Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: PZ/5/2024 „Wykonywanie horyzontalnych przewiertów sterowanych na Potrzeby Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Gliwicach”

Deadlines:
Published : 23-02-2024 11:16:00
Placing offers : 04-03-2024 09:00:00
Offers opening : 04-03-2024 09:05:00
Procedure: Przetarg regulaminowy - FA
Type: Construction work

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Wymagania i specyfikacja  

1. Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest  wykonywanie horyzontalnych przewiertów sterowanych na potrzeby Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. Z o.o. w Gliwicach.

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) został zawarty w załączniku nr 3 do Materiałów Przetargowych oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2  do Materiałów Przetargowych.

Wymagany termin gwarancji: Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot umowy na okres 3 lat licząc od dnia następującego po dniu podpisania protokołu odbioru końcowego robót przewiertowych danego zlecenia bez zastrzeżeń.

Wymagany termin rękojmi: Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy przez okres 3 lat od dnia następującego po dniu podpisania protokołu odbioru końcowego robót przewiertowych danego zlecenia.

 UWAGA:

Umowa na realizację zamówienia będzie zawarta na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

2. Kod CPV: 

a) Kod główny: 45231300-8 – Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzanie ścieków

3. Termin realizacji:  Przedmiot umowy realizowany będzie sukcesywnie na podstawie wystawianych zleceń przez Zamawiającego do dnia 31.12.2024 r. lub do wyczerpania kwoty określonej w § 7 ust. 1 wzoru umowy, w zależności, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Szacunkowe ilości poszczególnych typów przewiertów podane są w OPZ. Jednocześnie Zamawiający nie gwarantuje, że podane w tym dokumencie ilości rzeczywiście zostaną wykonane.

4. Oferty częściowe, wariantowe i uzupełniające: 

• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych,

• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, 

• Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. 

5. Warunki udziału w postępowaniu:

1) Wiedza i doświadczenie:

Wykonawca musi wykazać, ze w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie zrealizował należycie co najmniej 3 przewierty horyzontalne sterowane o długości min 50m każdy, rurą z tworzywa sztucznego o średnicy min. DN 315. 

Realizacja trzech przewiertów może być zrealizowana w ramach jednej umowy/jednego zlecenialub kilku odrębnych umów/ kilku odrębnych zleceń. 

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek ten w całości powinien spełnić co najmniej jeden z wykonawców. Tym samym za brak spełnienia warunku zostanie zakwalifikowana sytuacja, w której jeden z wykonawców wykonał jeden przewiert o zakładanych parametrach, a drugi wykonawca – kolejne dwa takie przewierty.

2) Potencjał techniczny:

Wykonawca musi dysponować wiertnicą/ wiertnicami sterowanymi horyzontalnie umożliwiającymi wykonanie wierceń sterowanych o następujących parametrach:

- zakres średnic przewiertu: rury PE DN90-DN315

- długość przewiertu dla rurociągów sieciowych: nie mniej niż 100m

- możliwość ciągłej kontroli trasy przebiegu wiercenia pilotażowego w trakcie pracy.

3) Osoby zdolne do realizacji zamówienia:

Wykonawca musi wykazać, ze dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do realizacji zadania, tj.:

- co najmniej 1 osobą na stanowisku kierownika robót, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.

 - co najmniej 1 operatorem wiertnic sterowanych horyzontalnie- osoba posiadająca co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku operatora wiertnic poziomych z zasilaczem hydraulicznym oraz posiadająca uprawnienia co najmniej III klasy do 600 mm z wpisem do książki operatora na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dn. 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych.

4) W niniejszym postępowaniu wykluczone jest powoływanie się przez wykonawców na zasoby podmiotu trzeciego. Warunki udziału w postępowaniu winni zatem spełniać sami wykonawcy.

6.  Wycena oferty oraz kryteria jej oceny i ich znaczenie:

Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się wyłącznie ceną. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta z najniższą ceną.

Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany w oparciu o kryterium najniższej ceny obliczonej na podstawie formularza ofertowego.

Wartość wskazana w formularzu oferty służy jedynie porównaniu cen, w celu wyłonienia najkorzystniejszej oferty

7. Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 

1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych,

UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej powinien pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną).

2) Wykaz robót potwierdzający spełnienia warunku opisanego w pkt 5 ppkt 1) ogłoszenia, stanowiący załącznik nr 4 do Materiałów Przetargowych

3) dokument/dokumenty potwierdzający/potwierdzające należyte wykonanie robót wskazanych w pkt 5 ppkt 1) ogłoszenia (referencje wystawione przez Zamawiających, na rzecz których Wykonawca realizował dostawy). Brak dokumentu lub dokument niepotwierdzający należytego wykonania danej dostawy skutkuje nie zaliczeniem przez Zamawiającego jej wykonania.

