Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-02-2024 08:10:00 |
Składania : | 23-02-2024 08:01:00 |
Otwarcia : | 23-02-2024 08:06:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
W imieniu Gminy Września informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców / Dostawców. Postępowanie to prowadzone jest przez Zamawiającego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.) na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 PZP i ma na celu uzyskanie ofert na dostawę kart hybrydowych Mifare + Unique w ilości 10 000 szt. dla Wrzesińskich Obiektów Sportowo - Rekreacyjnych we Wrześni.
Specyfikacja karty:
- Karta hybrydowa Mifare 1K (1024 byte) pamięci i o częstotliwości zapisu i odczytu wysokiej HF 13,56 MHZ + standard Unique 125 KHz.
- pamięć w module UNIQUE min. 64b.
- laminowane białe bez nadruku z PVC. Karta przygotowana pod nadruk.
- Format Karty: ID-1 ( rozmiar karty kredytowej).
- gwarancja 100 tys. operacji odczytów/ zapis na karcie lub minimum 5 lat.
- karty muszą być nowe, nigdy nie używane oraz wolne od wad.
- karty z polskiej dystrybucji ( autoryzowanego kanału sprzedaży).
- kompatybilność ze standardami RFID ( UNIQUE, ISO 7816, NFC, ISO14443A, NDEF)
Zapotrzebowanie - 10 000 szt.
Koszty dostawy i transportu po stronie Dostawcy.
Przelew 30 dni.
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty