Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: KA-CZL-DZP.261.2.16.2024 Sukcesywna dostawa materiałów tapicerskich dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Joanna Chodzińska-Strączak
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Deadlines:
Published : 27-02-2024 10:02:00
Placing offers : 07-03-2024 09:00:00
Offers opening : 07-03-2024 09:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego, którym jest Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, w trybie zapytania ofertowego w oparciu o wewnętrzny Regulamin zamówień publicznych Uczelni. 


Przedmiot postępowania: Sukcesywna dostawa materiałów tapicerskich dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Zamawiający zaznacza, że wartość niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest niższa niż kwota wskazana w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2023 r. poz. 1605, ze zm., zw. dalej ustawą Pzp).

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadkach wskazanych w zapytaniu ofertowym.


Wykaz dokumentów składających się na ofertę został wskazany w treści zapytania ofertowego w rozdz. VI.


Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań i składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy:

  • czytelnym podpisem lub nieczytelnym podpisem wraz z imienną pieczątką podpisującego – w przypadku oferty składanej w formie skanu;
  • kwalifikowanym podpisem elektronicznym – w przypadku oferty składanej w formie elektronicznej,
  • podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – w przypadku oferty składanej w postaci elektronicznej.


W przypadku pytań: 

  • merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość".
  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt za pośrednictwem z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 nr tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl Odpowiedzi na pytania zadane w ramach niniejszego postępowania, ewentualne zmiany treści zapytania ofertowego, informacja z otwarcia ofert oraz informacja o rozstrzygnięciu bądź unieważnieniu postępowania zostaną opublikowane w sekcji "Komunikaty".

  • Osobą prowadzącą niniejsze postępowanie oraz uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z wykonawcami jest: Specjalista Działu Zamówień Publicznych p. Joanna Chodzińska-Strączak.

    Numery telefonów do pracowników DZP znajdują się na stronie: http://bip.ue.wroc.pl/51/81/dane-kontaktowe.html

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.docx docx 619.58 2024-02-27 10:02:00 Proceeding
Załącznik nr 2 - Specyfikacja asort.-cenowa.xlsx xlsx 16.91 2024-02-27 10:02:00 Proceeding
Załącznik nr 3 - wzór umowy -tapicerskie.pdf pdf 727.64 2024-02-27 10:02:00 Proceeding
Zapytanie ofertowe - tapicerskie.pdf pdf 1055.79 2024-02-27 10:02:00 Proceeding
Informacja z otwarcia.pdf pdf 687.37 2024-03-07 09:14:15 Public message
Informacja o rozstrzygnięciu.pdf pdf 694.36 2024-03-08 07:55:16 Public message

Announcements

2024-03-08 07:55 Joanna Chodzińska-Strączak W załączeniu informacja o rozstrzygnięciu postępowania

Informacja o rozstrz [...].pdf

2024-03-07 09:14 Joanna Chodzińska-Strączak W załączeniu informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-03-07 09:00 Buyer message Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: 36 000,00 zł brutto.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 - 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2812 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 264