Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BOR01.2610.01.2024 Usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach i terenów zewnętrznych Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR, Archiwum Zakładowego i 26 Biur Powiatowych zlokalizowanych na terenie województwa dolnośląskiego

Patrycja Pustułka
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Oddział: Dolnośląski Oddział Regionalny
Termin:
Zamieszczenia : 05-02-2024 13:32:00
Składania : 06-03-2024 10:00:00
Otwarcia : 06-03-2024 10:30:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ.pdf pdf 2076.04 2024-02-05 13:32:00 Postępowanie
espd-request.xml xml 141.59 2024-02-05 13:32:00 Postępowanie
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 192.7 2024-02-05 13:32:00 Postępowanie
Załączniki nr 2-8 do SWZ.doc doc 72 2024-02-05 13:32:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ- wykaz wykonanych usług.docx docx 19.47 2024-02-05 13:32:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ- formularz ofertowy.docx docx 59.28 2024-02-05 13:32:00 Postępowanie
załącznik nr 5 do SWZ wzór umowy.pdf pdf 448.04 2024-02-05 13:32:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do Umowy.pdf pdf 172.42 2024-02-05 13:32:00 Postępowanie
Załącznik nr 5a KARTA KONTROLNA.pdf pdf 113.83 2024-02-05 13:32:00 Postępowanie
Załącznik 6-9 do Umowy.pdf pdf 329.6 2024-02-05 13:32:00 Postępowanie
odpowiedz na pytanie.pdf pdf 149.23 2024-02-08 14:44:03 Publiczna wiadomość
NOWY załącznik nr 5 do SWZ wzór umowy po zmianach.pdf pdf 451.61 2024-02-16 15:07:05 Publiczna wiadomość
odpowiedz na pytanie 2.pdf pdf 142.79 2024-02-16 15:07:05 Publiczna wiadomość
odpowiedz na pytanie 3.pdf pdf 84.09 2024-02-22 14:20:56 Publiczna wiadomość
odpowiedz na pytanie 4.pdf pdf 70.29 2024-02-27 13:07:03 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 1323.5 2024-03-07 12:09:28 Publiczna wiadomość
POPRAWIONA informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 1420.91 2024-03-08 13:34:00 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o unieważnieniu.pdf pdf 3442.7 2024-04-09 14:19:44 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-09 14:19 Patrycja Pustułka Zamawiający zamieszcza zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

zawiadomienie o unie [...].pdf

2024-03-08 13:34 Patrycja Pustułka Zamawiający zamieszcza poprawioną informację z otwarcia ofert- poprawka w Części nr 15, 16, 19, 21, 23

POPRAWIONA informacj [...].pdf

2024-03-07 12:09 Patrycja Pustułka Zamawiający zamieszcza informację z otwarcia ofert

informacja z otwarci [...].pdf

2024-03-06 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie wszystkich Części zamówienia: 1 200 000 zł brutto
2024-03-04 09:21 Patrycja Pustułka Zamawiający informuje, że prawidłowa powierzchnia w SWZ w kolumnie sprzątania codziennego dla Oddziału Regionalnego przy ul. Giełdowej we Wrocławiu (Część nr 1) wynosi: 1050 m2
Łączna powierzchnia sprzątania codziennego dla Części nr 1 wynosi: 1881 m2

Powierzchnia wskazana w Formularzu Ofertowym jest prawidłowa.
2024-02-27 13:07 Patrycja Pustułka Zamawiający zamieszcza odpowiedź na pytanie

odpowiedz na pytanie [...].pdf

2024-02-22 14:20 Patrycja Pustułka Zamawiający zamieszcza odpowiedź na pytanie

odpowiedz na pytanie [...].pdf

2024-02-16 15:07 Patrycja Pustułka Zamawiający zamieszcza odpowiedź na pytanie oraz NOWY wzór umowy

NOWY załącznik nr 5 [...].pdf

odpowiedz na pytanie [...].pdf

2024-02-08 14:44 Patrycja Pustułka Zamawiający zamieszcza odpowiedź na pytanie

odpowiedz na pytanie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1696