Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 15-02-2024 12:50:00 |
Składania : | 07-03-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 07-03-2024 10:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
1) Przedmiotem zamówienia jest Zakup, dostawa, montaż oraz wdrożenie środowiska telekomunikacyjnego (serwer telekomunikacyjny, aparaty telefoniczne, przełączniki sieciowe, oprogramowanie, usługa instalacji).
2) W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona demontaż i utylizację istniejącej centrali telefonicznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektronicznym (Dz. U. z 2022 r., poz. 1622 ze zm.) w nawiązaniu do przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.).
3) Przedmiot zamówienia nie jest podzielony na części. Zamawiający nie dokonał podziału przedmiotu zamówienia na części uznając, że wiązałoby się to z nadmiernymi trudnościami, kosztami i brakiem koordynacji nad całością przedmiotu zamówienia, co mogłoby skutkować poważną groźbą nieprawidłowej realizacji zamówienia.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymaganych parametrów stanowią: załącznik nr 1a do SWZ tj. Opis przedmiotu zamówienia, załącznik 1b zestawienie asortymentowo - cenowe oraz załącznik nr 5 do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowne.
5) Podane w załączniku nr 1a minimalne wymagania i parametry techniczne wynikają z potrzeby zachowania jednolitości sprzętu. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za ich kompatybilność.
6) Ilekroć w załącznikach nr 1a tj. Specyfikacji przedmiotu zamówienia, zestawieniu asortymentowo - cenowym wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, a także normy – oznacza to, iż Zamawiający nie mógł opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i dopuszcza rozwiązanie równoważne. Wskazanie znaku towarowego, pochodzenia lub patentu jest jedynie przykładowe i służy określenia minimalnych parametrów jakościowych i cech użytkowych, jakim muszą odpowiadać materiały, produkty, urządzenia aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna takie rozwiązanie, które pod względem technologii, wydajności i funkcjonalności przez to rozwiązanie oferowanych, nie odbiega znacząco od technologii funkcjonalności i wydajności wyszczególnionych w rozwiązaniu wyspecyfikowanym, przy czym nie podlegają porównaniu cechy rozwiązania właściwe wyłącznie dla rozwiązania wyspecyfikowanego, takie jak: zastrzeżone patenty, własnościowe rozwiązania technologiczne, własnościowe protokoły itp., a jedynie te, które stanowią o istocie całości zakładanych rozwiązań technologicznych i posiadają odniesienie w rozwiązaniu równoważnym.
Za rozwiązanie równoważne nie można uznać rozwiązania identycznego (tożsamego), a jedynie takie, które w porównywanych cechach wykazuje dokładnie tą samą lub bardzo zbliżoną wartość użytkową. Przez bardzo zbliżoną wartość użytkową rozumie się podobne, z dopuszczeniem nieznacznych różnic nie wpływających w żadnym stopniu na całokształt rozwiązania, zachowanie oraz realizowanie podobnych funkcjonalności w danych warunkach, identycznych dla obu rozwiązań, dla których to warunków rozwiązania te są dedykowane.
7) Dostawę należy wykonać do siedziby Zamawiającego, tj. 34-400 Nowy Targ, ul. Kokoszków 71,
w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
8) Prace winny być prowadzone zgodnie z harmonogramem ustalonym z Zamawiającym oraz projektem technicznym przedstawionym Zamawiającemu, po otrzymaniu pisemnej akceptacji projektu. Uruchomienie środowiska telekomunikacyjnego powinno zostać zakończone sporządzeniem dokumentacji powykonawczej i przekazaniem jej do Zamawiającego.
9) Prace związane z przełączeniem, uruchomieniem i przekazaniem centrali Zamawiającemu Wykonawca wykona w dniach i godzinach uzgodnionych z koordynatorem/osobą nadzorującą realizację usługi. Zamawiający będzie wymagał szczególnie sprawnego wykonania prac powodujących wyłączenie pomieszczeń administracyjnych.
10) Wykonawca jest zobligowany także do:
a) odtworzenia poszczególnych elementów konstrukcji lub stanu wykończeniowego budynku,
w którym struktura została naruszona w związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia - bez dodatkowego wynagrodzenia,
b) wyposażenia osoby uprawnionej do wykonywania wszelkich niezbędnych prac i czynności związanych z przedmiotem zamówienia, między innymi usuwania awarii, konfigurowanie
i konserwacja centrali w imienne upoważnienia – identyfikatory,
c) Poinformowania telefonicznie lub pocztą e-mail koordynatora o zamiarze wykonania wszelkich prac konserwacyjnych.
11) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także montaż, wdrożenie, konfigurację, uruchomienie przedmiotu umowy oraz przeprowadzenie testów. Miejsce, w którym ma być wykonany montaż, zostanie okazane Wykonawcom, przez zespół utrzymujący istniejącą centralę telefoniczną Zamawiającego, podczas obowiązkowej wizji lokalnej, która odbędzie się w dniu 23.02.2024 r. o godz. 11:00.
12) Wykonawca zobowiązany jest do wycenienia pełnego asortymentu w ilościach podanych przez Zamawiającego.
13) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
14) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
15) Dostarczany przedmiot zamówienia w momencie dostawy, winien być fabrycznie nowy, kompletny i gotowy do użycia – bez dodatkowych nakładów finansowych ze strony Zamawiającego.
16) Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, niepowystawowe, bez wad i uszkodzeń, pochodzić z bieżącej produkcji tj. wyprodukowane w 2023 lub później. Urządzenia muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1854 ze zm.) o ile sprzęt takie dokumenty posiada. Dokumenty te muszą być dostarczone Zamawiającemu najpóźniej w dniu dostawy.
17) Do wszystkich urządzeń (sprzętu) musi być dołączona szczegółowa instrukcja obsługi w języku polskim w wersji papierowej lub elektronicznej oraz karty gwarancyjne.
18) Warunki wykonania zamówienia oraz serwisu gwarancyjnego zawarte są w załączniku nr 5 do SWZ – Projektowane postanowienia umowne.
19) Opis przedmiotu zamówienia wg kodów CPV:
32500000-8 Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne
32520000-4 Sprzęt i kable telekomunikacyjne
32521000-1 Kable telekomunikacyjne
32522000-8 Sprzęt telekomunikacyjny
32523000-5 Urządzenia telekomunikacyjne
32524000-2 System telekomunikacyjny
32540000-0 Centrale
32541000-7 Wyposażenie centrali
32550000-3 Sprzęt telefoniczny
32551200-2 Centrale telefoniczne
32551400-4 Sieć telefoniczna
32551500-5 Kable telefoniczne
48820000-2 Serwery
32570000-9 Urządzenia łączności
32571000-6 Infrastruktura komunikacyjna
20) Wymagany minimalny okres gwarancji jakości za wady na dostarczone urządzenia, licząc od daty podpisania protokołu odbioru wynosi minimum 24 miesięce. (Gwarancja stanowi jedno z kryteriów oceny ofert). Oferty w których Wykonawca zaoferował krótszy okres gwarancji zostaną odrzucone jako niespełniające warunków określonych w SWZ.
21) Gwarancja obejmuje między innymi, poza ujętymi prawnie, wliczoną w cenę oferty, naprawę oraz ewentualną konserwację oraz przeglądy jeśli wynikają z warunków gwarancji producenta/ów w okresie gwarancyjnym realizowane w miejscu użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów.
Kwoty, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
ŁĄCZNIE:
netto: 174 094,95 zł
brutto: 214 136,79 zł
Adres strony prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/transakcja/888779
Ofertę należy złożyć poprzez platformazakupowa.pl, do dnia 27.02.2024 r. do godziny 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.02.2024 r. o godzinie 10:30.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-03-19 16:17 | Maciej Hryc | INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY z dnia 19.03.2024 r. |
2024-03-08 11:49 | Maciej Hryc |
Szanowni
Państwo, w załączeniu do komunikatu z dnia 8.03.2024 r. przesyłam Informację z otwarcia ofert. Z poważaniem, Maciej Hryc |
2024-03-07 10:00 | Komunikat Zamawiającego |
Kwoty,
jakie
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia: ŁĄCZNIE: netto: 174 094,95 zł brutto: 214 136,79 zł |
2024-02-28 19:25 | Maciej Hryc |
Szanowni
Państwo, w trybie stosowania art. 284 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.), Zamawiający informuje, że w dniach 19.02.2024 r. oraz 20.02.2024 r., Wykonawcy zwrócili się do niego z prośbą o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający przedstawia poniżej treść pytań i odpowiedzi na nie, bez ujawniania źródła zapytania. Szczegóły i wyjaśnienia znajdują się w piśmie załączonym do komunikatu publicznego. Niniejsze odpowiedzi na pytania stanowią integralną część SWZ wraz z załącznikami. Pozostałe zapisy SWZ i załączników pozostają bez zmian. Z poważaniem, Maciej Hryc Zamówienia publiczne ANS w Nowym Targu |
