Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DRG.271.3.2024 Świadczenie usług w zakresie wykonywania przeglądów serwisowych i konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych ściennych i sufitowych oraz systemów klimatyzacji (central) i agregatów chłodniczych znajdujących się w budynkach Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego w 2024 roku

Marzena Kubera
Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Oddział: DRG
Termin:
Zamieszczenia : 22-02-2024 11:32:00
Składania : 29-02-2024 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


W imieniu Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego zapraszam do złożenia oferty na:  


Świadczenie usług w zakresie wykonywania przeglądów serwisowych i konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych ściennych i sufitowych oraz systemów klimatyzacji (central) i agregatów chłodniczych
znajdujących się w budynkach Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego w 2024 roku

Część 1:   Świadczenie usług w zakresie wykonywania przeglądów serwisowych urządzeń klimatyzacyjnych ściennych               
i sufitowych znajdujących się w budynkach Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego w 2024 roku

Część 2:   Świadczenie usług w zakresie wykonywania przeglądów serwisowych i konserwacji systemów klimatyzacji (central) i agregatów chłodniczych znajdujących się w budynkach Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego w 2024 roku

Treść zapytania oraz specyfikacja istotnych warunków zamówienia w załącznikach. 


Informujemy, że postępowanie prowadzone jest przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.


W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty w postaci elektronicznej wraz z załącznikami w postaci elektronicznej,

natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

* zadawania pytań Zamawiającemu,

* odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień.


Oferty złożone po terminie lub złożone nie poprzez formularz na platformie zakupowej (za pośrednictwem innych dostępnych kanałów komunikacji elektronicznej) nie będą brane pod uwagę.

Zapraszamy do złożenia oferty.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

 


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"

lub pod nr tel. 44 732 77 88 lub 44 732 30 23 lub 44 732 77 73.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym

od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 203.25 2024-02-22 11:32:00 Postępowanie
Kryteria oceny ofert - część 1 i 2.pdf pdf 158.62 2024-02-22 11:32:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.pdf pdf 163.41 2024-02-22 11:32:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.pdf pdf 169.42 2024-02-22 11:32:00 Przedmiot zamówienia
Projekty umów.zip zip 502.77 2024-02-22 11:32:00 Kryterium
Formularz oferty z załącznikami - do edycji i w pdf.zip zip 505.98 2024-02-22 11:32:00 Kryterium
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych.pdf pdf 96.72 2024-02-22 11:32:00 Kryterium
Zestawienie złożonych ofert.pdf pdf 140.67 2024-03-06 14:40:41 Publiczna wiadomość
Informacja o udzieleniu zamówienia.pdf pdf 134.97 2024-03-18 09:31:47 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-18 09:31 Marzena Kubera W załączeniu „Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty i udzieleniu zamówienia”.

Informacja o udziele [...].pdf

2024-03-06 14:40 Marzena Kubera W załączeniu „Zestawienie złożonych ofert”.
W imieniu Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego dziękuję za złożenie ofert.

Zestawienie złożonyc [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Świadczenie usług w zakresie wykonywania przeglądów serwisowych urządzeń klimatyzacyjnych ściennych i sufitowych Zgodnie z opisem w "Zapytaniu ofertowym" oraz z zapisami w projekcie umowy

Załącznik nr 1 do za [...].pdf

1 usługa Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
Pasaż Karola Rudowskiego 10
97-300, Piotrków Trybunalski
(0)
2 Świadczenie usług w zakresie wykonywania przeglądów serwisowych i konserwacji systemów klimatyzacji (central) i agregatów chłodniczych znajdujących się w budynkach Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Zgodnie z opisem w "Zapytaniu ofertowym" oraz z zapisami w projekcie umowy

Załącznik nr 2 do za [...].pdf

1 usługa Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
Pasaż Karola Rudowskiego 10
97-300, Piotrków Trybunalski
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Ceny jednostkowe materiałów eksploatacyjnych 20% Łączna wartość brutto materiałów eksploatacyjnych. Proszę wpisać (łączną) wartość brutto z załącznika nr 4 do formularza oferty. (0)
3 Czas reakcji serwisowej 10% Za czas reakcji serwisowej Zamawiający przyjmuje czas wyrażony w godzinach, jaki upłynie od chwili telefonicznego wezwania do momentu podjęcia działań w siedzibie Zamawiającego, w celu usunięcia awarii lub zdiagnozowania jej przyczyny. Zamawiający zastrzega, że czas reakcji nie może przekraczać 16 godzin. Proszę zadeklarować swoją propozycję - liczbę godzin. (0)
4 Termin usunięcia awarii 10% Za termin usunięcia awarii Zamawiający przyjmuje czas wyrażony w dniach roboczych, liczony od momentu reakcji serwisowej. Zamawiający zastrzega, że termin usunięcia awarii nie może przekraczać 3 dni roboczych. Proszę zadeklarować swoją propozycję - liczbę dni roboczych. (0)
5 Warunki płatności - Przelew 14 dni, licząc od dnia dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury (lub e-faktury). Proszę potwierdzić, wpisując "Akceptuję" (0)
6 Dodatkowe koszty przeglądów i konserwacji - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty dojazdu po stronie Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Termin realizacji - Od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2024 r. Proszę potwierdzić, wpisując "Akceptuję" (0)
8 Projekt umowy - Zapoznałam(-em) się i akceptuję projekt umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Projekty umów.zip

(0)
9 Formularz oferty z załącznikami - Proszę wydrukować/wypełnić, podpisać i dołączyć do oferty (do Państwa dyspozycji załączniki w wersji PDF lub w wersji edytowalnej) (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Formularz oferty z z [...].zip

(0)
10 Kopia (potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy) certyfikatu dla personelu Kat. I wykonującego czynności w zakresie instalacji, kontroli szczelności, konserwacji lub serwisowania urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła, zawierających substancje kontrolowane oraz odzysku substancji kontrolowanych z tych urządzeń - Proszę dołączyć scan do oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
11 Kopia (potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy) dokumentów poświadczających uprawnienia SEP do 1 kV (do prowadzenia wszelkiego rodzaju konserwacji oraz remontów sieci elektrycznych, oraz urządzeń pracujących pod napięciem) - Proszę dołączyć scan do oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
12 Kopia (potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy) aktualnego wyciągu z KRS lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej - Proszę dołączyć scan do oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
13 Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych - Zapoznałam(-em) się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych, proszę potwierdzić, wpisując "TAK"

Informacja dotycząca [...].pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 354