Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-02-2024 13:42:00 |
Składania : | 21-02-2024 11:00:00 |
Otwarcia : | 21-02-2024 11:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Informujemy o wszczęciu postępowania które jest prowadzone przez zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji. Ze względu, iż wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000 zł bez podatku od towarów i usług, niniejsze zapytanie ofertowe realizowane jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania zamawiającego.
Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez wykonawcę w okresie 24 miesięcy obsługi technicznej urządzeń dźwigowych w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie zlokalizowanego przy ulicy Jana Kazimierza 10 w Warszawie.
Warunki udziału w postepowaniu.
Zamawiający wymaga (pod rygorem odrzucenia oferty), aby Wykonawca wykazał na etapie składania ofert że:
1) jest autoryzowanym serwisantem urządzeń dźwigowych firmy OTIS,
2) dysponuje (zatrudnia na dzień składania ofert) co najmniej 20 serwisantami zatrudnionymi na umowę o pracę, w tym co najmniej 5 serwisantów świadczących pogotowie dźwigowe (dyżurnych serwisantów),
3) posiada (aktualną na dzień składania ofert) zawartą polisę odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż 3.000.000,00 zł (trzy miliony złotych) na jeden i wszystkie przypadki.
Zamawiający zastrzega sobie nast. możliwości przed zawarciem umowy:
1) negocjacji z wybranym wykonawcą ceny oferty w przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy założony przez zamawiającego budżet
2) uzupełniania lub wyjaśniania treści dokumentów złożonych przez wykonawcę w toku postępowania.
Załączniki do postępowania:
załącznik nr 1 - Zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego.
załącznik nr 2 - kosztorys ofertowy - kosztorys należy wypełnić i załączyć do oferty w formacie EXCEL (.xls).
załącznik nr 3 - Projekt umowy.
załącznik nr 4 - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
załącznik nr 5 - Oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu serwisantów na umowę o pracę - skan oświadczenia podpisanego przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy należy załączyć do oferty w formacie PDF.
Wizja lokalna:
Zamawiający dopuszcza (brak obowiązku) możliwość przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej celem obejrzenia urządzeń dźwigowych oraz wglądu w książki serwisowe/rewizyjne (wizja lokalna w dniach pn.-pt. w godz. 9-14).
W takim wypadku prosze o przesłanie wiadomości na adres e-mail oag@warszawa.wsa.gov.pl z danymi wykonawcy oraz propozycją daty i godziny wizji lokalnej.
Informację o wizji lokalnej prosze przesłać co najmniej jeden dzień roboczy przed planowanym terminem.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert tj. termin na zadawanie pytań upływa w dniu 19.02.2024 r. o godz. 24.00.
Dodatkowe informacje można uzyskać w sprawie w zakresie:
przedmiotu zamówienia oraz wizji lokalnej
Paweł Sobieraj tel. 22 553-70-83,
zagadnień proceduralnych:
Piotr Kosicki tel. 22 553-78-65,
Magda Jańczuk tel. 22 553-78-66.
W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez zamawiającego jest zawarcie umowy przez strony, na zasadach określonych w projekcie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-03-06 10:19 | Piotr Kosicki |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
Pismo Adm-290/40/2024 z 06.03.2024 |
Komunikaty