Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Usługa w postaci sprzątania pomieszczeń w budynkach na terenie Szkoły Policji w Katowicach w dniach 15 i 17 marca 2024 r.

Deadlines:
Published : 05-03-2024 15:34:00
Placing offers : 08-03-2024 11:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

CHARAKTERYSTYKA

  1. Przedmiotem usługi jest sprzątanie pokoi oraz pomieszczeń sanitarnych
    w  budynkach zakwaterowania: „F”, „G”, „L”, „M” i „W” znajdujących się na terenie Szkoły Policji w Katowicach w dniach 15 marca 2024 r. oraz
    17 marca 2024 r. Wykaz budynków wraz z powierzchniami do sprzątania stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
  2. Sprzątanie w ww. budynkach powinno być wykonane w dwóch terminach
    w następujących godzinach:

a) 15 marca – w godz. od 6:00 do 15:00,

b) 17 marca -  w godz. od 12:00 do 19:00.

  1. Zakres sprzątania w dniu 15 marca obejmuje następujące czynności:

-        zamiatanie i zmywanie podłóg,

-        sprzątanie i dezynfekcja pomieszczeń sanitarnych (a w przypadku mocnych zabrudzeń doczyszczenie), w tym: umywalek, pisuarów, muszli klozetowych, kabin natryskowych i brodzików (w tym mycie powierzchni ścian wyłożonych glazurą) umycie luster.

  1. Zakres sprzątania w dniu 17 marca obejmuje następujące czynności:

-        zamiatanie i zmywanie podłóg,

-        sprzątanie i dezynfekcja pomieszczeń sanitarnych (a w przypadku mocnych zabrudzeń doczyszczenie), w tym: umywalek, pisuarów, muszli klozetowych, kabin natryskowych i brodzików (w tym mycie powierzchni ścian wyłożonych glazurą) umycie luster.

  1. Zdjęcia poglądowe pomieszczeń w danych budynkach w załącznikach.

 

 

WYMAGANIA, WARUNKI

Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią dokumentów dołączonych
w formie załączników. Akceptując wymagania Zamawiającego, Wykonawca wyraża zgodę na wszystkie warunki i postanowienia oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli Wykonawca nie akceptuje poniższych wymagań i warunków proszony jest
o nieskładanie oferty.

  1. Zamawiający wymaga, aby oferta była ważna minimum 7 dni.

2.      Dojazd Wykonawcy do Zamawiającego nastąpi na jego koszt i ryzyko.

3.      Wykonawca oświadcza, iż znany jest mu zakres wykonania i odbioru usługi oraz dysponuje osobami, wiedzą, środkami i materiałami niezbędnymi do realizacji zlecenia.

4.      Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia do akceptacji najpóźniej, licząc od dnia następnego po dniu podpisania zlecenia, wykazu pracowników, którzy usługę będą wykonywać.

5.      W przypadku zauważenia przez Wykonawcę jakichkolwiek uszkodzeń
lub zauważenia niesprawności elementów zamykających, skręcających, łączących itp. Wykonawca jest zobowiązany do zgłoszenia niezwłocznie tego faktu Zamawiającemu.

6.      Wykonawca zrealizuje usługę sprzątania przy pomocy własnego sprzętu oraz własnymi środkami myjącymi nie zawierającymi substancji, które mogą doprowadzić do zarysowań, przebarwień lub uszkodzeń, powierzchni szklanych, parapetów lub innych, odpowiednich do mytych powierzchni i dopuszczonych
do obrotu, a ich koszty wliczone są w wynagrodzenie za usługę.

7.      Zamawiający umożliwia Wykonawcy nieodpłatny dostęp do energii elektrycznej, ciepłej i zimnej wody oraz instalacji kanalizacyjnej.

8.      Zamawiający umożliwia Wykonawcy nieodpłatne korzystanie z kontenerów przeznaczonych do gromadzenia odpadów komunalnych znajdujących się
na terenie Szkoły.

9.      Zastosowana przez Wykonawcę technologia sprzątania musi być bezpieczna dla otoczenia, w szczególności osób trzecich.

