Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: SC-V.271.1.2024 przygotowanie i dostarczenie kwiatów ciętych i bukietów okolicznościowych na terenie Miasta Poznania na potrzeby uroczystości jubileuszowych organizowanych przez Urząd Stanu Cywilnego w Poznaniu

Michalina Sobecka
Miasto Poznań Oddział: Urząd Stanu Cywilnego
Termin:
Zamieszczenia : 07-02-2024 14:03:00
Składania : 12-02-2024 10:00:00
Otwarcia : 12-02-2024 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Zapytanie ofertowe

    1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przygotowanie i dostarczenie bukietów okolicznościowych na terenie Miasta Poznania na potrzeby uroczystości jubileuszowych organizowanych przez Urząd Stanu Cywilnego w 2024 r. Zamówienia będą realizowane sukcesywnie, w ramach zapotrzebowania, na podstawie umowy, która stanowi załącznik do zapytania.  

Przedmiotem zamówienia są objęte następujące warianty: 

1)    pojedynczy kwiat cięty z przybraniem, o długości co najmniej 30 cm, (np. róża, lilia, słonecznik);

2)    bukiet z okazji jubileuszy długoletniego pożycia małżeńskiego, spełniający poniższe wymagania:

a)    wykorzystanie ok. 5-7 sztuk świeżych kwiatów sezonowych, (np. róża, gerbera, słonecznik, eustoma, goździk, margaretka, aster);

b)     wykorzystanie dodatków florystycznych roślinnych kwiatowych (np. vox, marcinek, limonium) oraz zielonych (np. salel, ladera, nuscus);

c)     wykorzystanie dodatków florystycznych nieroślinnych (np. rafia, wstążka, kryza papierowa lub kokarda wpinana w bukiet);

3)    bukiet z okazji 100-lecia urodzin lub 65-lecia pożycia małżeńskiego, spełniający poniższe wymagania:

a)    wykorzystanie ok. 10-12 sztuk świeżych kwiatów sezonowych, z dużymi główkami (np. róża, gerbera, słonecznik, eustoma, goździk, margaretka, hortensja, lilia);

b)   wykorzystanie dodatków florystycznych roślinnych kwiatowych (np. vox, marcinek, limonium) oraz zielonych (np. salel, ladera, nuscus);

c) wykorzystanie dodatków florystycznych nieroślinnych (np. rafia, wstążka, kryza papierowa, kokarda wpinana w bukiet lub okolicznościowe cyfry).


    2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

03121200-7 

    3. Termin wykonania zamówienia:

Dostawy będą realizowane od dnia zawarcia umowy do 31.12.2024 r., zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamówienia będą realizowane na podstawie zleceń składanych telefonicznie, najpóźniej na 1,5 godziny przed realizacją zamówienia. 

    4. Opis kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej:

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznania oferta, która zostanie najwyżej oceniona, zgodnie z poniższymi kryteriami:  

  1. cena - stanowiąca 70 pkt

ilość punktów możliwych do uzyskania = cena brutto oferty z najniższą ceną/cena brutto oferty badanej x 70

  1. estetyka wykonania bukietu, kompozycji - stanowiąca 30 pkt.

ilość punktów możliwych do uzyskania w kryterium estetyka:

A) spójność kompozycyjna

  • nie spełnia wymagań zamawiającego – 0 pkt
  • spełnia wymagania zamawiającego w stopniu dostatecznym – 1-7 pt.
  • spełnia wymagania zamawiającego w stopniu zadowalającym – 8-12 pkt
  • spełnia wymagania zamawiającego w stopniu najwyższym – 13-15 pkt

B) spójność kolorystyczna

  • nie spełnia wymagań zamawiającego – 0 pkt
  • spełnia wymagania zamawiającego w stopniu dostatecznym – 1-7 pt.
  • spełnia wymagania zamawiającego w stopniu zadowalającym – 8-12 pkt
  • spełnia wymagania zamawiającego w stopniu najwyższym – 13-15 pkt.

Kryterium estetyki zostanie ocenione na podstawie zdjęć, które Wykonawca wykona samodzielnie i dołączy do odpowiedzi na zapytanie ofertowe. Należy dołączyć minimum 2 zdjęcia dla każdego wariantu zamówienia wraz z krótkim opisem (gatunki kwiatów, ilość kwiatów, wykorzystane dodatki): 

  • pojedynczego kwiatu ciętego z przybranie o długości co najmniej 30 cm,
  • bukietu z okazji jubileuszu długoletniego pożycia małżeńskiego,
  • bukietu z okazji 100-lecia urodzin lub 65-lecia pożycia małżeńskiego.

    5. Opis sposobu przygotowania oferty:

    1) Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

    2) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

    3) Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.

    4) Oferta i wszystkie inne wymagane oświadczenia muszą być złożone poprzez wypełnienie interaktywnego formularza poniżej.

    5) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe.

    6) Wykonawcy składają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym.

