Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZA.271.89.2024 Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nowym Targu.

Biuro Zamówień Publicznych
Powiat Nowotarski
Termin:
Zamieszczenia : 05-02-2024 11:52:00
Składania : 13-02-2024 10:00:00
Otwarcia : 13-02-2024 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe.doc doc 136 2024-02-05 11:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Formularz oferty.doc doc 43.5 2024-02-05 11:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Informacja Administratora danych osobowych.docx docx 19.03 2024-02-05 11:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Projekt umowy dla zadania nr 1.doc doc 121 2024-02-05 11:52:00 Postępowanie
Protokół z przeprowadzonego postępowania.doc doc 56 2024-02-13 12:57:17 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-02-13 12:57 Biuro Zamówień Publicznych Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - Protokół z przeprowadzonego postępowania

Protokół z przeprowa [...].doc

2024-02-13 12:27 Biuro Zamówień Publicznych Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2024-02-07 14:01 Biuro Zamówień Publicznych Informuję, że do Zamawiającego wpłynęło następujące zapytanie:
Dzień dobry mam pytanie poz.41 teczka wiązana archiwizacyjna biała A4, czy to ma być zwykła teczka
wiązana , czy archiwalna bezkwasowa która jest wykonana z najwyższej jakości kartonu , spełniająca
normy ISO9706
Odpowiedz Zamawiającego: W pozycji 41 biała teczka wiązana archiwizacyjna, nie musi spełniać normy ISO9706.
2024-02-06 10:09 Biuro Zamówień Publicznych Informuję, że do Zamawiającego wpłynęło następujące zapytanie:
1.Dzień dobry mam pytanie odnośnie cienkopisu UNI PIN-200 0,05 występuje tylko w kolorze czarnym , a
Państwo też napisali kolor niebieski . W kolorze niebieskim jest ale tylko 0,5. Proszę podać czym zastąpić
ten cienkopis.
Odpowiedź Zamawiającego:
Błędnie wpisano kod cienkopisu w kolorze niebieskim – powinno być UNI PIN-200 0,5

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2635 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 439