Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: WSA-ZP-PP-06-2024 Usługa przewozu akt sądowych między budynkami Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie

Deadlines:
Published : 29-02-2024 10:30:00
Placing offers : 11-03-2024 09:00:00
Offers opening : 11-03-2024 09:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.



Przedmiot zamówienia


Przedmiotem zamówienia jest usługa przewozu akt sądowych między budynkami Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie, zgodnie z zapisami opisu przedmiotu zamówienia oraz wzoru umowy.




Warunki udziału w postępowaniu 

Zamawiający wymaga by wykonawcy którzy ubiegają się o zamówienie publiczne wykazali że spełniają na dzień składania ofert następujące warunki udziału w postępowaniu. 



Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy wykonawca wykaże, iż:

 

1) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż 3.000.000,00 zł (trzy miliony złotych) na jeden i wszystkie przypadki;

2) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem otwarcia ofert – zrealizował co najmniej dwa zamówienia polegające na usłudze przewozu dokumentacji, lub usłudze "przeprowadzki" której każde wykazane zamówienie wyniosło nie mniej niż 80.000,00 zł (osiemdziesiąt tysięcy złotych) brutto. Zamawiający nie dopuszcza sumowania kilku mniejszych zamówień których wartość jest mniejsza niż wskazana wartość. 



Na potwierdzenie wyżej wymienionych warunków udziału w postępowaniu wykonawca wraz z ofertą składa:

 

1) wykaz zrealizowanych umów oraz skany listów referencyjnych (poświadczenia lub inne dokumenty) z których wynika że wykonawca zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed dniem otwarcia ofert – co najmniej dwa zamówienia polegające na usłudze przeprowadzki, której każde wykazane zamówienie wyniosło nie mniej niż 80.000,00 zł (osiemdziesiąt tysięcy złotych) brutto.



2) najpóźniej w dniu podpisania umowy - skan polisy ubezpieczeniowej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż 3.000.000,00 zł, a na dzień składania oferty oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu przedmiotowej polisy.



Oferty wykonawców którzy na dzień składania ofert nie potwierdzą, że spełniają wyżej wymienione warunki udziału - zostaną odrzucone. 

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



Załączniki do postępowania:

załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia (OPZ),

załącznik nr 2 - wzór umowy,

załącznik nr 3 - wzór umowy powierzenia,

załącznik nr 4 - zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego.

załącznik nr 5 - wykaz zrealizowanych umów.


Wizja lokalna  



1. Zamawiający informuje, że złożenie oferty może być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej budynków WSA w Warszawie tj.: 

1) budynek ul. Jana Kazimierza 10 w Warszawie;

2) budynek Jana Pankiewicza 4 w Warszawie;

3) budynek Jasna 2/4 w Warszawie.

2. Na wizję lokalną można się umówić pod nr telefonu:  Marcin Kuć, tel. 22 553-79-59 adres e-mail: marcin.kuc@warszawa.wsa.gov.pl

 


Oferent może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert.



Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy.

 

W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość", lub pod nr telefonu:

1. Pytania dotyczące przedmiotu zamówienia – Marcin Kuć, tel. 22 553 79 59.

2. Pytania proceduralne - Magdalena Jańczuk 22 553 78 66.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

 

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy. 

 

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
załącznik nr 1_OPZ archiwum 2024.pdf pdf 77.56 2024-02-29 10:30:00 Proceeding
załącznik nr 3_Wzór umowy powierzenia danych.pdf pdf 204.59 2024-02-29 10:30:00 Proceeding
ZASADY POSTĘPOWANIA W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO - PLATFORMA ZAKUPOWA 2024.pdf pdf 252.34 2024-02-29 10:30:00 Proceeding
załacznik nr 2_WSA-ZP-PP-06-2024 - wzór umowy.pdf pdf 242.34 2024-02-29 13:17:46 Proceeding
załącznik nr 5_Wykaz zrealizowanych umów.docx docx 15.54 2024-02-29 10:30:00 Criterion
Informacja o wyborze oferty sprawa WSA-ZP-PP-06-2024.pdf pdf 295.07 2024-03-14 08:10:53 Public message

Announcements

2024-03-14 08:10 Magdalena Jańczuk Informacja o wyborze oferty sprawa WSA-ZP-PP-06-2024

Informacja o wyborze [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Usługa przewozu akt sądowych zgodnie z OPZ i wzorem umowy oraz wzorem umowy powierzenia 3100 m - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Okres realizacji umowy od 18.03.2024 r. do 07.06.2024 r.rminach wskazanych na wykonanie poszczególnych etapów przeprowadzki zgodnie z §1 ust. 1 PPU - Zgodnie z warunkami umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Oświadczenie 1 - Oferta jest ważna przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert - proszę potwierdzić wpisując: "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenie 2 - Zapoznałem się z OPZ, wzorem umowy, wzorem umowy powierzenia oraz zasadami postępowania w trybie zapytania ofertowego i zobowiązuję się zrealizować przedmiot zamówienia na wskazanych warunkach. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Oświadczenie 3 - Oświadczam, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu.- proszę potwierdzić wpisując: "Potwierdzam" (0)
7 Oświadczenie 4 - Składając ofertę i realizując umowę finansowaną ze środków publicznych, oświadczam, że nie jestem podmiotem, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej „ustawą o przeciwdziałaniu”, tj. nie jestem wykonawcą: 1) wymienionym w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006” i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających, zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014” albo wpisanym na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu; 2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu; 3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu -proszę potwierdzić wpisując: "Potwierdzam" (0)
8 Dodatkowe koszty - Wynagrodzenie obejmuje wszystkie koszty wykonawcy związane z realizacją przedmiotu umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
9 Ubezpieczenie OC w wysokości nie mniejszej niż 3.000.000 zł (trzy miliony zlotych) - Niniejszym oświadczam że na dzień podpisania umowy będę posiadał ważne ubezpieczanie OC Proszę potwierdzić wpisując: "Potwierdzam" (0)
10 Oświadczenie o wymaganym doświadczeniu w zakresie przeprowadzek - Niniejszym oświadczam że posiadam wymagane doświadczenie w zakresie usług przeprowadzek, na potwierdzenie tego nalezy załączyć 1) wykaz zrealizowanych umów, 2) skany dwóch listów referencyjnych (poświadczenia lub inne dokumenty) z których wynika że wykonawca zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed dniem otwarcia ofert –co najmniej dwa zamówienia polegające na usłudze przeprowadzki, której każde wykazane zamówienie wyniosło nie mniej niż 80.000,00 zł (osiemdziesiąt tysięcy złotych) brutto. Proszę potwierdzić wpisując: "Potwierdzam" Attachment required

załącznik nr 5_Wykaz [...].docx

(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 458