Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KZP.328.02.2024 Zakup, dostawa, montaż oraz wdrożenie środowiska telekomunikacyjnego (serwer telekomunikacyjny, aparaty telefoniczne, przełączniki sieciowe, oprogramowanie, usługa instalacji)

Termin:
Zamieszczenia : 15-02-2024 12:50:00
Składania : 07-03-2024 10:00:00
Otwarcia : 07-03-2024 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

LOGO ANS w NT

1)     Przedmiotem zamówienia jest Zakup, dostawa, montaż oraz wdrożenie środowiska telekomunikacyjnego (serwer telekomunikacyjny, aparaty telefoniczne, przełączniki sieciowe, oprogramowanie, usługa instalacji).

2)     W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona demontaż i  utylizację istniejącej centrali telefonicznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektronicznym (Dz. U. z 2022 r., poz. 1622 ze zm.) w nawiązaniu do przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.).

3)     Przedmiot zamówienia nie jest podzielony na części. Zamawiający nie dokonał podziału przedmiotu zamówienia na części uznając, że wiązałoby się to z nadmiernymi trudnościami, kosztami i brakiem koordynacji nad całością przedmiotu zamówienia, co mogłoby skutkować poważną groźbą nieprawidłowej realizacji zamówienia.

4)     Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymaganych parametrów stanowią: załącznik nr 1a do SWZ tj. Opis przedmiotu zamówienia, załącznik 1b zestawienie asortymentowo - cenowe oraz załącznik nr 5 do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowne.

5)     Podane w załączniku nr 1a minimalne wymagania i parametry techniczne wynikają z potrzeby zachowania jednolitości sprzętu. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za ich kompatybilność.

6)     Ilekroć w załącznikach nr 1a tj. Specyfikacji przedmiotu zamówienia, zestawieniu asortymentowo - cenowym wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, a także normy – oznacza to, iż Zamawiający nie mógł opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i dopuszcza rozwiązanie równoważne. Wskazanie znaku towarowego, pochodzenia lub patentu jest jedynie przykładowe i służy określenia minimalnych parametrów jakościowych i cech użytkowych, jakim muszą odpowiadać materiały, produkty, urządzenia aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna takie rozwiązanie, które pod względem technologii, wydajności i funkcjonalności przez to rozwiązanie oferowanych, nie odbiega znacząco od technologii funkcjonalności i wydajności wyszczególnionych w rozwiązaniu wyspecyfikowanym, przy czym nie podlegają porównaniu cechy rozwiązania właściwe wyłącznie dla rozwiązania wyspecyfikowanego, takie jak: zastrzeżone patenty, własnościowe rozwiązania technologiczne, własnościowe protokoły itp., a jedynie te, które stanowią o istocie całości zakładanych rozwiązań technologicznych i posiadają odniesienie w rozwiązaniu równoważnym.
Za rozwiązanie równoważne nie można uznać rozwiązania identycznego (tożsamego), a jedynie takie, które w porównywanych cechach wykazuje dokładnie tą samą lub bardzo zbliżoną wartość użytkową. Przez bardzo zbliżoną wartość użytkową rozumie się podobne, z dopuszczeniem nieznacznych różnic nie wpływających w żadnym stopniu na całokształt rozwiązania, zachowanie oraz realizowanie podobnych funkcjonalności w danych warunkach, identycznych dla obu rozwiązań, dla których to warunków rozwiązania te są dedykowane.

7)     Dostawę należy wykonać do siedziby Zamawiającego, tj. 34-400 Nowy Targ, ul. Kokoszków 71,
w miejsce wskazane przez Zamawiającego.

8)     Prace winny być prowadzone zgodnie z harmonogramem ustalonym z Zamawiającym oraz projektem technicznym przedstawionym Zamawiającemu, po otrzymaniu pisemnej akceptacji projektu. Uruchomienie środowiska telekomunikacyjnego powinno zostać zakończone sporządzeniem dokumentacji powykonawczej i przekazaniem jej do Zamawiającego.

9)     Prace związane z przełączeniem, uruchomieniem i przekazaniem centrali Zamawiającemu Wykonawca wykona w dniach i godzinach uzgodnionych z koordynatorem/osobą nadzorującą realizację usługi. Zamawiający będzie wymagał szczególnie sprawnego wykonania prac powodujących wyłączenie pomieszczeń administracyjnych.

