Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Usługi kompleksowej obsługi informatycznej w okresie 12 miesięcy

Deadlines:
Published : 08-03-2024 12:21:00
Placing offers : 15-03-2024 15:00:00
Offers opening : 15-03-2024 15:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel: 32 7070113 Pan Dariusz Kostka od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:30.  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Klauzule.pdf pdf 614.4 2024-03-08 12:21:00 Criterion
Opis przedmiotu zamówienia IT.docx docx 34.62 2024-03-11 08:42:27 Public message

Announcements

2024-04-15 11:21 Justyna Kepka Szanowni Państwo,

W związku z postępowaniem prowadzonym w trybie ofertowym, którego przedmiotem jest: „Usługi kompleksowej obsługi informatycznej w okresie 12 miesięcy” (postępowanie ID 899119), iż do realizacji przedmiotowego zamówienia została wybrana firma:

ITPOL Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie, ul. Ludowa 8, 71-700 Szczecin,
- cena net oferty: 107 000,00 zł

Informujemy, że do zapytania ofertowego zgłosiło się 6 podmiotów. Pełna lista podana jest poniżej:
Support Online Sp. z o.o.
MULTIKOM IT Sp. z o.o.
ITPOL Sp. z o.o.
TK-MED Sp. z o.o.
Itemu4U Wójcicki, Fesser s.c.
We’Support Sp. z o.o.

Odrzucono ofertę firmy We’Support Sp. z o.o. z uwagi na rażąco niską cenę.
Z poważaniem,
Justyna Kępka


2024-03-26 12:04 Justyna Kepka Szanowni Państwo,
Zakończyliśmy postępowanie na świadczenie „Usługi kompleksowej obsługi informatycznej w okresie 12 miesięcy”.
Umowa zostanie popisana z firmą ITPOL Sp. z o.o.
Z poważaniem,
Justyna Kępka
2024-03-14 11:06 Justyna Kepka Szanownie Wykonawcy!
W odpowiedzi na pytania przesyłamy informację:
1. Prosimy o bardziej precyzyjny opis serwerów (tzn. czy są one fizyczne, czy wirtualne i w jakiej ilości).
Ad.1 Zakład składa się aktualnie z 6 serwerów fizycznych, na których jest uruchomiona wirtualizacja i aktualny stan uruchomionych maszyn wirtualnych to 21.

2. Proszę także o podanie dokładniejszej specyfikacji macierzy, które są używane (producent, nazwa, model).
Ad. 2
- IBM FLASHSYSTEM 5000
- SYNOLOGY DS211+ (DS1)
- SYNOLOGY DS213 (DS2)
- SUPERMICRO CSE-825 (TN01)

Z poważaniem
2024-03-11 08:42 Agata Giblewska Szanowni Wykonawcy,
Informujemy, iż załączamy Opis Przedmiotu Zamówienia.

Z poważaniem
Agata Giblewska

Opis przedmiotu zamó [...].docx

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Usługi kompleksowej obsługi informatycznej w okresie 12 miesięcy Kompleksowa obsługa informatyczna i telekomunikacyjna. 1 service MASTER - ODPADY I ENERGIA SP. Z O.O.
Lokalna 11
43-100, Tychy
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2635 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do 31.03.2025r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Klauzula informacyjna do zamówienia (w załączeniu) - Proszę się zapoznać i potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Klauzule.pdf

(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 484