Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: KA-CZL-DZP.261.2.15.2024 Sukcesywna dostawa artykułów oświetleniowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Deadlines:
Published : 28-02-2024 13:51:00
Placing offers : 12-03-2024 09:00:00
Offers opening : 12-03-2024 09:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego, którym jest Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, w trybie zapytania ofertowego w oparciu o wewnętrzny Regulamin zamówień publicznych Uczelni. 


Przedmiot postępowania: sukcesywna dostawa artykułów oświetleniowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

 

Zamawiający zaznacza, że wartość niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest niższa niż kwota wskazana w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2023 r. poz. 1605, z późn. zm., zw. dalej ustawą Pzp).

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadkach wskazanych w zapytaniu ofertowym.


 Wykaz dokumentów składających się na ofertę został wskazany w treści zapytania ofertowego w rozdz. VI.


Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań i składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy:

·      czytelnym podpisem lub nieczytelnym podpisem wraz z imienną pieczątką podpisującego – w przypadku oferty składanej w formie skanu,

·      kwalifikowanym podpisem elektronicznym – w przypadku oferty składanej w formie elektronicznej,

·      podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – w przypadku oferty składanej w postaci elektronicznej.



W przypadku pytań: 

·      merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość";

·      związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt za pośrednictwem z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 nr tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl Odpowiedzi na pytania zadane w ramach niniejszego postępowania, ewentualne zmiany treści zapytania ofertowego, informacja z otwarcia ofert oraz informacja o rozstrzygnięciu bądź unieważnieniu postępowania zostaną opublikowane w sekcji "Komunikaty";

·      Osobą prowadzącą niniejsze postępowanie oraz uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z wykonawcami jest: Specjalista Działu Zamówień Publicznych p. Renata Nazimek.

·      Numery telefonów do pracowników DZP znajdują się na stronie: http://bip.ue.wroc.pl/51/81/dane-kontaktowe.html

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.docx docx 619.57 2024-02-28 13:51:00 Proceeding
Załącznik nr 1a - Specyfikacja asort.-cenowa.xlsx xlsx 22.93 2024-02-28 13:51:00 Proceeding
Załącznik nr 2 - Opis Przedmiotu zamówienia.pdf pdf 155.55 2024-02-28 13:51:00 Proceeding
Załącznik nr 3 - Wzór umowy.pdf pdf 306.71 2024-02-28 13:51:00 Proceeding
Zapytanie ofertowe - artykuły oświetleniowe.pdf pdf 318.64 2024-02-28 13:51:00 Proceeding
Wyjaśnienie z dn. 11.03.2024 r..pdf pdf 216.98 2024-03-11 10:14:26 Public message
Wyjaśnienie z dn. 07.03.2024 r..pdf pdf 242.8 2024-03-07 08:31:14 Public message
Wyjaśnienie z dn. 08.03.2024 r..pdf pdf 277.65 2024-03-08 12:39:08 Public message
Informacja z otwarcia.pdf pdf 213.99 2024-03-12 09:18:58 Public message
Informacja z wyboru.pdf pdf 207.84 2024-04-09 11:35:42 Public message

Announcements

2024-04-09 11:35 Renata Nazimek Informacja z rozstrzygnięcia postępowania.

Informacja z wyboru. [...].pdf

2024-03-12 09:18 Renata Nazimek Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-03-12 09:00 Buyer message Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć 42 000,00 zł brutto.
2024-03-11 10:14 Renata Nazimek Wyjaśnienia zapytania ofertowego z dnia 11.03.2024 r.

Wyjaśnienie z dn. 11 [...].pdf

2024-03-08 12:39 Renata Nazimek Wyjaśnienia zapytania ofertowego z dnia 08.03.2024 r.

Wyjaśnienie z dn. 08 [...].pdf

2024-03-07 08:31 Renata Nazimek Wyjaśnienia zapytania ofertowego

Wyjaśnienie z dn. 07 [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 - 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2812 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 475