Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ADM.251.05.2024 Wykonanie, dostarczenie, montaż i wniesienie mebli do pomieszczeń biurowych znajdujących się na I piętrze Ośrodka Sportu i Rekreacji „ Wyspiarz” w Świnoujściu

Katarzyna Wenderska
Ośrodek Sportu i Rekreacji "Wyspiarz" Department: Administracja
Deadlines:
Published : 13-03-2024 10:06:00
Placing offers : 27-03-2024 09:00:00
Offers opening : 27-03-2024 09:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 91 3213781 wew. 28

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
0. Zapytanie ofertowe ADM 251 05 2024.pdf pdf 161.97 2024-03-13 10:06:00 Proceeding
1. Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia - ADM.251.05.2024.pdf pdf 150.68 2024-03-13 10:06:00 Proceeding
2. Załącznik nr 2 - projekt umowy.pdf pdf 197.22 2024-03-13 10:06:00 Proceeding
4. Załącznik nr 3 - Klauzule informacyjne dla Oferenta i Wykonawcy.pdf pdf 123.13 2024-03-13 10:06:00 Proceeding
Zestawienie złożonych ofert w postępowaniu ID 900893.pdf pdf 222.02 2024-03-27 10:26:50 Public message
Wykluczenie z postępowania ZO - ADM 251 05 2024.pdf pdf 129.78 2024-04-09 08:01:35 Public message

Announcements

2024-04-25 12:29 Katarzyna Wenderska Zamawiający informuję, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej. Wybrano ofertę firmy P.W. Bogmar Bogdan Pajdowski z ceną 14.790,00 zł net plus podatek Vat 23%. Firma P.W. Bogmar Bogdan Pajdowski uzyskała rekomendację do zawarcia umowy.
2024-04-09 08:01 Katarzyna Wenderska Informacja o wykluczeniu z oferty oferenta który złożył najtańszą ofertę.

Wykluczenie z postęp [...].pdf

2024-03-27 10:26 Katarzyna Wenderska Zamawiający w załączeniu przesyła zestawienie złożonych ofert w niniejszym postępowaniu.

Zestawienie złożonyc [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Szafa gospodarczo-biurowa wraz z nadstawką Zgodnie z OPZ - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego 1 pc. Ośrodek Sportu i Rekreacji „Wyspiarz”
ul. Matejki 22
72-600, Świnoujście
(0)
2 Szafa ubraniowo-biurowa wraz z nadstawką Zgodnie z OPZ - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego 1 pc. - (0)
3 Szafa biurowa wraz z nadstawką Zgodnie z OPZ - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego 4 pc. - (0)
4 Stolik okrągły Zgodnie z OPZ - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego 1 pc. - (0)
5 Biurko narożne 1,80m x 1,80m Zgodnie z OPZ - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego 1 pc. - (0)
6 Biurko narożne 1,70m x 1,70m Zgodnie z OPZ - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego 1 pc. - (0)
7 Kontenerek podbiurkowy Zgodnie z OPZ - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego 3 pc. - (0)
8 Nadstawka/lada recepcyjna Zgodnie z OPZ - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego 1 pc. - (0)
9 Stolik konferencyjny Zgodnie z OPZ - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2812 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od terminu bezusterkowego odbioru całości przedmiotu zamówienia, po doręczeniu prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Realizacja zamówienia nastąpi w dniach 27-31.05.2024r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Klauzule RODO - Oświadczam, że zapoznałem się z załączonymi do postępowania klauzulami. Proszę potwierdzić wpisując "Zapoznałem się" (0)
6 Podstawy wykluczenia z postępowania - Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w pkt. 8 Zapytania Ofertowego. Proszę potwierdzić wpisując "Nie podlegam" (0)
7 Umowa - projekt - Oświadczam, że zapoznałem się z projektem umowy i akceptuję zapisy w niej zawarte. Proszę potwierdzić wpisując "Zapoznałem się" (0)
(0)

The number of page views: 574