10)  Wykonawca jest zobligowany także do:

a)   odtworzenia poszczególnych elementów konstrukcji lub stanu wykończeniowego budynku,
w którym struktura została naruszona w związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia - bez dodatkowego wynagrodzenia,

b)   wyposażenia osoby uprawnionej do wykonywania wszelkich niezbędnych prac i czynności związanych z przedmiotem zamówienia, między innymi usuwania awarii, konfigurowanie
i konserwacja centrali w imienne upoważnienia – identyfikatory,

 c) Poinformowania telefonicznie lub pocztą e-mail koordynatora o zamiarze wykonania wszelkich prac konserwacyjnych.

11)  Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także montaż, wdrożenie, konfigurację, uruchomienie przedmiotu umowy oraz przeprowadzenie testów. Miejsce, w którym ma być wykonany montaż, zostanie okazane Wykonawcom, przez zespół utrzymujący istniejącą centralę telefoniczną Zamawiającego, podczas obowiązkowej wizji lokalnej, która odbędzie się w dniu 23.02.2024 r. o godz. 11:00.

12)  Wykonawca zobowiązany jest do wycenienia pełnego asortymentu w ilościach podanych przez Zamawiającego.

13)  Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

14)  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

15)  Dostarczany przedmiot zamówienia w momencie dostawy, winien być fabrycznie nowy, kompletny i gotowy do użycia – bez dodatkowych nakładów finansowych ze strony Zamawiającego.

16)  Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, niepowystawowe, bez wad i uszkodzeń, pochodzić z bieżącej produkcji tj. wyprodukowane w 2023 lub później. Urządzenia muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1854 ze zm.) o ile sprzęt takie dokumenty posiada. Dokumenty te muszą być dostarczone Zamawiającemu najpóźniej w dniu dostawy.

17)  Do wszystkich urządzeń (sprzętu) musi być dołączona szczegółowa instrukcja obsługi w języku polskim w wersji papierowej lub elektronicznej oraz karty gwarancyjne.

18)  Warunki wykonania zamówienia oraz serwisu gwarancyjnego zawarte są w załączniku nr 5 do SWZ – Projektowane postanowienia umowne.

19)  Opis przedmiotu zamówienia wg kodów CPV:

32500000-8 Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne

32520000-4 Sprzęt i kable telekomunikacyjne

32521000-1 Kable telekomunikacyjne

32522000-8 Sprzęt telekomunikacyjny

32523000-5 Urządzenia telekomunikacyjne

32524000-2 System telekomunikacyjny

32540000-0 Centrale

32541000-7 Wyposażenie centrali

32550000-3 Sprzęt telefoniczny

32551200-2 Centrale telefoniczne

32551400-4 Sieć telefoniczna

32551500-5 Kable telefoniczne

48820000-2 Serwery

32570000-9 Urządzenia łączności

32571000-6 Infrastruktura komunikacyjna

20)  Wymagany minimalny okres gwarancji jakości za wady na dostarczone urządzenia, licząc od daty podpisania protokołu odbioru wynosi minimum 24 miesięce(Gwarancja stanowi jedno z kryteriów oceny ofert). Oferty w których Wykonawca zaoferował krótszy okres gwarancji zostaną odrzucone jako niespełniające warunków określonych w SWZ.

21)  Gwarancja obejmuje między innymi, poza ujętymi prawnie, wliczoną w cenę oferty, naprawę oraz ewentualną konserwację oraz przeglądy jeśli wynikają z warunków gwarancji producenta/ów w okresie gwarancyjnym realizowane w miejscu użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów.

 

Kwoty, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:

 

ŁĄCZNIE:

netto: 174 094,95 zł

brutto: 214 136,79 zł

 

Adres strony prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/transakcja/888779

Ofertę należy złożyć poprzez platformazakupowa.pl, do dnia 27.02.2024 r. do godziny 10:00.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.02.2024 r. o godzinie 10:30.



Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał 1b do SWZ- zest. asortymentowo-cenowe.docx docx 141.8 2024-02-15 12:50:00 Postępowanie
Zał 3 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 125 pzp.docx docx 140.87 2024-02-15 12:50:00 Postępowanie
Zał 4 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.docx docx 139.5 2024-02-15 12:50:00 Postępowanie
Zał 5 Projektowane postanowienia umowne.doc doc 244 2024-02-15 12:50:00 Postępowanie
Zał 6 Oświadczenie grupa kapitałowa.docx docx 142.79 2024-02-15 12:50:00 Postępowanie
Zał 7 ID postępowania.docx docx 137.05 2024-02-15 12:50:00 Postępowanie
Zał 8 Zobowiązanie do oddania do dyspozycji zasobów.docx docx 138.13 2024-02-15 12:50:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 15.02.2024 r..pdf pdf 157.48 2024-02-15 12:50:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 22.02.2024.pdf pdf 35.44 2024-02-22 23:37:24 Postępowanie
SWZ Dostawa centrali telefonicznej, 02.2024 - zmiana z dnia 21.02.2024 r..docx docx 289.54 2024-02-22 23:37:46 Postępowanie
Zał 1a OPZ + zmiana z dnia 21.02.2024.docx docx 93.2 2024-02-22 23:37:46 Postępowanie
Zał 2 do SWZ - Formularz ofertowy.docx docx 158.35 2024-02-22 23:37:46 Postępowanie
Zmiana SWZ 22.02.2024 - komunikat.docx docx 138.52 2024-02-22 23:38:02 Postępowanie
Odpowiedzi na pytania z dnia 19.02.2024 r. oraz z dnia 20.02.2024 r.pdf pdf 311.69 2024-02-28 19:33:58 Postępowanie
Zał 1a OPZ wraz ze sprostowaniem.docx docx 92.32 2024-02-21 09:57:39 Publiczna wiadomość
SWZ Dostawa centrali telefonicznej, 02.2024 - zmiana z dnia 21.02.2024 r..docx docx 289.54 2024-02-22 23:52:15 Publiczna wiadomość
Zał 1a OPZ + zmiana z dnia 21.02.2024.docx docx 93.2 2024-02-22 23:52:15 Publiczna wiadomość
Zał 2 do SWZ - Formularz ofertowy.docx docx 158.35 2024-02-22 23:52:15 Publiczna wiadomość
Zmiana SWZ 22.02.2024 - komunikat.docx docx 138.52 2024-02-22 23:52:15 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 22.02.2024.pdf pdf 35.44 2024-02-22 23:52:15 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania z dnia 19.02.2024 r. oraz z dnia 20.02.2024 r.pdf pdf 322.3 2024-02-28 19:25:58 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert KZP.382.04.2024.pdf pdf 398.52 2024-03-08 11:49:48 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorz. oferty KZP.382.01.2024 — komunikat.pdf pdf 414.85 2024-03-19 16:17:53 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-19 16:17 Maciej Hryc INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY z dnia 19.03.2024 r.

Informacja o wyborze [...].pdf

2024-03-08 11:49 Maciej Hryc Szanowni Państwo,
w załączeniu do komunikatu z dnia 8.03.2024 r. przesyłam Informację z otwarcia ofert.

Z poważaniem,
Maciej Hryc

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-03-07 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwoty, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:


ŁĄCZNIE:
netto: 174 094,95 zł
brutto: 214 136,79 zł
2024-02-28 19:25 Maciej Hryc Szanowni Państwo,
w trybie stosowania art. 284 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.), Zamawiający informuje, że w dniach 19.02.2024 r. oraz 20.02.2024 r., Wykonawcy zwrócili się do niego z prośbą o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający przedstawia poniżej treść pytań i odpowiedzi na nie, bez ujawniania źródła zapytania.

Szczegóły i wyjaśnienia znajdują się w piśmie załączonym do komunikatu publicznego.

Niniejsze odpowiedzi na pytania stanowią integralną część SWZ wraz z załącznikami. Pozostałe zapisy SWZ i załączników pozostają bez zmian.


Z poważaniem,
Maciej Hryc
Zamówienia publiczne ANS w Nowym Targu

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

2024-02-22 23:52 Maciej Hryc Szanowni Państwo,
Zamawiający w dniu 22.02.2024 r. publikuje zmianę do SWZ i załączników 1a - OPZ oraz 2 Formularz ofertowy (pliki w załączeniu do komunikatu).

