Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: KML-2/6/10/2024 Przetarg nieograniczony - Sukcesywna dostawa: 1) 484Mg siarczanu żelaza (III) 2) 194 Mg chlorku poliglinu, 3) 40 Mg siarczanu żelaza (III) do wspomagania procesu oczyszczania ścieków

Deadlines:
Published : 05-02-2024 12:19:00
Placing offers : 04-03-2024 12:00:00
Offers opening : 04-03-2024 12:05:00
Procedure: Przetarg nieograniczony
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

 

Spółka "WODOCIĄGI KIELECKIE" zaprasza do złożenia oferty w/w postępowaniu prowadzonym w trybie "przetargu nieograniczonego", na podstawie na podstawie art. 132 i nast. w zw. z art. 378 w zw. z art. 376 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023r., poz. 1605 z późn. zm.) zwana dalej „ustawą Pzp” oraz aktów wykonawczych do Pzp. Do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawców w postępowaniu stosuje się przepisy ustawy Pzp oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie, o wartości przekraczającej progi unijne, o jakich stanowi art. 3 ustawy Pzp. Postępowanie jest prowadzone zgodnie z zasadami przewidzianymi dla tzw. „odwróconej kolejności oceny ofert (uprzednia ocena ofert)”, o której mowa w art. 139 ust. 1 ustawy Pzp (tzw. „procedurę odwróconą”), zgodnie z którą w pierwszej kolejności zostanie dokonane badanie i ocena ofert, a następnie Zamawiający dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim i odbywa się wyłącznie przy użyciu komunikacji elektronicznej za pośrednictwem portalu platformazakupowa.pl. Open Nexus dostępnego na stronie internetowej Spółki „Wodociągi Kieleckie” – www.wod-kiel.com.pl w zakładce „Przetargi” (instrukcja działania platformy zakupowej umieszczona jest na w/w stronie Zamawiającego).

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa koagulantów jn.:

1)     484 Mg siarczanu żelaza (III) do strącania fosforanów ze ścieków oraz odcieków w celu zapobiegania tworzeniu struwitu, a także poprawy sedymentacji osadu,

2)     194 Mg chlorku poliglinu do zwalczania skutków działania bakterii nitkowatych i poprawy sedymentacji osadu

dla Oczyszczalni Ścieków „Sitkówka” w Nowinach k/Kielc, ul. Przemysłowa 93, 26-052 Nowiny;

3)     40 Mg siarczanu żelaza (III) do strącania fosforanów ze ścieków dla Oczyszczalni Ścieków w Bartkowie, gmina Zagnańsk k/Kielc, 26-050 Zagnańsk.

Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące Części:

Część I – dostawa 484 Mg siarczanu żelaza (III);

Część II – dostawa 194 Mg chlorku poliglinu;

Część III – dostawa 40 Mg siarczanu żelaza (III).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki udziału w postępowaniu wraz z opisem sposobu ich oceny zawarte są w treści SWZ wraz z załącznikami.

Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.

Wykonawca może złożyć jedną ofertę dla każdej Części zamówienia. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Ofertę należy złożyć poprzez platformazakupowa.pl OPEN NEXUS.

Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia (musi uwzględniać wszystkie elementy niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym wszystkie dodatkowe koszty, opłaty, ryzyka i składniki związane z realizacją przedmiotu zamówienia. W przypadku nieuwzględnienia wszystkich okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca ponosić będzie skutki nieprawidłowo skalkulowanej oferty. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do 2 miejsc po przecinku, zaokrąglając według zasad matematycznych.

Cenę oferty – odpowiednio do zakresu składanej oferty - Wykonawca wpisuje w Formularzu Oferty (Załącznik nr 1 do SWZ) w tabeli w pkt 4.3) oraz podaje cyfrowo i słownie w pkt. 4.4). Cena musi być wyrażona w złotych polskich niezależnie od wchodzących w jej skład elementów.

Wykonawca jest związany ofertą nie dłużej jak do dnia 01.06.2024r. przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert tj. 04.03.2024r.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 r Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z dnia 4 maja 2016, str. 1), Zamawiający Spółka „WODOCIĄGI KIELECKIE” informuje, iż warunki ochrony danych osobowych zawarto w Załączniku Nr 7a, Nr 7b, Nr 7c do SWZ – Wzorach umowy oraz w Załączniku nr 8 do SWZ „Klauzula informacyjna o ochronie danych osobowych”.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wezwania oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują elektronicznie za pośrednictwem platformazakupowa.pl i zakładki „Wyślij wiadomość” dostępnej na stronie dotyczącej danego postępowania. W sytuacjach awaryjnych, Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej: wodkiel@wod-kiel.com.pl. – z zastrzeżeniem, iż Ofertę, w tym jednolity dokument ESPD mogą zostać przekazane wyłącznie za pośrednictwem platformyzakupowej.pl.

