Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: TP-10/24 Usługa dzierżawy oraz serwisu kserokopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dzierżawą materiałów eksploatacyjnych w okresie 36 miesięcy

Termin:
Zamieszczenia : 02-02-2024 13:47:00
Składania : 14-02-2024 09:00:00
Otwarcia : 14-02-2024 10:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 83.1 2024-02-02 13:47:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 1364.15 2024-02-02 13:47:00 Postępowanie
załączniki do SWZ.zip zip 4952.3 2024-02-02 13:47:00 Postępowanie
Wyjasnienie nr 1 treści SWZ wraz ze zmiana terminu składania ofert.pdf pdf 1231.55 2024-02-09 14:14:23 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 38.7 2024-02-09 14:14:23 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia-po zmianach.doc doc 912 2024-02-09 14:14:23 Publiczna wiadomość
Załacznik nr 5 - wzór umowy usługi dzierżawy i serwisu-po zmianie.pdf pdf 985.28 2024-02-09 14:14:23 Publiczna wiadomość
F18-ZP Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 1032.53 2024-02-14 13:28:11 Publiczna wiadomość
F19-ZPInformacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 890.34 2024-02-27 13:23:04 Publiczna wiadomość
TP-10- Informacja o kwocie.pdf pdf 1168.45 2024-02-14 09:00:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-02-27 13:23 Alicja Jeske Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

F19-ZPInformacja o w [...].pdf

2024-02-14 13:28 Alicja Jeske Informacja z otwarcia ofert

F18-ZP Informacja z [...].pdf

2024-02-14 09:00 Komunikat Zamawiającego Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia

TP-10- Informacja o [...].pdf

2024-02-09 14:14 Alicja Jeske Wyjaśnienie nr 1 treści SWZ wraz ze zmianą terminu składania ofert
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Załącznik nr 1 do SWZ _ Opis Przedmiotu Zamówienia - po zmianach
Załącznik nr 5 do SWZ - Wzór umowy usługi dzierżawy i serwisu - po zmianach

Wyjasnienie nr 1 tre [...].pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Załącznik nr 1 - Opi [...].doc

Załacznik nr 5 - wzó [...].pdf

2024-02-05 12:26 Alicja Jeske Zamawiający koryguje błędny zapis nazwy postępowania występujący na stronie Platformy Zakupowej.
Zgodnie z dokumentami zamówienia, tj. Ogłoszeniem o zamówieniu oraz Specyfikacją Warunków Zamówienia wraz z Załącznikami, prawidłowa nazwa postępowania brzmi: "Usługa dzierżawy oraz serwisu kserokopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych w okresie 36 miesięcy".

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 698