Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zagospodarowanie brzegu rzeki Narwi na wysokości miasta Nowy Dwór Mazowiecki - usługa dwukrotnego wykoszenia skarp wału przeciwpowodziowego na długości 1800,00 mb

Termin:
Zamieszczenia : 02-02-2024 13:37:00
Składania : 07-02-2024 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Nowy Dwór Mazowiecki 02-02-2024 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

na wykonanie zadania

„Zagospodarowanie brzegu rzeki Narwi na wysokości miasta Nowy Dwór Mazowiecki - usługa dwukrotnego wykoszenia skarp wału przeciwpowodziowego na długości 1800,00 mb”

 

Zamawiający zwraca się z uprzejmą prośbą o przygotowanie i złożenie oferty dotyczącej wykonania powyższego zadania.

I.       Nazwa i adres zamawiającego

Miasto Nowy Dwór Mazowiecki

z siedzibę ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki,

NIP 531 10 00 938

II.    Tryb postępowania

Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 złotych

III.  Przedmiot zamówienia

1.    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn Zagospodarowanie brzegu rzeki Narwi na wysokości miasta Nowy Dwór Mazowiecki - usługa dwukrotnego wykoszenia skarp wału przeciwpowodziowego na długości 1800,00 mb

Opis przedmiotu zamówienia

 

  1. Lokalizacja przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania: „Zagospodarowanie brzegu rzeki Narwi na wysokości miasta Nowy Dwór Mazowiecki - usługa dwukrotnego wykoszenia skarp wału przeciwpowodziowego na długości 1800,00 mb” na terenie Zarządu Zlewni w Dębem Nadzoru Wodnego w Nowym Dworze Mazowieckim, dzierżawionym i użytkowanym przez Miasto Nowy Dwór Mazowiecki.

Wał w km 0+300 – 2+100 położony jest na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki, powiat nowodworski.

Lokalizację prac objętych zamówieniem przedstawiono na załączonej mapie poglądowej.

 

  1. Kod CPV:

90721800-5 – usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

 

  1. Zakres przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonania usługi koszenia wału obejmujące:

1)   Koszenie mechaniczne kosiarką bijakową zawieszoną na lekkim ciągniku do 2,5 tony

2)   Ręczne wykoszenie gęstej i twardej roślinności ze skarp, korony i ławy wałów;

przy użyciu sprzętu tradycyjnego – kosy ręcznej, kosy spalinowej itp. Ręczne koszenie należy wykonać w miejscach, do których dostęp sprzętem mechanicznym jest niemożliwy (brak możliwości przejazdu przy stopie wału) lub utrudniony m.in. w pobliżu budowli wałowych, drzew, ogrodzeń, schodów, słupów zamontowanych na wale itp.

Porost po wykoszeniu nie może być wyższy niż 5 cm.

 

Zamawiający zaleca, ze względu na uwarunkowania terenowe, ręczne wykonanie usługi. Zamawiający wymaga usunięcia skoszonej roślinności z ciągów komunikacyjnych.

Założenia do kalkulacji kosztów:

a)    Powierzchnia koszenia – ok. 28 800,00 m2

b)    Powierzchnia wału przeznaczona ewentualnie do koszenia mechanicznego: w km wału 0+300 – 2+100 ok. 40% powierzchni całkowitej;

c)    Powierzchnia wału przewidziana do koszenia ręcznego –w km wału 0+300 – 2+100 ok. 60 % powierzchni całkowitej.

 

4.  Uwarunkowania terenowe

Roboty utrzymaniowe są robotami liniowymi, wykonawca wykonuje prace wzdłuż obiektu bez potrzeby posiadania zaplecza budowy, wygrodzenia obiektu, posiadania projektu organizacji ruchu.

Roboty prowadzone będą w sąsiedztwie terenów zamieszkałych.

Dojazd do obiektu będzie realizowany drogami utwardzonymi gminnymi i powiatowymi, przejazd wzdłuż wałów po drogach przywałowych. W miejscach gdzie nie ma możliwości przejazdu przy wale przeciwpowodziowym roboty prowadzone będą ręcznie.

Skarpy wału pokryte są darniną, w wale umieszczone są przepusty wałowe, przejazdy wałowe i schodki. W miejscach utrudnień należy zwrócić szczególną uwagę i pokos wykosić ręcznie.

Roboty mechaniczne wykonywane sprzętem ciężkim należy realizować z należytą ostrożnością tak, aby nie dopuścić do jakichkolwiek uszkodzeń wałów typu: uszkodzenia darniny, dziury, nadmierne rozjeżdżenie korony, osunięcie gruntu z korpusu wału. Przejazd sprzętu koszącego może odbywać się tylko po ławie przywałowej oraz po drogach przywałowych i terenie przy stopie wału.

W przypadku uszkodzenia skarp, korony lub ławy wału w wyniku wykonywania robót utrzymaniowych Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznej ich naprawy na własny koszt, zgodnie z zaleceniami przedstawiciela Zamawiającego wskazanego w umowie.

 

5.  Przekazanie terenu

Przed rozpoczęciem robót Zamawiający w terminie określonym w umowie przekaże Wykonawcy protokołem teren wykonania usługi.

 

6.    Kontrola jakości usługi

Kontrola jakości usługi będzie prowadzona na bieżąco przez osobę wskazaną przez Zamawiającego w umowie.

 

7.    Odbiór wykonanej usługi.

Odbiór usługi przeprowadza przedstawiciel Zamawiającego w sposób i w terminie określonym w umowie.