Wszystkie dokumenty (oferta, oświadczenia, załączniki, w tym jednolity dokument ESPD) składane w niniejszym postępowaniu należy wypełnić i podpisać zgodnie z załączonymi do postępowania wzorami oraz winny być sporządzone w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, a następnie przesłać do Zamawiającego za pośrednictwem platformazakupowa.pl . Zeskanowane dokumenty należy załączyć w formacie .doc, .docx, .pdf, maksymalna wielkość wszystkich załączonych plików 1 GB; zalecana rozdzielczość skanowania – 150x150.

Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Open Nexus, zakładki „Wyślij wiadomość” dostępnej na stronie dotyczącej danego postępowania. Zamawiający jest zobowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 6 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż14 dni przed upływem terminu składania ofert.

Załączniki do postępowania:

Załącznik nr 1

Ogłoszenie o zamówieniu

Załącznik nr 2

SWZ

Załącznik nr 3

Formularz Oferty – Załącznik nr 1 do SWZ

Załącznik nr 4

Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (ESPD) – Załącznik nr 2 do SWZ

Załącznik nr 5

Wzór oświadczenia Wykonawcy dot. przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia i art. 7 ust. 1 Ustawy – Załącznik nr 2a do SWZ

Załącznik nr 6

Wzór oświadczenia podmiotu trzeciego dot. przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia i art. 7 ust. 1 Ustawy – Załącznik nr 2b do SWZ

Załącznik nr 7

Wzór oświadczenia podmiotu trzeciego, na którego zasoby powołuje się Wykonawca – Załącznik nr 3 do SWZ

Załącznik nr 8

Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat lub nadal wykonywanych dostaw – Załącznik nr 4 do SWZ

Załącznik nr 9

Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp – Załącznik nr 5 do SWZ

Załącznik nr 10

Wzór oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (ESPD – Załącznik nr 6 do SWZ

Załącznik nr 11

Wzór Umowy – Załącznik nr 7a do SWZ wraz z Załącznikiem nr 1a do wzoru umowy

Załącznik nr 12

Wzór Umowy – Załącznik nr 7b do SWZ wraz z Załącznikiem nr 1b do wzoru umowy

Załącznik nr 13

Wzór Umowy – Załącznik nr 7c do SWZ wraz z Załącznikiem nr 1c do wzoru umowy

Załącznik nr 14

Klauzula informacyjna z art. 13 RODO – Załącznik nr 8 do SWZ

 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 6507.46 2024-02-05 12:19:00 Proceeding
SWZ zip..zip zip 65436.02 2024-02-05 12:19:00 Proceeding
Załączniki do SWZ od nr 1 do nr 6 wersja edytowalna - zip.zip zip 221.37 2024-02-05 12:19:00 Proceeding
Odpowiedź na pytanie - wniosek z dnia 27.02.2024r..pdf pdf 513.74 2024-02-28 08:39:06 Public message
Informacja z otwarcia ofert w dniu 04.03.2024r..pdf pdf 851.77 2024-03-04 13:04:57 Public message
Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.pdf pdf 460.63 2024-03-04 11:56:01 Public message
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie Części II przedmiotu zamówienia.pdf pdf 827.82 2024-03-20 08:59:52 Public message
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - Część I i Część III.pdf pdf 1263.42 2024-04-05 12:04:06 Public message
Część I - Informacja o unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 657.3 2024-04-16 07:29:33 Public message
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie Części I przedmiotu zamówienia.pdf pdf 778.03 2024-04-22 10:45:44 Public message

Announcements

2024-04-22 10:45 Ewa Nowak Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie Części I przedmiotu zamówienia, w wyniku ponownego przeprowadzenia czynności oceny oferty

Informacja o wyborze [...].pdf

2024-04-16 07:29 Ewa Nowak Informacja o unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty oraz o ponownym przeprowadzeniu czynności oceny oferty w zakresie CZĘŚCI I przedmiotu zamówienia

Część I - Informacja [...].pdf

2024-04-05 12:04 Ewa Nowak Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie Części I i Części III przedmiotu zamówienia

Informacja o wyborze [...].pdf

2024-03-20 08:59 Ewa Nowak Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie Części II przedmiotu zamówienia

Informacja o wyborze [...].pdf

2024-03-04 13:04 Ewa Nowak Informacja z otwarcia ofert w dniu 04.03.2024r.

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-03-04 11:56 Ewa Nowak Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Informacja o kwocie, [...].pdf

2024-02-28 08:39 Ewa Nowak Odpowiedź na pytanie / wniosek z dnia 27.02.2024r.

Odpowiedź na pytanie [...].pdf

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 1046