Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-03-2024 14:00:00 |
Składania : | 11-03-2024 15:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Znak sprawy: PCD.WTIT.2262.90.2024
Poznańskie Centrum Dziedzictwa z
siedzibą w Poznaniu zaprasza do złożenia ofert na:
1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem
zamówienia jest usługa wsparcia technicznego stron internetowych Zamawiającego,
w okresie 12 miesięcy od podpisania umowy, z podziałem na następujące 7 części:
- wsparcie techniczne strony
internetowej znajdującej się pod adresem pcd.poznan.pl część 1
- wsparcie techniczne strony
internetowej znajdującej się pod adresem bramapoznania.pl część 2
- wsparcie techniczne strony
internetowej znajdującej się pod adresem trakt.poznan.pl część 3
- wsparcie techniczne strony
internetowej znajdującej się pod adresem csenigma.pl część 4
- wsparcie techniczne strony
internetowej znajdującej się pod adresem galeriasluza.pl część 5
- wsparcie techniczne strony
internetowej znajdującej się pod adresem rzeka.bramapoznania.pl część 6
- wsparcie techniczne strony
internetowej znajdującej się pod adresem tilden.bramapoznania.pl część 7
Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 1,
w §1.
Zamawiający daje
możliwość zapoznania się z budową, CMS i działaniem stron internetowych na
swoich strukturach, w trybie stacjonarnym, pod adresem ul. Gdańska 2, 61-123
Poznań, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.
Zamawiający dopuszcza
składanie ofert częściowych.
Zamawiający nie ogranicza
liczby części na które jeden wykonawca może złożyć oferty.
Zamawiający przewiduje
konieczność podpisania umowy na realizację zamówienia zgodnie z istotnymi
warunkami realizacji zamówienia zawartymi w załączniku nr 1 – wzór umowy.
2.
Termin
realizacji zamówienia: 12 miesięcy od momentu podpisania umowy
3.
Kryteria
oceny ofert z opisem: cena=100%
Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania zawarte
w niniejszym zapytaniu oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca
należytej oraz zgodnej z obowiązującymi
przepisami realizacji przedmiotu zamówienia (łącznie ze wszystkimi podatkami i
opłatami oraz podatkiem vat).
4.
Ofertę
należy złożyć poprzez poniższy formularz elektroniczny.
5.
Osoba
upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
1) Jakub Sławiński, it.orders@pcd.poznan.pl, 602 324
252,
2) Maciej Hołowiecki, it.orders@pcd.poznan.pl, 531 250 820.
6.
Zamawiający
dopuszcza unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.
7. Zamawiający przewiduje podpisanie umowy na realizację zamówienia zgodnie ze wzorem złączonym do zapytania (jeśli dotyczy *).
8.
Integralną
częścią dokumentacji niniejszego postępowania są:
- OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA (OWZ) – załączone do
postepowania
- OGÓLNE WARUNKI UMOWY (OWU) – załączone do
postepowania.
9. W przypadku pytań związanych z obsługą platformy,
proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus
czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
· tel. 22 101
02 02
· e-mail:
cwk@platformazakupowa.pl
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
·
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Poznańskie Centrum Dziedzictwa;
·
Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych w Poznańskim Centrum Dziedzictwa: iod@pcd.poznan.pl;
·
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą
na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w
procedurze zapytania ofertowego;
·
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby
lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu
o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 – Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz
osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej z dnia 26 września 2001 r.
(t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176).) oraz inne podmioty upoważnione na podstawie
przepisów ogólnych.
·
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane na
podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów
przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji.
·
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych
decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
·
posiada Pani/Pan:
−
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych
Pani/Pana dotyczących;
−
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania
Pani/Pana danych osobowych;
−
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
−
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
·
nie przysługuje Pani/Panu:
−
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo
do usunięcia danych osobowych;
−
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w
art. 20 RODO;
−
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,
wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2024-03-19 11:57 | Katarzyna Mleczek |
Szanowni
Państwo, Zamawiający informuję, iż w postępowaniu dla każdej części została wybrana oferta firmy: PROSPEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ 25-817 Kielce, ul. Łopuszniańska 30A NIP 9592048903 |
2024-03-19 11:55 | Katarzyna Mleczek | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
2024-03-08 13:51 | Katarzyna Mleczek |
Szanowni
Państwo, informuję, że do postępowania wpłynęło następujące pytanie: ,,Dzień dobry, w nawiązaniu do zapytania ofertowego na obsługę techniczną stron proszę o przesłanie informacji na jakich CMS-ach pracują strony, oraz informacji na jakim serwerze zostały uruchomione i w jakiej technologii: Apache,Nginx, PHP, NET, Django?;; Zamawiający udzielił następującej odpowiedzi: ,,Dzień Dobry, serwery Apache CMSy: PCD, TKC, BP - NiceCMS; GŚ, CSE - WordPress; Rzeka - Evolution CMS, Tilden - brak (goły PHP, HTML i CSS).'' |
2024-03-08 13:23 | Katarzyna Mleczek |
Szanowni
Państwo, informuję, że do postępowania wpłynęło następujące pytanie: ,,W jakich technologiach stworzono portale wskazane w OWZ? Czy Zamawiający posiada na własność kody źródłowe portali oraz przekaże Wykonawcy uprawnienia do ich modyfikowania?'' Zamawiający udzielił następującej odpowiedzi: ,,PCD, TKC, BP - NiceCMS; GŚ, CSE - WordPress; Rzeka - Evolution CMS, Tilden - brak (goły PHP, HTML i CSS). Zamawiający posiada na własność kody źródłowe portali oraz przekaże Wykonawcy uprawnienia do ich modyfikowania.'' |
Komunikaty