Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ZPU 6-2024 ZPU 6-2024 Usługa sprzątania w RCKiK w Opolu oraz Odziałach Terenowych

Deadlines:
Published : 15-02-2024 12:14:00
Placing offers : 21-02-2024 09:00:00
Offers opening : 21-02-2024 09:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zadanie 1 sprzątanie powierzchni budynku B.pdf pdf 239.39 2024-02-15 12:14:00 Subject of the order
Zadanie nr 2 - Interwencyjne mycie i dezynfekcja korytarzy w budynku A.pdf pdf 210.26 2024-02-15 12:14:00 Subject of the order
Zadanie nr 3 Sprzątanie powierzchni Terenowego Oddziału w Kluczborku.pdf pdf 217.52 2024-02-15 12:14:00 Subject of the order
Zadanie nr 4 Sprzątanie powierzchni Terenowego Oddziału w Nysie.pdf pdf 219.13 2024-02-15 12:14:00 Subject of the order
Zadanie nr 5 Sprzątanie Powierzchni Terenowego Oddziału w Kędzierzynie- Koźlu.pdf pdf 218.07 2024-02-15 12:14:00 Subject of the order
Wzór umowy ZPU 6-2024.pdf pdf 164.17 2024-02-15 12:14:00 Criterion
RODO.pdf pdf 537.15 2024-02-15 12:14:00 Criterion

Announcements

2024-02-21 11:35 Joanna Kowalczyk Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Szanowni Państwo, z uwagi na wadliwie ustawione przez Zamawiającego parametry liczenia ofert postepowanie zostaje unieważnione. Zamawiający zwraca się z prośbą o ponowne złożenie ofert w postepowaniu, które za chwilę zostanie opublikowane.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Zadanie nr 1 Usługa sprzątania - budynek B Opole przez okres 12 miesięcy. Proszę wpisać wartość za 12 miesięcy

Zadanie 1 sprzątanie [...].pdf

12 month - (0)
2 zadanie nr 2 Usługa Interwencyjnego mycia i dezynfekcji korytarzy w budynku A - 50 godzin w ciągu 12 miesięcy. Proszę wpisać wartość za całość usługi za 50 godzin.

Zadanie nr 2 - Inter [...].pdf

50 h - (0)
3 zadanie nr 3 Usługa Sprzątania powierzchni Terenowego Oddziału w Kluczborku przez okres 12 miesięcy. Proszę wpisać wartość za 12 miesięcy

Zadanie nr 3 Sprząta [...].pdf

12 month - (0)
4 zadanie nr 4 Usługa Sprzątania powierzchni Terenowego Oddziału w Nysie przez okres 12 miesięcy. Proszę wpisać wartość za 12 miesięcy

Zadanie nr 4 Sprząta [...].pdf

12 month - (0)
5 zadanie nr 5 Usługa Sprzątania powierzchni Terenowego Oddziału w Kędzierzynie-Koźlu przez okres 12 miesięcy. Proszę wpisać wartość za 12 miesięcy

Zadanie nr 5 Sprząta [...].pdf

12 month - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2572 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Realizacja usługi w godzinach pracy personelu RCKiK - według Opisu przedmiotu zamówienia Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, dojazdu itp., nie ujęte w Opisie przedmiotu zamówienia - po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Umowa ZPU 6/2024 - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Wzór umowy ZPU 6-202 [...].pdf

(0)
6 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - Proszę wpisać odpowiednio: "Nie podlegam wykluczeniu" lub "Podlegam wykluczeniu" (0)
7 RODO - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

RODO.pdf

(0)
(0)

The number of page views: 310