Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 8/2024 dostawa : Implanty neurochirurgiczne, Stymulatory rdzenia, Zestawy, Zaciski, Klipsy, Zestaw do drenażu

Termin:
Zamieszczenia : 09-02-2024 12:26:00
Składania : 22-03-2024 09:00:00
Otwarcia : 22-03-2024 09:30:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
2024-OJS029-00086151-pl-ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 300.79 2024-02-09 12:26:00 Postępowanie
Cenowa zal. nr 1A Spr.8.xls xls 653 2024-02-09 12:26:00 Postępowanie
jedz.zip zip 75.19 2024-02-09 12:26:00 Postępowanie
SWZ 2024 + Oswiadcz zal. 4, 5, 6 Spr.8.docx docx 96.8 2024-02-09 12:26:00 Postępowanie
Zal. 1B.spr.8.doc doc 1114.5 2024-02-09 12:26:00 Postępowanie
Zal. For, nr 1 + Umowy+Umowy uzycz. zal, 3 Spr.8.doc doc 292.5 2024-02-09 12:26:00 Postępowanie
Pytanie 1 - skan odpowiedzi.pdf pdf 149.4 2024-02-22 13:28:57 Publiczna wiadomość
Pytanie 2 - skan odpowiedzi.pdf pdf 196.41 2024-02-22 13:37:43 Publiczna wiadomość
Pytanie 3 -skan odpowiedzi.pdf pdf 172.68 2024-02-22 13:39:50 Publiczna wiadomość
Pytanie 4 - skan odpowiedzi.pdf pdf 407.89 2024-02-23 13:58:35 Publiczna wiadomość
Pytanie 5 - skan odpowiedzi.pdf pdf 157.38 2024-02-23 14:00:31 Publiczna wiadomość
Pytanie 6 -skan odpowiedzi.pdf pdf 220.76 2024-03-05 13:18:05 Publiczna wiadomość
pytanie 7 -skan odpowiedzi.pdf pdf 487.91 2024-03-05 13:21:10 Publiczna wiadomość
Zal. nr 1 + projekt Umowy-modyfikacja.doc doc 296.5 2024-03-05 13:21:10 Publiczna wiadomość
Pytanie 8 -skan odpowiedzi.pdf pdf 149.9 2024-03-05 13:23:19 Publiczna wiadomość
Pytanie 9 - skan odpowiedzi.pdf pdf 129.15 2024-03-05 13:25:18 Publiczna wiadomość
Pytanie 10 -skan odpowiedzi.pdf pdf 195.91 2024-03-06 13:23:47 Publiczna wiadomość
pytanie 11 - skan odpowiedzi.pdf pdf 327 2024-03-14 12:51:38 Publiczna wiadomość
Pytanie 12 - skan odpowiedzi.pdf pdf 185.49 2024-03-15 14:16:04 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-25 14:43 Katarzyna Krikiel zestawienie z otwarcia ofert
Tarnów, dn.22/03/2022r.
Postępowanie nr 8/2024.

dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Implanty neurochirurgiczne, Stymulatory rdzenia, Zestawy, Zaciski, Klipsy, Zestaw do drenażu
Na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że:
Do upływu terminu składania ofert złożone zostały oraz następnie zostały otwarte następujące oferty:

01 – Nazwa firmy: Medtronic Poland Sp. z o.o. ul. Polna 11, 00-633 Warszawa
województwo: mazowieckie REGON : 011206233 NIP : 952-10-00-289
Nr KRS firmy : 0000037566 email: rs.wawtenders@medtronic.com
Zakres nr 5 – 187.920,00 PLN
Zakres nr 19 – 294.840,00 PLN
Zakres nr 25 – 102.384,00 PLN
Zakres nr 31 – 22.680,00 PLN
Zakres nr 32 – 69.120,00 PLN
Zakres nr 45 – 168.480,00 PLN
Zakres nr 46 – 372.600,00 PLN
Zakres nr 47 – 63.180,00 PLN
Kryterium jakości – zgodnie z zał nr 1B
Termin dostawy – 3 dni

02 - Nazwa firmy: LfC spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Kożuchowska 41, 65-364 Zielona Góra Województwo : Lubuskie REGON 006095527 NIP 929 011 26 10 Nr KRS firmy/CEiDG : 0000153602 email: lfc@lfc.com.pl
Zakres nr 3 – 127.008,00 PLN
Zakres nr 4 – 71.280,00 PLN
Zakres nr 14 – 105.840,00 PLN
Zakres nr 21 – 55.296,00 PLN
Kryterium jakości – zgodnie z zał nr 1B
Termin dostawy – 3 dni


03 - Nazwa firmy: Lit sp. z o.o.ul. Jelenia 34 70-791 Szczecin Województwo : zachodniopomorskie REGON 300621230 NIP 7792317146 Nr KRS firmy: 0000287425 email: lit@lit.net.pl
Zakres nr 52 – 23.004,00 PLN
Kryterium jakości – zgodnie z zał nr 1B
Termin dostawy – 3 dni