Zamawiający ustala dodatkowy termin wizji lokalnej w dniu 1.03.2024 w związku z otrzymanymi pytaniami do treści SWZ i załączników.

Ponadto następuje zmiana terminu składania ofert. Oferty należy złożyć do 7.03.2024 r. do godz. 10:00. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 7.03.2024 r. o godz. 10:30.

Z poważaniem,
Maciej Hryc
Dział zamówień publicznych ANS w Nowym Targu

SWZ Dostawa centrali [...].docx

Zał 1a OPZ + zmiana [...].docx

Zał 2 do SWZ - Formu [...].docx

Zmiana SWZ 22.02.20 [...].docx

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2024-02-21 09:57 Maciej Hryc Szanowni Państwo,
Zamawiający w dniu 21.02.2024 r. prostuje oczywistą omyłkę pisarską w Zał. 1a OPZ:

II. WYMAGANIA OGÓLNE
17. Zamawiający przewiduje obowiązkową wizję lokalną – Zamawiający wymaga, przed ustaleniem ceny oferty, odwiedzenia i sprawdzenia miejsca przyszłej realizacji przedmiotu zamówienia, sprawdzenia jego otoczenia i miejscowych uwarunkowań, które mogą mieć wpływ na cenę oferty. Wykonawca na podstawie wizji lokalnej zobowiązany będzie uwzględnić w ofercie niezbędne wyposażenie, takie jak panele „ Patch panel”, złącza typu Krone, moduły keystone RJ45, bramki VoIP i inne materiały niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia. Miejsce, w którym ma być wykonany montaż dostawy, zostanie okazany wykonawcom podczas obowiązkowej wizji lokalnej, która odbędzie się w dniu 9.02.2024 r. o godz. 11:00. Osoby zainteresowane prosimy o stawienie się w wyżej wyznaczonym terminie w siedzibie Zamawiającego. Zainteresowani wykonawcy są zobowiązani do przesłania drogą elektroniczną listy osób (nazwa firmy, imię, nazwisko), które będą uczestniczyć w wizji lokalnej. Listę osób należy przesłać do godziny 12:00 dnia poprzedzającego dzień wizji lokalnej.

Zmienia na:
II. WYMAGANIA OGÓLNE
17. Zamawiający przewiduje obowiązkową wizję lokalną – Zamawiający wymaga, przed ustaleniem ceny oferty, odwiedzenia i sprawdzenia miejsca przyszłej realizacji przedmiotu zamówienia, sprawdzenia jego otoczenia i miejscowych uwarunkowań, które mogą mieć wpływ na cenę oferty. Wykonawca na podstawie wizji lokalnej zobowiązany będzie uwzględnić w ofercie niezbędne wyposażenie, takie jak panele „ Patch panel”, złącza typu Krone, moduły keystone RJ45, bramki VoIP i inne materiały niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia. Miejsce, w którym ma być wykonany montaż dostawy, zostanie okazany wykonawcom podczas obowiązkowej wizji lokalnej, która odbędzie się w dniu 23.02.2024 r. o godz. 11:00. Osoby zainteresowane prosimy o stawienie się w wyżej wyznaczonym terminie w siedzibie Zamawiającego. Zainteresowani wykonawcy są zobowiązani do przesłania drogą elektroniczną listy osób (nazwa firmy, imię, nazwisko), które będą uczestniczyć w wizji lokalnej. Listę osób należy przesłać do godziny 12:00 dnia poprzedzającego dzień wizji lokalnej.

Wizja lokalna jest przewidziana na dzień 23.02.2024 r. na godz. 11:00, tak jak w ogłoszeniu na stronie zamawiającego, na stronie prowadzonego postępowania oraz w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

Z poważaniem,
Maciej Hryc
Dział zamówień publicznych ANS w Nowym Tagu

Zał 1a OPZ wraz ze s [...].docx

2024-02-16 15:32 Maciej Hryc Szanowni Państwo,

Zamawiający w dniu 16.02.2024 r. koryguje oczywistą omyłkę pisarską w:

Rozdz. XXII.IV. Wyjaśnienie treści SWZ:
2) Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 14 dni przed upływem terminu składania ofert.

Zmienia się na:

2) Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1076