    7) Opis sposobu obliczenia ceny oferty:

    a) Cena netto + podatek VAT = cena brutto

    b) Cena podana w formularzu musi obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące, konieczne do poniesienia przez Wykonawcę z tytułu realizacji zamówienia i uwzględniać wszystkie czynności związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia.

    c) Ostateczna cena zadeklarowana w ofercie musi zawierać prawidłową stawkę podatku VAT oraz musi być wyrażona w złotych z dokładnością do setnych części złotego, tj. do drugiego miejsca po przecinku.

    d) Obowiązująca stawka podatku VAT 8%.

    6. Zasady płatności:

Zgodnie z § 4 Wzoru umowy.

    7. Opis procedury:

    1) Po otwarciu ofert Zamawiający dokona oceny złożonych ofert, zgodnie z pkt 4 niniejszego zapytania. Następnie Zamawiający zbada jedynie ofertę, która zostanie najwyżej oceniona.

    2) Zamawiający może zwrócić się o uzupełnienie lub wyjaśnienie treści złożonych dokumentów, poprawić omyłki rachunkowe, pisarskie, inne.

    3) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, który otrzymał najwyższą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert, Zamawiający może zbadać kolejną ofertę.

    4) Zamawiający przewiduje pisemne negocjowanie z wykonawcami cen i innych elementów realizacji przedmiotu zamówienia na równych zasadach, zapewniając porównywalność złożonych ofert.

    5) Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.

    8. Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 i art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO informuję, iż:

    1) Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.

    2) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.

    3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej oferty w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.

    4) Pani/Pana dane zostały przekazane Administratorowi bezpośrednio przez Panią/Pana albo udostępnione Administratorowi przez Wykonawcę.

    5) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.

    6) Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:

    a) dostępu do swoich danych osobowych;

    b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe;

    c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane;

    d) żądania usunięcia danych, gdy:

    • dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,

    • dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,

    • po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy  przetwarzania;

    e) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:

    • osoby te kwestionują prawidłowość danych,

    • przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,

    • Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,

    • osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu stwierdzenia nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu.

    7) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

    8) Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu

o udzielenie zamówienia wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.

    9) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie

na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

    10) Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora.

    9. Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych RODO

Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

    10. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zw. z agresją na Ukrainę

Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 9 w zw. z ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Zgodnie z art. 233 § 1 i § 6 kodeksu karnego, za składanie fałszywych oświadczeń zawierających nieprawdę lub zatajających prawdę, mających służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, grozi odpowiedzialność karna w wymiarze od 6 miesięcy do 8 lat pozbawienia wolności.

    11. Zapoznanie się z treścią wzoru umowy

Wykonawca poprzez złożenie oferty oświadcza, że zapoznał się z treścią Wzoru umowy wraz z załącznikami, których postanowienia w pełni akceptuje.

W przypadku pytań:

    • merytorycznych, należy skontaktować się z Zamawiającym poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 878 52 10

    • związanych z obsługą platformy, należy skontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Wzór umowy 2024.pdf pdf 272.8 2024-02-07 14:03:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 pojedynczy kwiat cięty z przybraniem kwiat o długości co najmniej 30 cm (np. róża, lilia, słonecznik) 1 szt. - (0)
2 bukiet z okazji jubileuszy długoletniego pożycia małżeńskiego wykorzystanie ok. 5-7 sztuk świeżych kwiatów sezonowych, (np. róża, gerbera, słonecznik, eustoma, goździk, margaretka, aster); dodatków florystycznych roślinnych kwiatowych (np. vox, marcinek, limonium) oraz zielonych (np. salel, ladera, nuscus); oraz dodatków florystycznych nieroślinnych (np. rafia, wstążka, kryza papierowa lub kokarda wpinana w bukiet) 1 szt. - (0)
3 bukiet z okazji 100-lecia urodzin lub 65-lecia pożycia małżeńskiego wykorzystanie ok. 10-12 sztuk świeżych kwiatów sezonowych, z dużymi główkami (np. róża, gerbera, słonecznik, eustoma, goździk, margaretka, hortensja, lilia); dodatków florystycznych roślinnych kwiatowych (np. vox, marcinek, limonium) oraz zielonych (np. salel, ladera, nuscus); oraz dodatków florystycznych nieroślinnych (np. rafia, wstążka, kryza papierowa, kokarda wpinana w bukiet lub okolicznościowe cyfry). 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2954 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 70% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Zgodnie z zapisami § 4 wzoru umowy załączonym do zapytania ofertowego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Zgodnie z zapisami wzoru umowy załączonym do zapytania ofertowego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Estetyka wykonania bukietu, kompozycji 30% Należy załączyć minimum 2 kolorowe zdjęcia dla każdego wariantu zamówienia wraz z krótkim opisem (gatunki kwiatów, ilość kwiatów, wykorzystane dodatki). (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią wzoru umowy wraz z załącznikami. Oświadczam, że zapoznałem się z treścią wzoru umowy wraz z załącznikami i akceptuje ich postanowienia. - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Oświadczenie o figurowaniu w wykazie podatników VAT (tzw. Białej Liście Podatników VAT). Oświadczam, że dane dotyczące Urzędu Skarbowego są właściwe oraz że wykonawca wskazany powyżej jest umieszczony na białej liście podatników podatku VAT, co umożliwia dokonanie płatności z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności na konto nr: ..... - Należy potwierdzić wpisując numer konta w rubryce obok. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 268