Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 16-02-2024 12:23:00 |
Składania : | 26-02-2024 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Poznań, 16 lutego 2024 r.
ZAPYTANIE
OFERTOWE WARP-3/Z/2024
I.
ZAMAWIAJĄCY:
Wielkopolska
Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Spółka z o.o.
ul. Piekary 19, 61-823
Poznań
NIP 7781411344, REGON
634512019, KRS 0000174198
tel. 61 656 35 00, faks
61 656 35 66
Niniejsze zapytanie ofertowe prowadzone na podstawie
regulaminu wewnętrznego dotyczącego udzielania zamówień publicznych o wartości
poniżej 130 000,00 zł netto, bez stosowania Ustawy z dnia 11 września 2019 r. -
Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.). Zamówienie
finansowane jest ze środków własnych.
II.
OPIS
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1.
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna
dostawa (maksymalnie 3 wraz z rozładunkiem) artykułów biurowych dla zapewnienia
ciągłości pracy w Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – zgodnych
z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 1 do
WARP-3/Z/2024 – formularz cenowy.
2.
Zamawiający informuje, że nie dopuszcza
składania ofert na artykuły biurowe równoważne inne niż wskazane w formularzu
cenowym (Załącznik nr 1 do WARP-3/Z/2024).
3.
Artykuły biurowe muszą być fabrycznie nowe, nienoszące znamion
użytkowania, wolne od wad, pełnowartościowe w pierwszym gatunku.
4.
Artykuły mają być opakowane oryginalnie, opakowania mają być nienaruszone,
posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące
produkt, a w szczególności: znak towarowy produktu lub markę producenta
artykułu.
5. Zaoferowane
i dostarczone przez Wykonawcę artykuły biurowe muszą być objęte co najmniej 12
miesięcznym okresem gwarancji jakości, licząc od daty dostawy materiału do
Zamawiającego transportem Wykonawcy i na jego koszt.
6.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu artykuły biurowe w terminie do 72 godzin, od
momentu otrzymania od niego zapotrzebowania, przekazanego pisemnie, bądź na skrzynkę
mailową.
7.
Wykonawca jest
zobowiązany do dostarczenia i wniesienia zamawianego asortymentu – do siedziby
Zamawiającego ul. Piekary 19, 61-823 Poznań, do oddziału w Pile, ul. Grunwaldzka
2, Punktu Informacyjnego WARP w Kaliszu ul. Zacisze 2 oraz
do Punktu Informacyjnego Funduszy Europejskich w Lesznie ul. Geodetów 1 po
uprzednim złożeniu zamówienia przez wskazanego przez WARP Sp. z o.o. w umowie
pracownika na podany przez Wykonawcę adres poczty elektronicznej.
8.
Nazwa dostarczonego asortymentu na fakturze
VAT musi być zgodna z nazwą na opakowaniu
i zamówieniem Zamawiającego.
9.
W przypadku stwierdzenia przy odbiorze dostarczonych artykułów
biurowych wad, niezgodności lub rozbieżności ze złożonym zamówieniem, Wykonawca
zobowiązany jest
w ciągu 48 godzin dokonać dostawy zgodnie z treścią zamówienia.
10.
Wykonawca zobowiązuje się do każdorazowego
zamówienia dostarczyć protokół odbioru zgodny ze zleceniem Zamawiającego, który
jest podstawą do wystawienia częściowej faktury VAT.
11.
Zamawiający zastrzega
możliwość nie zrealizowania zamówienia w całości lub części z uwagi na możliwości
finansowe Zamawiającego, a Wykonawca nie będzie z tego tytułu dochodził żadnych
roszczeń.
12.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamiany asortymentu
pomiędzy poszczególnymi pozycjami określonymi w formularzu cenowym, w granicach
do 20% wartości każdego asortymentu, w ramach ogólnej wartości zamówienia.
Wykonawca zobowiązany będzie wówczas do dostawy skorygowanych (zamienionych)
pozycji asortymentowych z zachowaniem ich cen jednostkowych określonych w
ofercie.
13.
Wypełniony przez Wykonawcę Załącznik nr 1 do WARP-3/Z/2024
stanowić będzie załącznik do formularza ofertowego (załącznik nr 2).
14.
Zamówienie powinno zostać w całości zrealizowana w terminie do dnia 10
grudnia 2024 r.
15.
Nazwa i kod dotyczący przedmiotu zamówienia
określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) - 30.19.00.00-7
różny sprzęt i artykuły biurowe.
III.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O udzielenie zamówienia
mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z
postępowania o udzielenie zamówienia.
1.
W celu wykazania spełniania
warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące dokumenty:
b)
Wypełniony i podpisany formularz cenowy (załącznik
nr 1),
c)
Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik
nr 2),
d)
Wypełnione i podpisane
oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia (załącznik nr 3),
e)
Podpisane oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.
13 lub art. 14 RODO (załącznik nr 4).
2.
Z niniejszego postępowania o udzielenie
zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy powiązani są osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do
zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w
imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem
procedury wyboru Wykonawcy w szczególności poprzez:
·
uczestniczeniu w
spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
·
posiadaniu co najmniej
10% udziałów lub akcji,
·
pełnieniu funkcji
członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
·
pozostawaniu w
związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub stosunku
przysposobienia, opieki lub kurateli.
