Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa i montaż ogrodzenia rozbudowanej Szkoły Podstawowej nr 2 w Plewiskach, przy ul. Strażewicza 1

Wydział Inwestycji i Remontów
Urząd Gminy Komorniki Oddział: Wydział Inwestycji i Remontów
Termin:
Zamieszczenia : 09-02-2024 10:16:00
Składania : 19-02-2024 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Niniejsze postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o przepisy ustawy 
z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.).

 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i montaż ok. 285 mb ogrodzenia wysokości 1,5m cynkowanego i lakierowanego z panela systemowego – oczko 50 x 200 mm oraz grubości drutu poziomo 5 mm, pionowo 4 mm, kolor zielony. Słupki na fundamentach w formie osobnych stóp fundamentowych dla każdego słupka według dokumentacji systemowych ogrodzeń panelowych. Ogrodzenie  należy wykonać na podmurówce systemowej prefabrykowanej. Prace obejmują także montaż dwóch sztuk furtki szer. 1,2 m, wyposażonych w zamek. Ogrodzenie należy dowiązać do istniejącego ogrodzenia, a w zakresie jest również wytyczenie trasy nowego ogrodzenia. Zaleca się wytyczenie linii nowego ogrodzenia, zgodnie z aktualnym przebiegiem granicy działki.

Z uwagi na różnice w wysokości terenu, ogrodzenie w niektórych miejscach prowadzone będzie schodkowo.

Orientacyjny przebieg ogrodzenia zgodnie z „Załącznikiem nr 1_Plewiska_pzt_przebieg ogrodzenia”

 

Rozliczenie robót nastąpi na podstawie kosztorysów powykonawczych zgodnie z zapisami w „Załączniku nr 2_Wzór umowy_ogrodzenie SP2 Plewiska”

 

UWAGA! Każdy z Wykonawców może dokonać oględzin miejsca robót, po wcześniejszym umówieniu się z pracownikami Wydziału Inwestycji i Remontów - celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny i wyceny prac w celu uwzględnienia wszystkich robót i czynności niezbędnych do realizacji zamówienia.

 

Wszelkie materiały oraz systemy zastosowane w przy realizacji projektu muszą posiadać certyfikaty na znak bezpieczeństwa i wymagane atesty.

 

 

A.      Zamawiający będzie wymagał w załączeniu do oferty następujących dokumentów:

- kosztorys ofertowy lub wycena kosztów ze wskazaniem i wyceną elementów robót niezbędnych do dokonania w/w robót.

 

B.      Przedmiot zamówienia winien być objęty min. 36 - miesięcznym okresem gwarancji od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego.

 

C.      Wymagany termin realizacji: do 31.03.2024.

 

D.      Termin płatności: 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.


Po uzyskaniu ofert od potencjalnych wykonawców zamawiający może przeprowadzić negocjacje.

Zamawiający może wezwać do uzupełnienia lub wyjaśnienia złożonej oferty.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 8100668  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Karta identyfikacyjna.docx docx 12.77 2024-02-09 10:16:00 Postępowanie
Obowiązek informacyjny - kontrahent.docx docx 19.1 2024-02-09 10:16:00 Postępowanie
Załącznik nr 1_Plewiska_pzt_przebieg ogrodzenia.pdf pdf 2532.21 2024-02-09 10:16:00 Postępowanie
Załącznik nr 2_Wzór umowy_ogrodzenie SP2 Plewiska.docx docx 31.38 2024-02-09 10:16:00 Postępowanie
do odp. nr 2 z dn. 2024.02.09_zdjęcia.zip zip 12658.64 2024-02-09 15:11:16 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-02-12 12:32 Wydział Inwestycji i Remontów Zamawiający udziela odpowiedzi na pytania:

Pytanie 3.
W nawiązaniu do rozmowy telefonicznej proszę o podanie grubości drutu do wykonania ogrodzenia (Fi4 czy Fi5)?
Panel 3 D występuje tylko w wymiarach:
- w przypadku panelu Fi 4- 4 mm cały panel pionowo i poziomo w tym samym rozmiarze;
- w przypadku panelu Fi 5- 5 mm cały panel pionowo i poziomo w tym samym rozmiarze.
Odpowiedź
Należy wykonać ogrodzenie panelowe 3D z drutu fi 5mm wraz ze słupkami (60x40x2 mm) z podmurówką: wysokość podmurówki min. 25cm oraz wysokość panela ok. 1,53 m, oczko 50x200mm.

