Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: KA-CZL-DZP.261.2.27.2024 usługa wypożyczenia i przygotowania stoisk wraz z montażem i demontażem na 33. oraz 34. edycję Targów Pracy na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu

Deadlines:
Published : 28-02-2024 11:09:00
Placing offers : 07-03-2024 09:00:00
Offers opening : 07-03-2024 09:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego, którym jest Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, w trybie zapytania ofertowego w oparciu o wewnętrzny Regulamin zamówień publicznych Uczelni. 


Przedmiot postępowania: usługa wypożyczenia i przygotowania stoisk wraz z montażem i demontażem na 33. oraz 34 edycję Targów Pracy na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.

 

Zamawiający zaznacza, że wartość niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest niższa niż kwota wskazana w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2023 r. poz. 1605, z późn. zm., zw. dalej ustawą Pzp).


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadkach wskazanych w zapytaniu ofertowym.


Wykaz dokumentów składających się na ofertę został wskazany w treści zapytania ofertowego w rozdz. VI.

Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań i składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy:

·      czytelnym podpisem lub nieczytelnym podpisem wraz z imienną pieczątką podpisującego – w przypadku oferty składanej w formie skanu,

·      kwalifikowanym podpisem elektronicznym – w przypadku oferty składanej w formie elektronicznej,

·      podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – w przypadku oferty składanej w postaci elektronicznej.


W przypadku pytań: 

·      merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość";

·      związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt za pośrednictwem z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 nr tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl Odpowiedzi na pytania zadane w ramach niniejszego postępowania, ewentualne zmiany treści zapytania ofertowego, informacja z otwarcia ofert oraz informacja o rozstrzygnięciu bądź unieważnieniu postępowania zostaną opublikowane w sekcji "Komunikaty";

·      Osobą prowadzącą niniejsze postępowanie oraz uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z wykonawcami jest: Specjalista Działu Zamówień Publicznych p. Renata Nazimek.

·      Numery telefonów do pracowników DZP znajdują się na stronie: http://bip.ue.wroc.pl/51/81/dane-kontaktowe.html

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.docx docx 621.7 2024-02-28 11:09:00 Proceeding
Załącznik nr 2 - Opis Przedmiotu Zamówienia.pdf pdf 128.82 2024-02-28 11:09:00 Proceeding
Załącznik nr 3 - Wzór umowy.pdf pdf 200.01 2024-02-28 11:09:00 Proceeding
Zapytanie ofertowe - targi pracy.pdf pdf 311.66 2024-02-28 11:09:00 Proceeding
Informacja z otwarcia.pdf pdf 228.36 2024-03-07 09:39:23 Public message
Informacja z wyboru.pdf pdf 245.5 2024-03-08 08:38:52 Public message

Announcements

2024-03-08 08:38 Renata Nazimek Informacja z rozstrzygnięcia postępowania

Informacja z wyboru. [...].pdf

2024-03-07 09:39 Renata Nazimek Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-03-07 09:00 Buyer message Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć 135 300,00 zł brutto

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 - 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2624 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 221