2024-02-22 23:52 | Maciej Hryc |
Szanowni
Państwo, Zamawiający w dniu 22.02.2024 r. publikuje zmianę do SWZ i załączników 1a - OPZ oraz 2 Formularz ofertowy (pliki w załączeniu do komunikatu). Zamawiający ustala dodatkowy termin wizji lokalnej w dniu 1.03.2024 w związku z otrzymanymi pytaniami do treści SWZ i załączników. Ponadto następuje zmiana terminu składania ofert. Oferty należy złożyć do 7.03.2024 r. do godz. 10:00. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 7.03.2024 r. o godz. 10:30. Z poważaniem, Maciej Hryc Dział zamówień publicznych ANS w Nowym Targu SWZ Dostawa centrali [...].docx Zał 1a OPZ + zmiana [...].docx Zał 2 do SWZ - Formu [...].docx |
2024-02-21 09:57 | Maciej Hryc |
Szanowni
Państwo, Zamawiający w dniu 21.02.2024 r. prostuje oczywistą omyłkę pisarską w Zał. 1a OPZ: II. WYMAGANIA OGÓLNE 17. Zamawiający przewiduje obowiązkową wizję lokalną – Zamawiający wymaga, przed ustaleniem ceny oferty, odwiedzenia i sprawdzenia miejsca przyszłej realizacji przedmiotu zamówienia, sprawdzenia jego otoczenia i miejscowych uwarunkowań, które mogą mieć wpływ na cenę oferty. Wykonawca na podstawie wizji lokalnej zobowiązany będzie uwzględnić w ofercie niezbędne wyposażenie, takie jak panele „ Patch panel”, złącza typu Krone, moduły keystone RJ45, bramki VoIP i inne materiały niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia. Miejsce, w którym ma być wykonany montaż dostawy, zostanie okazany wykonawcom podczas obowiązkowej wizji lokalnej, która odbędzie się w dniu 9.02.2024 r. o godz. 11:00. Osoby zainteresowane prosimy o stawienie się w wyżej wyznaczonym terminie w siedzibie Zamawiającego. Zainteresowani wykonawcy są zobowiązani do przesłania drogą elektroniczną listy osób (nazwa firmy, imię, nazwisko), które będą uczestniczyć w wizji lokalnej. Listę osób należy przesłać do godziny 12:00 dnia poprzedzającego dzień wizji lokalnej. Zmienia na: II. WYMAGANIA OGÓLNE 17. Zamawiający przewiduje obowiązkową wizję lokalną – Zamawiający wymaga, przed ustaleniem ceny oferty, odwiedzenia i sprawdzenia miejsca przyszłej realizacji przedmiotu zamówienia, sprawdzenia jego otoczenia i miejscowych uwarunkowań, które mogą mieć wpływ na cenę oferty. Wykonawca na podstawie wizji lokalnej zobowiązany będzie uwzględnić w ofercie niezbędne wyposażenie, takie jak panele „ Patch panel”, złącza typu Krone, moduły keystone RJ45, bramki VoIP i inne materiały niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia. Miejsce, w którym ma być wykonany montaż dostawy, zostanie okazany wykonawcom podczas obowiązkowej wizji lokalnej, która odbędzie się w dniu 23.02.2024 r. o godz. 11:00. Osoby zainteresowane prosimy o stawienie się w wyżej wyznaczonym terminie w siedzibie Zamawiającego. Zainteresowani wykonawcy są zobowiązani do przesłania drogą elektroniczną listy osób (nazwa firmy, imię, nazwisko), które będą uczestniczyć w wizji lokalnej. Listę osób należy przesłać do godziny 12:00 dnia poprzedzającego dzień wizji lokalnej. Wizja lokalna jest przewidziana na dzień 23.02.2024 r. na godz. 11:00, tak jak w ogłoszeniu na stronie zamawiającego, na stronie prowadzonego postępowania oraz w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Z poważaniem, Maciej Hryc Dział zamówień publicznych ANS w Nowym Tagu |
2024-02-16 15:32 | Maciej Hryc |
Szanowni
Państwo, Zamawiający w dniu 16.02.2024 r. koryguje oczywistą omyłkę pisarską w: Rozdz. XXII.IV. Wyjaśnienie treści SWZ: 2) Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 14 dni przed upływem terminu składania ofert. Zmienia się na: 2) Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. |
Komunikaty