Pytanie 4.
Proszę o udostępnienie przedmiaru robót, na podstawie którego Wykonawca ma sporządzić kosztorys ofertowy.
Odpowiedź
Zamawiający nie udostępni przedmiaru robót. Należy skalkulować zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i udzielonymi odpowiedziami.

Z poważaniem
Aleksandra Kaczan
Inspektor ds. inwestycji i remontów
Wydział Inwestycji i Remontów Urzędu Gminy Komorniki
2024-02-09 15:11 Wydział Inwestycji i Remontów Pytanie 2.
W nawiązaniu do rozmowy telefonicznej z Szefem, proszę o podanie z jakiego panelu ma być wykonane ogrodzenie (3D, 2D). Proszę również o przesłanie zdjęć terenu na którym ma się odbyć montaż.
Odpowiedź
Należy wykonać ogrodzenie panelowe 3D z pojedynczych prętów poziomych i pionowych 4mm i 5mm z podmurówką: wysokość podmurówki min. 25cm oraz wysokość panela ok. 1,53 m, oczko 50x200mm.
Zamawiający załącza dodatkowo kilka zdjęć.

do odp. nr 2 z dn. [...].zip

2024-02-09 13:08 Wydział Inwestycji i Remontów Zamawiający udziela odpowiedzi na zadane pytania:
Pytanie 1.
„Jakie panele należy przewidzieć do realizacji zadania:
a) Panele 2D z podwójnych prętów poziomych i pojedynczych pionowych 6/5/6 lub 8/6/8, o wysokościach 1,23 lub 1,43m
b) Panele 3D z pojedynczych prętów poziomych i pionowych 4mm i 5mm o wysokościach 1,23 lub 1,53m”
Odpowiedź
Należy wykonać ogrodzenie panelowe 3D z pojedynczych prętów poziomych i pionowych 4mm i 5mm z podmurówką: wysokość podmurówki min. 25cm oraz wysokość panela ok. 1,53 m, oczko 50x200mm

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa i montaż ogrodzenia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i montaż ok. 285 mb ogrodzenia wysokości 1,5m cynkowanego i lakierowanego z panela systemowego 3D – oczko 50 x 200 mm, wysokość panela ok. 1,53 m oraz grubości drutu 5 mm, kolor zielony. Słupki (60x40x2 mm) na fundamentach w formie osobnych stóp fundamentowych dla każdego słupka według dokumentacji systemowych ogrodzeń panelowych. Ogrodzenie należy wykonać na podmurówce systemowej prefabrykowanej 285 mb - (0)
2 Dostawa i montaż furtki Dostawa i montaż furtki szer. 1,2 m, wyposażonej w zamek 2 kpl. - (0)
3 Geodezyjna dokumentacja powykonawcza wytyczenia trasy nowego ogrodzenia Geodezyjna dokumentacja powykonawcza wytyczenia trasy nowego ogrodzenia 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 31.03.2024r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Warunki gwarancji - Przedmiot zamówienia winien być objęty min. 36 - miesięcznym okresem gwarancji od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub podać proponowany termin gwarancji (0)
5 Obowiązek Informacyjny - RODO - Proszę potwierdzić wpisując "Zapoznałem się z Obowiązkiem Informacyjnym" (0)
6 Gospodarka odpadami - Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia właściwego gospodarowania odpadami wytwarzanymi w czasie dostawy i montażu, gromadzenia ich w sposób selektywny w wydzielonych przez siebie i przystosowanych do tego miejscach, w warunkach zabezpieczających przedostanie się do środowiska substancji szkodliwych oraz zapewnienia ich sprawnego odbioru lub ponownego wykorzystania. Jeżeli w trakcie prowadzonych robót powstaną odpady niebezpieczne, to Wykonawca zobowiązuje się oddzielić je do odpadów obojętnych i przekazać je na własny koszt do firm specjalistycznych zajmujących się ich unieszkodliwianiem. Proszę potwierdzić (0)
7 Karta identyfikacyjna - Po stronie Wykonawcy, proszę załączyć wypełnioną Kartę identyfikacyjną (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 921