Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ADM.251.05.2024 Wykonanie, dostarczenie, montaż i wniesienie mebli do pomieszczeń biurowych znajdujących się na I piętrze Ośrodka Sportu i Rekreacji „ Wyspiarz” w Świnoujściu

Katarzyna Wenderska
Ośrodek Sportu i Rekreacji "Wyspiarz" Oddział: Administracja
Termin:
Zamieszczenia : 13-03-2024 10:06:00
Składania : 27-03-2024 09:00:00
Otwarcia : 27-03-2024 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 91 3213781 wew. 28

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
0. Zapytanie ofertowe ADM 251 05 2024.pdf pdf 161.97 2024-03-13 10:06:00 Postępowanie
1. Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia - ADM.251.05.2024.pdf pdf 150.68 2024-03-13 10:06:00 Postępowanie
2. Załącznik nr 2 - projekt umowy.pdf pdf 197.22 2024-03-13 10:06:00 Postępowanie
4. Załącznik nr 3 - Klauzule informacyjne dla Oferenta i Wykonawcy.pdf pdf 123.13 2024-03-13 10:06:00 Postępowanie
Zestawienie złożonych ofert w postępowaniu ID 900893.pdf pdf 222.02 2024-03-27 10:26:50 Publiczna wiadomość
Wykluczenie z postępowania ZO - ADM 251 05 2024.pdf pdf 129.78 2024-04-09 08:01:35 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-25 12:29 Katarzyna Wenderska Zamawiający informuję, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej. Wybrano ofertę firmy P.W. Bogmar Bogdan Pajdowski z ceną 14.790,00 zł netto plus podatek Vat 23%. Firma P.W. Bogmar Bogdan Pajdowski uzyskała rekomendację do zawarcia umowy.
2024-04-09 08:01 Katarzyna Wenderska Informacja o wykluczeniu z oferty oferenta który złożył najtańszą ofertę.

Wykluczenie z postęp [...].pdf

2024-03-27 10:26 Katarzyna Wenderska Zamawiający w załączeniu przesyła zestawienie złożonych ofert w niniejszym postępowaniu.

Zestawienie złożonyc [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Szafa gospodarczo-biurowa wraz z nadstawką Zgodnie z OPZ - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego 1 szt. Ośrodek Sportu i Rekreacji „Wyspiarz”
ul. Matejki 22
72-600, Świnoujście
(0)
2 Szafa ubraniowo-biurowa wraz z nadstawką Zgodnie z OPZ - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego 1 szt. - (0)
3 Szafa biurowa wraz z nadstawką Zgodnie z OPZ - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego 4 szt. - (0)
4 Stolik okrągły Zgodnie z OPZ - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego 1 szt. - (0)
5 Biurko narożne 1,80m x 1,80m Zgodnie z OPZ - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego 1 szt. - (0)
6 Biurko narożne 1,70m x 1,70m Zgodnie z OPZ - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego 1 szt. - (0)
7 Kontenerek podbiurkowy Zgodnie z OPZ - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego 3 szt. - (0)
8 Nadstawka/lada recepcyjna Zgodnie z OPZ - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego 1 szt. - (0)
9 Stolik konferencyjny Zgodnie z OPZ - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od terminu bezusterkowego odbioru całości przedmiotu zamówienia, po doręczeniu prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Realizacja zamówienia nastąpi w dniach 27-31.05.2024r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Klauzule RODO - Oświadczam, że zapoznałem się z załączonymi do postępowania klauzulami. Proszę potwierdzić wpisując "Zapoznałem się" (0)
6 Podstawy wykluczenia z postępowania - Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w pkt. 8 Zapytania Ofertowego. Proszę potwierdzić wpisując "Nie podlegam" (0)
7 Umowa - projekt - Oświadczam, że zapoznałem się z projektem umowy i akceptuję zapisy w niej zawarte. Proszę potwierdzić wpisując "Zapoznałem się" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 556