IV.
PRZYGOTOWANIE OFERTY:
1.
Ofertę należy składać w postaci plików PDF.
2.
Oferta winna być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem
zaufanym przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy
(wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji) bądź
umocowane przez te osoby do składania ofert (należy załączyć kopię stosownego
pełnomocnictwa).
3.
Wykonawca może złożyć tylko jedną
ofertę do zamówienia. Złożenie
większej liczby ofert lub oferty
zawierającej rozwiązania alternatywne lub oferty wariantowej, spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez
danego Wykonawcę.
4.
Wykonawca może wprowadzić zmiany w
złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem
terminu składania ofert. Wykonawca musi wyraźnie zaznaczyć, że wycofuje
wcześniejszą ofertę i oznaczyć nową jako wiążącą.
5.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z
przygotowaniem i złożeniem oferty.
6.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości
składania ofert wariantowych.
7.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości
uczestnictwa podwykonawców w realizacji zamówienia.
8. Niezłożenie dokumentów oraz nie spełnienie warunków udziału w postepowaniu określonych w pkt. III i IV skutkować będzie odrzuceniem oferty.
V.
TERMIN
I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
1.
Ofertę należy składać w postaci plików PDF
na platformie zakupowej platformazakupowa.pl/pn/warp.
2.
Oferty należy składać w
terminie do 26.02.2024 r. do
godziny 12:00.
3.
Oferty złożone po terminie nie będą
rozpatrywane.
4.
Za datę wpływu oferty, dokumentów,
oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich wczytania do systemu
(przesłania na Platformę).
5.
Osobą wyznaczoną do kontaktu z Wykonawcą w
sprawie niniejszego zapytania jest:
p. Andrzej Janowski lub p. Maciej Maćkowiak tel.: 61 656 35 00, e-mail: zamowienia@warp.org.pl.
VI.
KRYTERIUM
WYBORU OFERTY:
Zamawiający
przy wyborze Wykonawcy posługiwał się będzie następującym kryterium:
· 100%
cena
VII.
INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJORZYSTNIEJSZEJ
OFERTY:
O wyborze
najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawcę za pośrednictwem
platformy zakupowej platformazakupowa.pl/pn/warp.
VIII. ZWIAZANIA OFERTĄ:
Wykonawca pozostaje związany
złożoną ofertą przez
okres 30 dni
kalendarzowych. Bieg terminu rozpoczyna
się wraz z upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość
przedłużenia tego terminu.
IX.
PŁATNOŚCI:
Płatność za wykonanie
zamówienia – przelewem na konto Wykonawcy w terminie 21 dni od dnia
dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT.
X.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Wykonawca świadczyć
będzie usługę w okresie od daty zawarcia umowy do
10 grudnia 2024 r.
XI.
ZASTOSOWANA PROCEDURA:
1.
Postępowanie
o udzielenie zamówienia prowadzone
jest w trybie
zapytania ofertowego o wartości nieprzekraczającej kwoty
określonej w art. 2
ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023 r., poz. 1605 ze
zm.).
2.
Zapytanie ofertowe – zgodnie z Regulaminem
zakupów WARP Sp. z o.o. oraz Wytycznymi w zakresie
kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego,
Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
3.
Zamawiający dopuszcza
możliwość zmiany zapisów
zapytania ofertowego przed
upływem terminu składania ofert.
4.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do
przedłużenia terminu składania ofert oraz unieważnienia niniejszego
postępowania na każdym jego
etapie - bez podania przyczyn,
w szczególności bez wyłonienia
najkorzystniejszej oferty, a także po wyłonieniu najkorzystniejszej oferty,
a przed zawarciem umowy.
5.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionych
przez Oferentów informacji. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać
od Oferentów wyjaśnień. W przypadku braku dostarczonych dokumentów za wyjątkiem
formularza ofertowego Zamawiający jednokrotnie wezwie Wykonawców do uzupełnienia
dokumentów.
6.
Zamawiający wykluczy
z postępowania Oferentów, co do których, wskutek sprawdzenia wiarygodności
oferty, poweźmie informację o zawarciu w złożonej ofercie danych niezgodnych z
prawdą.
7.
Zamawiający zastrzega
sobie prawo podjęcia negocjacji ze wszystkimi Oferentami, którzy nie zostali
wykluczeni z postępowania.
8.
Zamawiający
zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert,
jeżeli Oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli
się od zawarcia umowy o realizację przedmiotu niniejszego zamówienia.
Załączniki:
Załącznik nr 1 do
WARP-3/Z/2024 – Formularz cenowy
Załącznik nr 2 do
WARP-3/Z/2024 – Formularz ofertowy,
Załącznik nr 3 do
WARP-3/Z/2024 – Oświadczenie wykonawcy,
Załącznik nr 4 do WARP-3/Z/2024 – Oświadczenie
wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w
art. 13 lub art. 14 RODO,
Załącznik nr 5 do WARP-3/Z/2024 – Wzór umowy.
2024-03-11 11:52 | Zamówienia Publiczne | Dzień dobry, w załączeniu przesyłamy informację o wyborze najkorzystniejszej oferty na sukcesywną dostawę artykułów biurowych. Dziękujemy za udział w postępowaniu. |
Komunikaty