Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP-2/PP/2024 Konserwacja urządzeń dźwigowych i usługa pogotowia dźwigowego od 01.03.2024 r. do 28.02.2026 r.

Termin:
Zamieszczenia : 07-02-2024 08:54:00
Składania : 15-02-2024 12:00:00
Otwarcia : 15-02-2024 12:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 126.21 2024-02-07 08:54:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 3360.76 2024-02-07 08:54:00 Postępowanie
Załącznik 1 do umowy wykaz dżwigów .pdf pdf 199.94 2024-02-07 08:54:00 Postępowanie
Załącznik 1 do umowy wykaz dżwigów- edytowalny .xls xls 41.5 2024-02-07 08:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do umowy- zakres prac.pdf pdf 117.42 2024-02-07 08:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ- UMOWA windy .pdf pdf 183.71 2024-02-07 08:54:00 Postępowanie
Załączniki do SWZ edytowalne.docx docx 62.42 2024-02-07 08:54:00 Postępowanie
Informacja o wyborze ofert.pdf pdf 80.09 2024-02-20 11:07:36 Publiczna wiadomość
Unieważnienie czynności Zamawiającego.pdf pdf 105.65 2024-03-06 12:29:49 Publiczna wiadomość
Unieważnienie czynności 23.04.2024 r..pdf pdf 49.06 2024-04-23 14:36:14 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty III.pdf pdf 65.69 2024-04-24 13:46:17 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-24 13:46 Jerzy Czapliński W związku z wyrokiem KIO, po dokonaniu ponownego badania i oceny ofert, działając na podstawie art. 253 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz.1605 ze zm.) Zamawiający Poznańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. w załączeniu podaje informację o wyborze ofert.

Informacja o wyborze [...].pdf

2024-04-23 14:36 Jerzy Czapliński Informacja o unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty.

Unieważnienie czynno [...].pdf

2024-03-06 12:29 Jerzy Czapliński Zamawiający w załączeniu przekazuje "Informację o unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty oraz unieważnieniu czynności wezwania do złożenia wyjaśnień.

Unieważnienie czynno [...].pdf

2024-02-20 11:07 Jerzy Czapliński Działając na podstawie art. 253 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz.1605 ze zm.) Zamawiający Poznańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. w załączeniu podaje informację o wyborze ofert.

Informacja o wyborze [...].pdf

2024-02-15 12:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający informuje, że na realizację zadań przeznaczył kwotę 548 316,00 zł brutto, w tym:
część I- 147 074,40 zł brutto,
część II- 167 184,00 zł brutto,
część III- 234 057,60 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 596