4) Wykaz osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, stanowiący załącznik nr 5  do Materiałów Przetargowych, potwierdzających spełnianie warunków przedstawionych   w pkt 5 ppkt 3) ogłoszenia.

5) Dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby wyznaczone do realizacji zadania uprawnień niezbędnych do wykonywania zadania.

6) Wykaz potencjału technicznego, stanowiący załącznik nr 6 do Materiałów Przetargowych, potwierdzający spełnianie warunku wskazanego w pkt 5 ppkt 2) ogłoszenia.

8. Podstawy wykluczenia: Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawców z postępowania w następujących przypadkach: 

a) który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, 

b) wobec którego jako podmiotu zbiorowego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, 

c) wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienie publiczne,

d) wobec których zaistniały przesłanki wymienione w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1497 z późn zm.). 

9. Postępowanie prowadzone jest na podstawie § 33 oraz § 37 pkt 11 Regulaminu udzielania zamówień przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gliwicach. 

10. Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą ofertę najtańszą oraz spełniającą wszystkie wymagania przewidziane w Materiałach Przetargowych. 

11. Załączniki do postępowania: 

1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych,

2) Wzór umowy – Załącznik nr 2 do Materiałów Przetargowych,

3) Opis Przedmiotu Zamówienia – Załącznik nr 3 do Materiałów Przetargowych,

4) Wykaz wykonanych robót- Załącznik nr 4 do Materiałów Przetargowych,

5) Wykaz osób – Załącznik nr 5 do Materiałów Przetargowych

6) Wykaz potencjału technicznego – Załącznik nr 6 do Materiałów Przetargowych 

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
OGŁOSZENIE.pdf pdf 1269.92 2024-02-23 11:16:00 Proceeding
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.pdf pdf 259.59 2024-02-23 11:16:00 Proceeding
WZÓR UMOWY.pdf pdf 213.37 2024-02-23 11:16:00 Proceeding
Zalącznik nr 5- Wykaz osób.docx docx 19.51 2024-02-23 11:16:00 Proceeding
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.docx docx 25.34 2024-02-23 11:16:00 Proceeding
Załącznik nr 4 - Wykaz robót.docx docx 22.99 2024-02-23 11:16:00 Proceeding
Załącznik nr 6 - Wykaz potencjału technicznego.docx docx 17.54 2024-02-23 11:16:00 Proceeding
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 459.41 2024-03-04 09:53:19 Public message
Informacja z otwarcia ofert - sprostowanie.pdf pdf 459.17 2024-03-04 12:17:01 Public message
Wyjaśnienia treści MP.pdf pdf 793.5 2024-02-28 13:22:39 Public message
Raport wyboru oferty.pdf pdf 461.43 2024-03-25 12:31:28 Public message

Announcements

2024-03-25 12:31 Patrycja Kandyba Raport wyboru oferty

Raport wyboru oferty [...].pdf

2024-03-04 12:17 Patrycja Kandyba Informacja z otwarcia ofert- sprostowanie

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-03-04 09:53 Patrycja Kandyba Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-02-28 13:22 Patrycja Kandyba Wyjaśnienia treści MP

Wyjaśnienia treści M [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 „Wykonywanie horyzontalnych przewiertów sterowanych na Potrzeby Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Gliwicach” Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych, UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej powinien pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną). 2) Wykaz robót potwierdzający spełnienia warunku opisanego w pkt 5 ppkt 1) ogłoszenia, stanowiący załącznik nr 4 do Materiałów Przetargowych 3) dokument/dokumenty potwierdzający/potwierdzające należyte wykonanie robót wskazanych w pkt 5 ppkt 1) ogłoszenia (referencje wystawione przez Zamawiających, na rzecz których Wykonawca realizował dostawy). Brak dokumentu lub dokument niepotwierdzający należytego wykonania danej dostawy skutkuje nie zaliczeniem przez Zamawiającego jej wykonania. 4) Wykaz osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, stanowiący załącznik nr 5 do Materiałów Przetargowych, potwierdzających spełnianie warunków przedstawionych w pkt 5 ppkt 3) ogłoszenia. 5 )Dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby wyznaczone do realizacji zadania uprawnień niezbędnych do wykonywania zadania. 6) Wykaz potencjału technicznego, stanowiący załącznik nr 6 do Materiałów Przetargowych, potwierdzający spełnianie warunku wskazanego w pkt 5 ppkt 2) ogłoszenia. 1 building work - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Faktury będą płatne w terminie do 30 dni od dnia ich otrzymania przez Zamawiającego na podany w nich rachunek bankowy Wykonawcy, proszę potwierdzić (0)
3 Termin realizacji - Przedmiot umowy realizowany będzie sukcesywnie na podstawie wystawianych zleceń przez Zamawiającego do dnia 31.12.2024 r. lub do wyczerpania kwoty określonej w § 7 ust. 1 wzoru umowy, w zależności, które zdarzenie nastąpi wcześniej, proszę potwierdzić (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 431