Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.271.1.10.2024 Dostawa wyposażenia i mebli biurowych wraz z montażem, Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „JarosLove – z miłości do ludzi” finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021 (85%) oraz budżetu państwa (15%), realizowanego w ramach programu „Rozwój Lokalny”

Piotr Chrzan
Urząd Miasta Jarosławia Oddział: Urząd Miasta Jarosławia
Termin:
Zamieszczenia : 23-02-2024 10:23:00
Składania : 08-03-2024 10:00:00
Otwarcia : 08-03-2024 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
meble opis.docx docx 14758.04 2024-02-23 10:23:00 Postępowanie
ogłoszenie ozmianie.pdf pdf 33.9 2024-02-23 10:23:00 Postępowanie
OGŁOSZENIE.pdf pdf 60.21 2024-02-23 10:23:00 Postępowanie
SWZ.docx docx 60.93 2024-02-23 10:23:00 Postępowanie
WNIOSEK - meble.docx docx 59.08 2024-02-23 10:23:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy.docx docx 36.34 2024-02-23 10:23:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - projekt umowy meble.docx docx 65.6 2024-02-23 10:23:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.docx docx 48.39 2024-02-23 10:23:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - oświadczenie dot. gr. kapitałowej.docx docx 52.63 2024-02-23 10:23:00 Postępowanie
meble opis.pdf pdf 610.29 2024-02-23 11:17:12 Publiczna wiadomość
odpowiedzi.pdf pdf 401.21 2024-03-01 14:01:04 Publiczna wiadomość
OGŁOSZENIE O ZMIANIE 2.pdf pdf 33.9 2024-03-01 14:01:04 Publiczna wiadomość
meble opis poprawiony.docx docx 14757.89 2024-03-01 14:01:04 Publiczna wiadomość
Meble opis poprawiony.pdf pdf 611 2024-03-04 11:14:00 Publiczna wiadomość
modyfikacja.pdf pdf 468.59 2024-03-05 12:46:01 Publiczna wiadomość
ogłoszenie ozmianie 3.pdf pdf 33.9 2024-03-05 12:46:01 Publiczna wiadomość
info z otwarcia.pdf pdf 513.9 2024-03-11 12:57:45 Publiczna wiadomość
wyniki [10].pdf pdf 708.14 2024-03-21 14:55:41 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-21 14:55 Piotr Chrzan WSZYSCY WYKONAWCY
OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA – TRYB PODSTAWOWY BEZ NEGOCJACJI
Działając na podstawie przepisu art. 253 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych uprzejmie zawiadamiam, że w prowadzonym przez Gminę Miejską Jarosław postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn:

Dostawa wyposażenia i mebli biurowych wraz z montażem,
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „JarosLove – z miłości do ludzi” finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021 (85%) oraz budżetu państwa (15%), realizowanego w ramach programu „Rozwój Lokalny”

wyniki [10].pdf

2024-03-11 12:57 Piotr Chrzan INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Nazwa zamówienia: Dostawa wyposażenia i mebli biurowych wraz z montażem,
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „JarosLove – z miłości do ludzi” finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021 (85%) oraz budżetu państwa (15%), realizowanego w ramach programu „Rozwój Lokalny”

info z otwarcia.pdf

2024-03-08 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia - 92 000,00 zł.
2024-03-05 12:46 Piotr Chrzan WSZYSCY WYKONAWCY
Wyjaśnienia treści Specyfikacji Warunków Zamówienia

Na podstawie art. 286 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 roku Gmina Miejska Jarosław informuje, że MODYFIKUJE zapis SWZ.
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji, na podstawie art. 275 ust.1 i nast. – ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą Pzp, o wartości nie przekraczającej progów unijnych pn.: Dostawa wyposażenia i mebli biurowych wraz z montażem, Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „JarosLove – z miłości do ludzi” finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021 (85%) oraz budżetu państwa (15%), realizowanego w ramach programu „Rozwój Lokalny”

modyfikacja.pdf

ogłoszenie ozmianie [...].pdf

2024-03-04 11:14 Paweł Dernoga Meble opis poprawiony w wersji PDF

Meble opis poprawion [...].pdf

2024-03-01 14:01 Piotr Chrzan WSZYSCY WYKONAWCY
Wyjaśnienia treści Specyfikacji Warunków Zamówienia,
odpowiedzi na pytania.
Na podstawie art. 284 ust. 1,6 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 roku Gmina Miejska Jarosław informuje, że wpłynęły od wykonawców zapytania, dotyczące zapisów SWZ.
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji, na podstawie art. 275 ust.1 i nast. – ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą Pzp, o wartości nie przekraczającej progów unijnych pn.: Dostawa wyposażenia i mebli biurowych wraz z montażem, Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „JarosLove – z miłości do ludzi” finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021 (85%) oraz budżetu państwa (15%), realizowanego w ramach programu „Rozwój Lokalny”

odpowiedzi.pdf

OGŁOSZENIE O ZMIANIE [...].pdf

meble opis poprawion [...].docx

2024-02-23 11:17 Paweł Dernoga Opis mebli w formacie PDF

meble opis.pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 840