Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: IMA.271.1.2024 IMA.271.1.2024 Archiwizowanie dokumentów dotyczących pozwoleń na budowę - Wynagrodzenia bezosobowe

Ilona Sikora
Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Department: IMA
Deadlines:
Published : 22-02-2024 09:58:00
Placing offers : 27-02-2024 14:30:00
Offers opening : 27-02-2024 14:35:00
Procedure: Szacowanie wartości zamówienia
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr telefonu 0-44 7321865  insp. Ilona Sikora - referat Architektury i Budownictwa urzędu Miasta Piorkowa Trybunalskiego lub 0-44 732-30-11 -  Kierownik Archiwum Zakładowego Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego,

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego zwraca się z zapytaniem ofertowym w celu oszacowania wartości zamówienia.

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem umowy jest usługa polegająca na przygotowaniu (tj. kompleksowym uporządkowaniu) a następnie przekazaniu do Archiwum Zakładowego Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego z siedzibą przy ul. Szkolnej 28 dokumentacji aktowej i technicznej kat. A wytworzonej  w okresie do 1989  roku w ilości  około 20 m.b. oraz wytworzonej  w  latach 1968 – 1980 w ilości ok. 0,5 m.b. (decyzje administracyjne z projektem zagospodarowania nieruchomości) przez ówczesne Prezydium Miejskiej Rady Narodowej w Piotrkowie Trybunalskim oraz Urząd Miejski w Piotrkowie Trybunalskim.

Dokumentacja ta  stanowi obecnie część zasobu archiwalnego podręcznego  Referatu Architektury i Budownictwa Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego.

Dokumentacja będąca przedmiotem zapytania została już wydzielona (wyselekcjonowana) z całego inwentarza akt będącego w dyspozycji Referatu Architektury i Budownictwa liczącego ok. 96 metrów bieżących akt  i przełożona do teczek bezkwasowych przez archiwistę z wymaganą w tym zakresie niezbędną wiedzą i doświadczeniem.

Inwentarz akt był dotychczas zaewidencjonowany w zasobie  archiwalnym w ułożeniu alfabetycznym tj. wg adresów nieruchomości  lub nazwy zadania inwestycyjnego realizowanego na terenie miasta.

Zamawiający zastrzega, że wyżej wskazana ilość akt jest wartością szacunkową (orientacyjną). Faktyczna ilość w stosunku do szacowanej może ulec nieznacznej zmianie,  (tj.  ±  0,5 mb).

Wykonawcy nie przysługuje prawo żądania zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany faktycznej ilości dokumentów podlegających usłudze w stosunku do szacowanej.

Cena realizacji całego zamówienia określona przez Wykonawcę  nie podlega waloryzacji.

Należy wskazać cenę za wykonanie całości przedmiotu zamówienia netto/brutto.

Dokumentacja podlegająca usłudze jest obecnie przechowywana w archiwum podręcznym Referatu Architektury i Budownictwa Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego przy ulicy Szkolnej 28 w Piotrkowie Trybunalskim

Przedmiot zamówienia obejmuje:

1.  Przejęcie kontaktów merytorycznych z Archiwum Państwowym w Piotrkowie Trybunalskim  (w porozumieniu z Archiwum Zakładowym Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego), tj. przygotowanie korespondencji, w tym dotyczącej  przygotowania dokumentacji i spisów do przekazania do  Archiwum Zakładowego.  

 2.  W oparciu o wytyczne i uzgodnienia uzyskane z Archiwum Państwowego w Piotrkowie Trybunalskim, przygotowanie spisów zdawczo-odbiorczych (w formie papierowej  oraz elektronicznej edytowalnej obejmujące zaewidencjonowany zasób, z wykorzystaniem spisów już wcześniej  przygotowanych przez archiwistę który wydzielił  zasób  z całego inwentarza akt Referatu Architektury i Budownictwa.

3.  Sprawdzenie: -chronologicznego i rzeczowego ułożenie dokumentów w obrębie już  przygotowanych (wydzielonych ) teczek, --prawidłowego ich opisania, - sprawdzenie czy wyłączono wszystkie metalowe części, paginacja dokumentacji, ewentualne przesznurowanie akt jeżeli taki wymóg zostanie wskazany przez Archiwum Państwowe w Piotrkowie Trybunalskim. Następnie przygotowanie dokumentacji do przekazania do Archiwum Zakładowego, tj.  umieszczenie jednostek archiwalnych w opakowaniach zbiorczych (pudła), opisanie pudeł zbiorczych zgodnie z wymogami wskazanymi przez Archiwum Państwowe w Piotrkowie Trybunalskim.

4.  Pudła i teczki  bezkwasowe zapewni Zamawiający. Transport zbioru akt do Archiwum Zakładowego leży po stronie Zamawiającego.                   Pozostałe środki i materiały niezbędne do zrealizowania usługi (zamówienia) leżą po stronie Wykonawcy.  

5.  Wykonawca, w ramach  zakresu usługi (zamówienia)  ponosi odpowiedzialność  za:

-   prowadzenie ustaleń  i konsultacji z Archiwum Państwowym w Piotrkowie Trybunalskim (w porozumieniu z Archiwum Zakładowym Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego oraz Zamawiającym), celem których jest    pozyskanie wstępnej akceptacji  (potwierdzenia)  prawidłowości wykonywanych prac,

- opracowanie i przygotowanie akt w taki sposób i w takiej formie, aby opracowany zbiór został przyjęty w zasób   Archiwum Zakładowego Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego, a docelowo w zasób Archiwum Państwowego w Piotrkowie Trybunalskim.