10.  Wykonawca odpowiada materialnie za szkody powstałe z jego winy.

11.  Wykonawca powinien posiadać aktualną polisę ubezpieczenia OC oraz NNW.

12.  Odbioru usługi ze strony Zamawiającego dokonuje osoba przez niego upoważniona.

13.  Podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury za wykonaną usługę jest protokół odbioru potwierdzający, że usługa została wykonana bez uwag
i zastrzeżeń.

14.  Wykonawca zobowiązany jest przedstawić ofertę dla każdego z budynków odrębnie, dla dwóch przedstawionych terminów.

15.  Wykonawca może złożyć ofertę częściową na zakres prac i danego budynku, które ma możliwość zrealizować w wymaganym przez Zamawiającego terminie.

  1. Jeżeli realizowana usługa będzie niezgodna z zakresem prac określonym przez Zamawiającego lub realizowana w sposób nieprawidłowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zlecenia z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
  2. W przypadku stwierdzenia przy odbiorze nieprawidłowości w realizacji usługi, Zamawiający może obniżyć wynagrodzenie Wykonawcy adekwatnie
    do powierzchni pomieszczeń, dla których zakres czynności został wykonany
     w sposób nieprawidłowy.
  3. Istnieje możliwość przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej
    po uprzednim kontakcie telefonicznym.

KARY I INNE POSTANOWIENIA

1.    Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za odstąpienie od realizacji zlecenia przez Stronę z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca, w wysokości 20% wartości zlecenia.

2.    Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną za odstąpienie od umowy przez Wykonawcę z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający,                        w wysokości 20% wartości zlecenia.

3.    Wykonawca upoważnia Zamawiającego do potrącenia z faktury kwot wynikających
z kar umownych.

4.    Zamawiający zastrzega sobie możliwość dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych, w przypadku, gdy szkoda przekroczy wysokość kar umownych.

 

 

DODATKOWE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może zbyć lub przenieść zobowiązań Zamawiającego powstałych w wyniku realizacji niniejszej usługi, a będących należnościami Wykonawcy na rzecz innych podmiotów.

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACJA

Zamawiający informuje, że postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy.

Zamawiający zastrzega możliwość zlecenia usługi tylko w jednym ze wskazanych terminów, tj. 15 lub 17 marca br.

 

Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest Pani Natalia Lieber, tel. 47 851 64 66 od poniedziałku do piątku w godzinach
od 8:00 – 15:00.

 

TERMIN REALIZACJI : 15 marca 2024 r. oraz 17 marca 2024 r.

WARUNKI PŁATNOŚCI : 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
pokoj4.jpg jpg 122.21 2024-03-05 15:34:00 Proceeding
załącznik nr 1 do zapytania ofertowego sprzatanie akademiki.pdf pdf 420.54 2024-03-05 15:34:00 Proceeding
pokój.jpg jpg 2638.66 2024-03-05 15:34:00 Proceeding
umywalnia toalety.jpg jpg 2330.11 2024-03-05 15:34:00 Proceeding
korytarz1.jpg jpg 85.71 2024-03-05 15:34:00 Proceeding
łazienka1.jpg jpg 83.7 2024-03-05 15:34:00 Proceeding
pokoj3.jpg jpg 110.51 2024-03-05 15:34:00 Proceeding
łazienka z pokoju.JPG JPG 1928.89 2024-03-05 15:34:00 Proceeding
pokoj.JPG JPG 1796.24 2024-03-05 15:34:00 Proceeding
łazienka wspolna 1.jpg jpg 177.01 2024-03-05 15:34:00 Proceeding

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Bud. F - 15.03.2024 - 1 service Szkoła Policji w Katowicach
ul. gen. Jankego 276
40-684, Katowice
(0)
2 Bud. G - 15.03.2024 - 1 service - (0)
3 Bud. W - 15.03.2024 - 1 service - (0)
4 Bud. M - 15.03.2024 - 1 service - (0)
5 Bud. L - 15.03.2024 - 1 service - (0)
6 Bud. F - 17.03.2024 - 1 service - (0)
7 Bud. G - 17.03.2024 - 1 service - (0)
8 Bud. W - 17.03.2024 - 1 service - (0)
9 Bud. M - 17.03.2024 - 1 service - (0)
10 Bud. L - 17.03.2024 - 1 service - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2979 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 224