04 – Nazwa firmy: Abbott Medical Sp. z o. o. ul. Postępu 21B, 02-676 Warszawa Województwo : mazowieckie REGON 012731970 NIP 952-17-01-649 Nr KRS firmy/CEiDG : 0000020743 email: przetargi@abbott.com
Zakres nr 24 – 106.767,00 PLN
Kryterium jakości – zgodnie z zał nr 1B
Termin dostawy – 3 dni

05 – Nazwa firmy: Alteris Spółka Akcyjna ul. Ceglana 35; 40-514 Katowice Województwo : śląskie
REGON 278261920 NIP 6312421111 Nr KRS firmy/CEiDG : 0000391749 email: biuro@alteris.plprzetargi@alteris.pl
Zakres nr 23 – 399.600,00 PLN
Kryterium jakości – zgodnie z zał nr 1B
Termin dostawy – 5 dni


06 – Nazwa firmy: Solomed Sp. z o.o. ul. Grzegórzecka 67F/47, 31-559 Kraków Województwo : małopolskie REGON 123216029 NIP 9452181051 Nr KRS firmy : 0000523367 email: zamowienia@solomed.org
Zakres nr 52 – 79.639,20 PLN
Kryterium jakości – zgodnie z zał nr 1B
Termin dostawy – 4 dni


07 – Nazwa firmy: BOSTON SCIENTIFIC POLSKA SPÓŁKA Z O.O. Al. Jana Pawła II 22 00-133 Warszawa Województwo : Mazowieckie REGON 012401907 NIP 526-21-10-301 Nr KRS firmy/CEiDG : KRS 0000034717 email: poland-tenders@bsci.com
Zakres nr 24 – 102.708,00 PLN
Zakres nr 25 – 102.708,00 PLN
Kryterium jakości – zgodnie z zał nr 1B
Termin dostawy – 3 dni


08 – Nazwa firmy: ICR sp. z o. o. ul. Cichociemnych 4/9, 03-984 Warszawa Województwo : mazowieckie REGON 388247889 NIP 1133028009 Nr KRS firmy/CEiDG : KRS 0000884212 email: j_kaczmarska@iocr.pl
Zakres nr 31 – 16.200,00 PLN
Zakres nr 48 – 16.200,00 PLN
Kryterium jakości – zgodnie z zał nr 1B
Termin dostawy – 3 dni


09 – Nazwa firmy: „ChM” sp. z o.o.Lewickie 3 b, 16-061 Juchnowiec Kościelny Województwo : Podlaskie tel. (0 – 85) 868-62-92- w sprawie oferty przetargowej 868-62-22, -21- w sprawie realizacji umowy fax. (0 – 85) 868-61-01 REGON: 050561656 NIP: 966-11-76-019 Nr KRS firmy/CEiDG : KRS: 0000187570 email: przetargi@chm.eu- w sprawie oferty przetargowej sprzedaz@chm.eu- w sprawie realizacji umowy
Zakres nr 3 – 106.272,00 PLN
Zakres nr 10 – 82.080,00 PLN
Zakres nr 14 – 85.320,00 PLN
Zakres nr 35 – 112.320,00 PLN
Zakres nr 39 – 12.312,00 PLN
Zakres nr 42 – 41.040,00 PLN
Zakres nr 43 – 37.800,00 PLN
Zakres nr 44 – 85.320,00 PLN
Kryterium jakości – zgodnie z zał nr 1B
Termin dostawy – 3 dni


010 – Nazwa firmy: NovaSpine Sp. z o.o. ul. Wrocławska 39c, 55-040 Domasław Województwo : dolnośląskie REGON 020227449 NIP 8961406256 Nr KRS firmy/CEiDG : 0000252053 email: przetargi@novaspine.pl
Zakres nr 18 – 47.304,00 PLN
Zakres nr 39 – 11.340,00 PLN
Zakres nr 40 – 119.272,50 PLN
Zakres nr 41 – 139.916,16 PLN
Zakres nr 48 – 17.064,00 PLN
Kryterium jakości – zgodnie z zał nr 1B
Termin dostawy – 3 dni

011 – Nazwa firmy: Aesculap Chifa Sp. z o. ul. Tysiąclec ia 14, 64 300 Nowy Tomyśl
Województwo : wielkopolskie REGON 630002936 NIP 788 00 08 829
Nr KRS firmy/ CEiDG : 0000094176 emai l: acp_zamowienia.publiczn e@bbraun.com