    6.  Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa (obecności) podczas protokolarnego przekazania opracowanych przez niego jednostek archiwalnych w zasób Archiwum Zakładowego.

7.  Proponowany termin realizacji –  umowa zostanie zawarta na czas oznaczony. Termin wykonania umowy do dnia  30.11..2024 roku .

8.  W przypadku stwierdzenia wad w przekazanych jednostkach archiwalnych wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wad we własnym zakresie, w tym na własny koszt i ryzyko w terminie 20 dni kalendarzowych od dnia otrzymania informacji od Zamawiającego o konieczności usunięcia wad.

9. Wynagrodzenie – płatne w terminie 14 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej  faktury lub rachunku.

Komunikat.

W przypadku zaproszenia do złożenia oferty będą brane również pod uwagę referencje lub opinie dot. realizacji usług związanych z wykonywanym zakresem prac.

Zamawiający informuje, że najwyższa kwota jaką może przeznaczyć na sfinalizowanie przedmiotu zamówienia to 11 700 zł brutto.

W celu właściwego skalkulowania ceny za zamawiane usługi Zamawiający może umożliwić Wykonawcy przeprowadzenie wizji w miejscu przechowywania dokumentów mającej na celu zapoznanie się z obecnym stanem dokumentacji, ilością i sposobem jej przechowywania. Zamawiający umożliwia wizję po wcześniejszym ustaleniu dokładnego terminu i osób, które będą w niej uczestniczyć.

Miejsce realizacji zamówienia:

Zamawiający udostępni Wykonawcy na czas realizacji usługi nieodpłatnie wstęp do wybranych pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego w których będzie można wykonywać usługę w godzinach od 8.00 do 21.00 w każdy dzień tygodnia (poniedziałek – niedziela) po dopełnieniu formalności polegających na  pobraniu  i zdawaniu kluczy do pomieszczeń archiwizacyjnych, udostępnionych w celu wykonania przedmiotu zamówienia, każdorazowo, za potwierdzeniem  od osoby wskazanej przez Zamawiającego.

Zamawiający przekaże Wykonawcy wszelkie przepisy, instrukcje i informacje,  niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, wyznaczy osoby upoważnione do udzielania informacji w zakresie prac objętych zleceniem oraz niezbędne materiały w postaci bezkwasowych sznurowanych teczek, pudeł archiwizacyjnych, sznurka.

 Informacje dodatkowe:

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:

- niewystarczających środków na realizację zamówienia.

Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez podania przyczyny.

Informacje o postępowaniu będą udzielane tylko w formie pisemnej poprzez platformę zakupową.

Zamawiający informuje, że w przypadku szacowania wartości zamówienia  nie ma obowiązku wysyłania ani publikacji informacji z otwarcia, zamknięcia czy wyborze oferty.

Płatność – przelewem na wskazany numer konta.

Zamówienie odbywa się wyłącznie za pomocą  platformy zakupowej .

Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią wyżej wymienionego przedmiotu zamówienia i jego akceptacja.

Akceptując Regulamin Wykonawca wyraża zgodę na jego postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania.

W przypadku braku zgody na powyższe warunki – nie należy składać oferty.

WAŻNE!

„W związku z wejściem w życie w dniu 16 kwietnia 2022 r. ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. poz. 835) wprowadzony został obowiązek wykluczenia z postępowania:

         wykonawców i uczestników postępowań i konkursów figurujących na listach sankcyjnych Unii Europejskiej, przyjętych wobec Rosji i Białorusi;

         wykonawców i uczestników postępowań i konkursów figurujących na krajowej liście sankcyjnej, prowadzonej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji;

         wykonawców i uczestników postępowań i konkursów, których beneficjentem rzeczywistym jest osoba figurująca na jednej z ww. list sankcyjnych;

         wykonawców i uczestników postępowań i konkursów, których jednostką dominującą jest podmiot figurujący na jednej z ww. list sankcyjnych.

W związku z tym, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia, zamawiający dokona weryfikacji wykonawców ubiegających się o zamówienie w zakresie ww. przesłanki wykluczenia.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny. 

 


Attachments

There are no attachments in this proceeding

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Przekazanie akt do Archiwum Zakładowego materiały archiwalne kat. A - wytworzone do 1989 roku - dokumentacja aktowa i techniczna 20 m - (0)
2 Przekazanie akt do Archiwum Zakładowego materiały archiwalne kat A - wytworzone w latach 1968 - 1980 (decyzje administracyjne) dokumentacja aktowa i techniczna. 0.5 m - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2812 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price - Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - Oczekiwany termin realizacji do dnia 30.11.2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować możliwie najszybszy termin realizacji (0)
3 Wstępny opis przedmiotu zamówienia - podany w opisie, zamawiający nie zapewni dostępu do sprzętu komputerowego (0)
4 Gwarancja - Oczekiwany okres gwarancji 24 miesiące. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować alternatywne warunki gwarancyjne (0)
5 Kryterium braku wykluczenia - Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego” Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Kwalifikacje zawodowe - Wymagane doświadczenie związane z archiwizacją dokumentacji aktowej i technicznej. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 235