Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ZPU 10/2024 Dostawa artykułów biurowych dla RCKiK w Opolu

Deadlines:
Published : 16-02-2024 13:03:00
Placing offers : 21-02-2024 13:00:00
Offers opening : 21-02-2024 13:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH - RODO.pdf pdf 314.75 2024-02-16 13:03:00 Criterion
Wzór umowy ZPU 10-2024.pdf pdf 312.78 2024-02-16 13:03:00 Criterion
Formularz asortymentowo cenowy - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - ZPU 10-2024.xlsx xlsx 15.18 2024-02-16 13:03:00 Criterion
Poprawiony Formularz asortymentowo cenowy - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - ZPU 10-2024.xlsx xlsx 15.2 2024-02-19 13:55:26 Public message
Poprawiony wzór umowy ZPU 10-2024.pdf pdf 314.73 2024-02-19 13:55:26 Public message
Zbiorcze zestawienie ofert - ZPU 10-2024.pdf pdf 170.41 2024-02-21 14:03:46 Public message

Announcements

2024-02-21 14:03 Hanna Siuta Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu nr ZPU 10/2024

Zbiorcze zestawienie [...].pdf

2024-02-19 13:55 Hanna Siuta W dn. 19.02.2024 r. do Zamawiającego wpłynęły pytania:

w nawiązaniu do zapytania na dostawę materiałów biurowych, proszę o udzielenie odpowiedzi na poniższe zapytania:
1. dotyczy poz. nr 8 - czy w tej pozycji należy wycenić opakowanie w którym jest 25 arkuszy, bowiem w kolumnie ilość jest 100 arkuszy. Dodam żę etykiety kolorowe pakowane są po 25 arkuszy, proszę o zmianę.
2. poz. 52 tj. pojemnik na dokumenty 4 szuflady, przezroczysty dymny - proszę o wskazanie produktu wzorcowego , który spełnaiłby opis, ewentualnie proszę o wyjaśnienie "4 szuflady co autor miał na myśli, bowiem nie ma pojemnika na dokumenty 4 szuflady w kolorze przezroczystym?
3. poz. 57. zeszyt a4 w kratkę 96 kartek, gramatura 90g/m2 oprawa półtwarda - proszę o wskazanie produktu wzorcowego, który spełniałby podany opis, dodam że standardowo zeszyty mają 70 g/m2
4. poz. 58 zeszyt B5 w kratkę 96 kartek, gramtura 90g/m2, oprawa półtwarda - proszę o wskazanie produktu wzorcowego, który spełniałby podany opis, dodam że standardowo zeszyty mają 70 g/m2.

Zamawiający dokonał stosownych korekt w formularzu asortymentowo - cenowym, stanowiącym załącznik do niniejszej wiadomości.

Poprawiony Formularz [...].xlsx

Poprawiony wzór umow [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Wartość brutto całej oferty proszę wpisać wartość brutto oferty z formularza ofertowego (za całość zamówienia) 1 delivery - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2572 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value Attachment required

Formularz asortyment [...].xlsx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 21 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Klauzula informacyjna RODO - Proszę potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną wpisując "Akceptuję"

OCHRONA DANYCH OSOBO [...].pdf

(0)
6 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - Proszę wpisać odpowiednio: "Nie podlegam wykluczeniu" lub "Podlegam wykluczeniu" (0)
7 Wzór umowy - Proszę potwierdzić akceptację postanowień umowy wpisując "Akceptuję

Wzór umowy ZPU 10-20 [...].pdf

(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 433