 20-03-2024 10:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,

W imieniu Elbląskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na dostawę mebli biurowych wraz z montażem według przygotowanego projektu, sporządzonego przez Wykonawcę.

I. Przedmiot zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie wizualizacji oraz wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych na wymiar dla 3 stanowisk obsługi klientów znajdujących się, w tym kontenerów biurowych oraz wymiana frontów meblowych w 5 szafach, każda szafa posiada cztery skrzydła drzwi o różnych wymiarach.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik - Opis przedmiotu zamówienia

 II. Warunki realizacji zamówienia:

1.Wykonawca oświadcza, że:

a)       posiada uprawnienia oraz posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do należytego wykonania Usługi,

b)      dysponuje potencjałem technicznym i osobami z odpowiednimi uprawnieniami niezbędnymi do wykonania Usługi.

     2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Usługi zgodnie z posiadaną wiedzą, doświadczeniem, zachowaniem należytej staranności wymaganej od podmiotu, który w ramach prowadzonej działalności gospodarczej, wykonuje usługi w zakresie wskazanym powyżej.

       3.   Wykonawca nie może przekazać wykonania Usługi podwykonawcom.

4.   Przed sporządzeniem oferty zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej po uprzednim umówieniu się z p. Agnieszką Marcinowską, tel.: 55 61 13 353 oraz 509-284-604.

5. Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował poniższymi kryteriami i ich wagami:

Kryterium

Nazwa kryterium

Znaczenie kryterium [%]

C

Cena ofertowa

60

T

Termin realizacji

20

W

Wizualizacja

20

Szczegóły dotyczące kryteriów oceny ofert zawiera załącznik do postępowania  - Kryteria oceny ofert.

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków. 

W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku  "Wyślij wiadomość do Zamawiającego" 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   


Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Kryteria oceny ofert.docx docx 19.94 2024-03-14 12:05:00 Proceeding
Opis przedmiotu zamówienia.docx docx 40.2 2024-03-14 12:05:00 Subject of the order
Wzór umowy.docx docx 135.75 2024-03-14 12:05:00 Criterion
Klauzula RODO platforma.pdf pdf 342.22 2024-03-14 12:05:00 Criterion

Announcements

2024-03-21 11:47 Malwina Pawełas Zamawiający informuje, że postępowanie zostało rozstrzygnięte. Ofertę najkorzystniejszą złożyła firma ARTIS Tomasz Majkowski.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 dostawa mebli biurowych wraz z montażem według przygotowanego projektu, sporządzonego przez Wykonawcę zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamó [...].docx

1 service - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2635 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 60% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji 20% a) Wykonawca, który zaproponuje termin wykonania zamówienia do 31.03.2024 r. otrzyma 20 pkt., b) Wykonawca, który zaproponuje termin wykonania zamówienia od 01.04.2024 r. do 12.04.2024 r. otrzyma 0 pkt., c) Maksymalny termin wykonania zamówienia to 12.04.2024 r., termin zaproponowany przez Wykonawcę dłuższy niż 12.04.2024 r. nie będzie rozpatrywany. Proszę wpisać termin realizacji zamówienia. (0)
3 Wizualizacja 20% Wykonawca wraz z ofertą winien złożyć wizualizację zaproponowanych mebli, która będzie stanowiła podstawę do oceny oferty w ww. kryterium. Propozycja aranżacji po dokonaniu odpowiednich pomiarów - wizji lokalnej winna być przedstawiona w wersji elektronicznej. Zalecane jest zapisanie wizualizacji aranżowanego pomieszczenia w powszechnie dostępnym formacie graficznym, którego przeglądanie nie wymaga posiadania płatnego, licencjonowanego oprogramowania. Punkty za wykonanie wizualizacji będą przyznawane uznaniowo przez Zamawiającego, w ramach tego kryterium będzie można uzyskać od 0 do 20 pkt. Attachment required (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Umowa - Akceptacja wzoru Umowy, proszę potwierdzić.

Wzór umowy.docx

(0)
6 Klauzula RODO - Proszę potwierdzić zapoznanie się z klauzulą RODO wpisując POTWIERDZAM

Klauzula RODO platfo [...].pdf

(0)
7 Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). - Proszę potwierdzić. (0)
8 Warunki płatności - Przelew 21 dni, proszę potwierdzić (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 303