Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WSA-ZP-PP-03-2024 Obsługa techniczna urządzeń dźwigowych w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie zlokalizowanego przy ulicy Jana Kazimierza 10 w Warszawie.

Termin:
Zamieszczenia : 08-02-2024 13:42:00
Składania : 21-02-2024 11:00:00
Otwarcia : 21-02-2024 11:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Informujemy o wszczęciu postępowania które jest prowadzone przez zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji. Ze względu, iż wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000 zł bez podatku od towarów i usług, niniejsze zapytanie ofertowe realizowane jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.


Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania zamawiającego.


Przedmiot zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez wykonawcę w okresie 24 miesięcy obsługi technicznej urządzeń dźwigowych w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie zlokalizowanego przy ulicy Jana Kazimierza 10 w Warszawie.


Warunki udziału w postepowaniu.

Zamawiający wymaga (pod rygorem odrzucenia oferty), aby Wykonawca wykazał na etapie składania ofert że:
1) jest autoryzowanym serwisantem urządzeń dźwigowych firmy OTIS,
2) dysponuje (zatrudnia na dzień składania ofert) co najmniej 20 serwisantami zatrudnionymi na umowę o pracę, w tym co najmniej 5 serwisantów świadczących pogotowie dźwigowe (dyżurnych serwisantów),
3) posiada (aktualną na dzień składania ofert) zawartą polisę odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż 3.000.000,00 zł (trzy miliony złotych) na jeden i wszystkie przypadki. 


Zamawiający zastrzega sobie nast. możliwości przed zawarciem umowy:

1) negocjacji z wybranym wykonawcą ceny oferty w przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy założony przez zamawiającego budżet

2) uzupełniania lub wyjaśniania treści dokumentów złożonych przez wykonawcę w toku postępowania.


Załączniki do postępowania:

załącznik nr 1 - Zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego.

załącznik nr 2 - kosztorys ofertowy - kosztorys należy wypełnić i załączyć do oferty w formacie EXCEL (.xls).

załącznik nr 3 - Projekt umowy.

załącznik nr 4 - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).

załącznik nr 5 - Oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu serwisantów na umowę o pracę - skan oświadczenia podpisanego przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy należy załączyć do oferty w formacie PDF.


Wizja lokalna:   

Zamawiający dopuszcza (brak obowiązku) możliwość przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej celem obejrzenia urządzeń dźwigowych oraz wglądu w książki serwisowe/rewizyjne (wizja lokalna w dniach pn.-pt. w godz. 9-14). 

W takim wypadku prosze o przesłanie wiadomości na adres e-mail oag@warszawa.wsa.gov.pl z danymi wykonawcy oraz propozycją daty i godziny wizji lokalnej.

Informację o wizji lokalnej prosze przesłać co najmniej jeden dzień roboczy przed planowanym terminem.  


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert tj. termin na zadawanie pytań upływa w dniu 19.02.2024 r. o godz. 24.00.


Dodatkowe informacje można uzyskać w sprawie w zakresie:

przedmiotu zamówienia oraz wizji lokalnej

Paweł Sobieraj tel. 22 553-70-83,


zagadnień proceduralnych:

Piotr Kosicki tel. 22 553-78-65,

Magda Jańczuk tel. 22 553-78-66.


W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez zamawiającego jest zawarcie umowy przez strony, na zasadach określonych w projekcie umowy.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZASADY POSTĘPOWANIA W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO - PLATFORMA ZAKUPOWA 2024.pdf pdf 252.34 2024-02-08 13:42:00 Postępowanie
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 2024.pdf pdf 179.93 2024-02-08 13:42:00 Postępowanie
Wzór umowy WSA-ZP-PP-03-2024 (AB).pdf pdf 252.49 2024-02-08 13:42:00 Postępowanie
Kosztorys ofertowy windy Jana Kazimierza 10 2024-2026.xlsx xlsx 13.09 2024-02-08 13:42:00 Postępowanie
Oświadczenie o zatrudnieniu.docx docx 14.41 2024-02-08 13:42:00 Postępowanie
Informacja o wyborze oferty sprawa WSA-ZP-PP-03-2024.pdf pdf 169.17 2024-03-06 10:19:01 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-06 10:19 Piotr Kosicki Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Pismo Adm-290/40/2024 z 06.03.2024

Informacja o wyborze [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Obsługa techniczna urządzeń dźwigowych w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie zlokalizowanego przy ulicy Jana Kazimierza 10 w Warszawie. wartość oferty netto wyliczona na podstawie kosztorysu ofertowego 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Oświadczenie 1 - Oferta jest ważna przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert - proszę potwierdzić wpisując: "Akceptuję" (0)
4 Oświadczenie 3 - Oświadczam, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu.- proszę potwierdzić wpisując: "Potwierdzam" (0)
5 Oświadczenie 4 - Składając ofertę i realizując umowę finansowaną ze środków publicznych, oświadczam, że nie jestem podmiotem, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej „ustawą o przeciwdziałaniu”, tj. nie jestem wykonawcą: 1) wymienionym w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006” i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014” albo wpisanym na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu; 2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu; 3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu -proszę potwierdzić wpisując: "Potwierdzam" (0)
6 Warunki udziału w postępowaniu - skan autoryzacji (lub inny dokument) potwierdzający że wykonawca jest autoryzowanym serwisantem urządzeń dźwigowych firmy OTIS, - należy załączyć skan autoryzacji (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Warunki udziału w postępowaniu - zatrudnienie serwisantów - należy załączyć skan oświadczenia o zatrudnieniu serwisantów podpisane przez uprawnionego reprezentanta wykonawcy (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
8 Warunki udziału w postępowaniu - polisa OC na kwotę co najmniej 3 mln złotych - należy załączyć skan polisy OC (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 562