Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IZiG.271.4.2024 Budowa drogi wraz z odwodnieniem i oświetleniem ul. Miodowej w Sulęcinie

Alicja Dominik
Gmina Sulęcin
Termin:
Zamieszczenia : 13-02-2024 12:16:00
Składania : 05-03-2024 11:00:00
Otwarcia : 05-03-2024 12:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 113.1 2024-02-13 12:16:00 Postępowanie
SWZ - Miodowa.pdf pdf 657.34 2024-02-13 12:16:00 Postępowanie
Zał. nr 8 - projekt umowy Miodowa.pdf pdf 405.12 2024-02-13 12:16:00 Postępowanie
Załącznik nr 9 - dokumentacja projektowa.zip zip 18188.61 2024-02-13 12:16:00 Postępowanie
Załączniki edytowalne od 1 do 7 i 10.zip zip 271.51 2024-02-13 12:16:00 Postępowanie
Wyjasnienie nr 1.pdf pdf 159.46 2024-02-28 12:59:21 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 273.5 2024-03-05 13:40:44 Publiczna wiadomość
Wybór oferty na stronę postępowania.pdf pdf 241.06 2024-03-14 15:27:41 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 68.91 2024-04-10 11:12:27 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-10 11:12 Alicja Dominik Zamawiający przekazuje w załączeniu Ogłoszenie o wyniku postępowania.

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2024-03-14 15:27 Alicja Dominik Zamawiajacy przekazuje Informację o wyborze oferty.

Wybór oferty na stro [...].pdf

2024-03-05 13:40 Alicja Dominik Zamawiający przekazuje w załączeniu Infomrację z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-03-05 11:23 Alicja Dominik Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia pn.: „Budowa drogi wraz z odwodnieniem i oświetleniem ul. Miodowej w Sulęcinie” wynosi: 1 500 000,00 zł brutto.
2024-02-28 12:59 Alicja Dominik Zamawiający przekazuje w załączeniu Wyjaśnienie nr 1.

Wyjasnienie nr 1.pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1085