Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 100748-2024 Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa budynku auli przy ul. Paderewskiego w Cieszynie (SPIN-ART Centrum Edukacji Artystycznej i Kulturalnej)” (DZP.382.5.1.2024)

Termin:
Zamieszczenia : 19-02-2024 11:37:00
Składania : 27-03-2024 11:00:00
Otwarcia : 27-03-2024 11:05:00
Tryb: Negocjacje z ogłoszeniem - wnioski
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, Opis potrzeb i wymagań (OPiW) oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się drogą elektroniczną.

 

Przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do OPiW/SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 105.64 2024-02-19 11:37:00 Postępowanie
2. Dokumenty zamówienia cz. 1.zip zip 4455.86 2024-02-19 11:37:00 Postępowanie
2. Dokumenty zamówienia cz. 2.zip zip 131.66 2024-02-19 11:37:00 Postępowanie
2. Dokumenty zamówienia cz. 3.zip zip 11434.14 2024-02-19 11:37:00 Postępowanie
3. Wyjaśnienia i zmiana treści OPiW.pdf pdf 675.13 2024-03-08 11:11:01 Publiczna wiadomość
4. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 131.81 2024-03-08 11:12:05 Publiczna wiadomość
5. Zmiana treści OPiW.zip zip 633.15 2024-03-18 09:02:37 Publiczna wiadomość
6. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 107.95 2024-03-18 09:03:04 Publiczna wiadomość
7. Informacja o złożonych wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.pdf pdf 372.93 2024-03-27 12:21:59 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-27 12:21 Ewa Słowik Informacja o złożonych wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

7. Informacja o złoż [...].pdf

2024-03-18 09:03 Ewa Słowik Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

6. Ogłoszenie o zmia [...].pdf

2024-03-18 09:02 Ewa Słowik Zmiana treści OPiW

5. Zmiana treści OPi [...].zip

2024-03-08 11:12 Ewa Słowik Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

4. Ogłoszenie o zmia [...].pdf

2024-03-08 11:11 Ewa Słowik Wyjaśnienia i zmiana treści OPiW

3. Wyjaśnienia i zmi [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1576