Zakres nr 9 – 23.868,00 PLN
Zakres nr 11 – 136.166,40 PLN
Zakres nr 27 – 86.346,00 PLN
Zakres nr 28 – 64.800,00 PLN
Zakres nr 29 – 22.411,73 PLN
Zakres nr 36 – 74.520,00 PLN
Zakres nr 37 – 63.180,00 PLN
Zakres nr 38 – 56.700,00 PLN
Zakres nr 39 – 8.586,00 PLN
Kryterium jakości – zgodnie z zał nr 1B
Termin dostawy – 3 dni

012 – Nazwa firmy: Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o.ul. Iłżecka 24, 02‐135 Warszawa
Województwo : mazowieckie REGON 006934330 NIP 113‐00‐20‐467 Nr KRS firmy/CEiDG : 0000032278email:przetargi.mdd@its.jnj.com

Zakres nr 1 – 13.500,00 PLN
Zakres nr 2 – 202.003,20 PLN
Zakres nr 3 – 346.291,20 PLN
Zakres nr 7 – 48.600,00 PLN
Zakres nr 8 – 132.300,00 PLN
Zakres nr 10 – 129.600,00 PLN
Zakres nr 20 – 192.240,00 PLN
Zakres nr 34 – 17.820,00 PLN
Zakres nr 49 – 97. 675,20 PLN
Zakres nr 50 – 177.120,00 PLN
Zakres nr 51 – 48.600,00 PLN
Kryterium jakości – zgodnie z zał nr 1B
Termin dostawy – 3 dni

sporządziła: Katarzyna Krikiel





2024-03-22 09:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia
Przedmiotem zamówienia dostawa : dostawa : Implanty neurochirurgiczne, Stymulatory rdzenia, Zestawy, Zaciski, Klipsy, Zestaw do drenażu Zakres nr 1 do 52 dla Oddziału Neurochirurgii-Blok Operacyjny Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.


Kwota jaką zamierza przeznaczyć Zamawiający na zrealizowanie zamówienia wynosi brutto:
ZAKRES Wartość Brutto
1 14 310,00
2 182 520,00
3 98 280,00
4 76 680,00
5 194 400,00
6 64 260,00
7 40 446,00
8 140 400,00
9 23 760,00
10 125 280,00
11 139 752,00
12 58 320,00
13 211 680,00
14 86 400,00
15 69 120,00
16 19 980,00
17 140 400,00
18 50 760,00
19 313 200,00
20 172 800,00
21 41 472,00
22 345 600,00
23 432 000,00
24 100 440,00
25 100 440,00
26 25 920,00
27 86 400,00
28 60 912,00
29 21 600,00
30 104 760,00
31 15 660,00
32 74 520,00
33 313 200,00
34 17 280,00
35 102 600,00
36 44 280,00
37 63 720,00
38 56 160,00
39 12 960,00
40 130 680,00
41 156 600,00
42 41 904,00
43 37 800,00
44 49 140,00
45 172 800,00
46 399 600,00
47 65 340,00
48 18 360,00
49 97 978,00
50 177 120,00
51 52 488,00
52 79 920,00
RAZEM : 5 722 445,00


Sporz. Katarzyna Krikiel

2024-03-15 14:16 Katarzyna Krikiel Pytanie 12 - skan odpowiedzi

Pytanie 12 - skan od [...].pdf

2024-03-14 12:51 Katarzyna Krikiel Pytania 11- skan odpowiedzi

pytanie 11 - skan od [...].pdf

2024-03-06 13:23 Katarzyna Krikiel Pytanie 10

Pytanie 10 -skan odp [...].pdf

2024-03-05 13:25 Katarzyna Krikiel Pytanie 9 - skan odpowiedzi

Pytanie 9 - skan odp [...].pdf

2024-03-05 13:23 Katarzyna Krikiel Pytanie 8 - skan odpowiedzi

Pytanie 8 -skan odpo [...].pdf

2024-03-05 13:21 Katarzyna Krikiel pytanie 7 - skan odpowiedzi wraz z zmodyfikowanymi załacznikami.

pytanie 7 -skan odpo [...].pdf

Zal. nr 1 + projekt [...].doc

2024-03-05 13:18 Katarzyna Krikiel Pytanie 6 - skan odpowiedzi

Pytanie 6 -skan odpo [...].pdf

2024-02-23 14:00 Katarzyna Krikiel Pytanie nr 5 - skan odpowiedzi

Pytanie 5 - skan odp [...].pdf

2024-02-23 13:58 Katarzyna Krikiel Pytanie nr 4 - skan odpowiedzi

Pytanie 4 - skan odp [...].pdf

2024-02-22 13:39 Katarzyna Krikiel Pytanie 3 - skan odpoiwedzi

Pytanie 3 -skan odpo [...].pdf

2024-02-22 13:37 Katarzyna Krikiel Pytanie 2 - skan odpowiedzi

Pytanie 2 - skan odp [...].pdf

2024-02-22 13:28 Katarzyna Krikiel Pytanie 1 - skan odpowiedzi

Pytanie 1 - skan odp [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1606