 

8.   Obowiązki wykonawcy

   Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych prac oraz ich zgodność
z zakresem zamówienia i zawartą umową.

   Osoby zatrudnione przez Wykonawcę powinny posiadać wszystkie wymagane prawem uprawnienia do wykonania wyżej określonych robót i powinny przejść szkolenie bhp w zakresie obejmującym tego typu roboty.

   Wykonawca dostarczy na teren robót i będzie utrzymywał wyposażenie konieczne do zapewnienia bezpieczeństwa pracy. Uważa się, że koszty z tym związane wliczone są w cenę zawartą w umowie

   Do realizacji prac Wykonawca zobowiązany jest używać wyłącznie sprzęt w pełni sprawny technicznie, na bieżąco monitorowany pod kątem szczelności instalacji olejowych, paliwowych oraz hydrauliki siłowej, których rozszczelnienie może być źródłem zanieczyszczenia środowiska.

   Zastosowane maszyny i urządzenia powinny być dostosowane swoją wielkością do parametrów wałów co ograniczy do minimum ryzyko ich uszkodzenia.

   W trakcie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest znać i stosować się do przepisów zawartych w regulacjach prawnych w zakresie ochrony środowiska. Prowadzenie robót przez Wykonawcę nie może powodować powstania czynników szkodliwych dla innych jednostek w rejonie ich prowadzenia. Roboty należy realizować w godzinach dziennych.

   W przypadku uszkodzenia podczas wykonywania robót skarp, korony wału i ławy przywałowej lub znajdujących się na wale budowli Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania ich naprawy we własnym zakresie i na swój koszt zgodnie
z zaleceniami osoby wyznaczonej do kontroli technicznej.

   Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie wykonywania usługi.

   Realizacją prac kierować powinien wyznaczony przez Wykonawcę kierownik robót.

   W czasie wykonywania robót należy stosować się do zaleceń osoby wskazanej przez Zamawiającego do nadzoru nad ich wykonywaniem.

 

 

9.    Termin realizacji

Przewiduje się następujące terminy realizacji robót:

Konserwacja I – maj- czerwiec 2024 r,

Konserwacja II –wrzesień- październik 2024 r.

Terminy mogą ulec zmianie w przypadku zaistnienia niesprzyjających warunków hydrologiczno-meteorologicznych (długotrwałe opady deszczu, wezbrania na rzekach) bądź inne nie dające się przewidzieć okoliczności.

 

10. Informacje dodatkowe

Na koronie wału, na całym odcinku od 0+300 do 2+100 znajduje się ścieżka utwardzona kostką betonową wraz z małą architekturą: ławki ze słupem oświetleniowym oraz koszem na odpady. W międzywalu wybudowane zostały dwie drogi z kruszywa mineralnego:

1)   od przejazdu wałowego na wysokości ul. T. Kościuszki do plaży miejskiej na wysokości targowiska miejskiego,

2)   od przejazdu wałowego na wysokości ul. Nadrzecznej do plaży przy siedzibie WOPR.

 

Zamawiający nie wyraża zgody na wjazd ciężkim sprzętem na koronę wału.

Uwaga

Zaleca się aby potencjalny Wykonawca, przed złożeniem oferty, zapoznał się
z warunkami terenowymi realizacji przedsięwzięcia.

IV.  Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami

1.    Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w języku polskim.

2.    W postępowaniu          oświadczenia,          wnioski,        zawiadomienia         oraz    informacje     Zamawiający  i Wykonawcy przekazują, z uwzględnieniem ust. 5, drogą elektroniczną, za pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej na stronie internetowej www.bip.nowydwormaz.pl, pod Zakładką - Zamówienia poniżej 130 000 złotych. Zamawiający ma prawo żądać, by każdy dokument został dostarczony do jego siedziby na piśmie w wyznaczonym przez niego terminie.

3.    Zamawiający wymaga niezwłocznego potwierdzenia przez Wykonawcę (w postaci krótkiej informacji zwrotnej przesłanej drogą elektroniczną) faktu otrzymania każdego oświadczenia, wniosku, zawiadomienia lub informacji przekazanych drogą elektroniczną, a na żądanie Wykonawcy potwierdzi fakt otrzymania od niego takich dokumentów. 

4.    Wykonawca składa ofertę wyłącznie drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy zakupowej.

5.    Wszelką korespondencję do Zamawiającego, związaną z postępowaniem, należy kierować za pośrednictwem Platformy zakupowej.

6.    Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami, w tym do potwierdzania wpłynięcia oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazanych drogą elektroniczną jest pani. Julianna Borkowska .

VI. Opis sposobu przygotowania i składania ofert

1.    Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

2.    Oferta powinna zostać sporządzona według formularza oferty, który stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego i przesłana w postaci „skanów” za pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej na stronie internetowej www.bip.nowydwormaz.pl, pod Zakładką Zamówienia poniżej 130 000 złotych, do dnia 07.02.2024 roku, do godz. 12.00.

3.    Oferta przesłana w inny sposób nie będzie uwzględniona przy ocenie ofert – zostanie uznana za odrzuconą.

4.    Oferta musi być sporządzona w języku polskim.

5.    Złożone oferty mogą zostać wycofane lub zmienione przed ostatecznym upływem terminu składania ofert.

6.    Wniosek o wycofanie lub zmianę oferty powinien zostać złożony drogą elektroniczną  za pośrednictwem Platformy zakupowej.

VII. Opis sposobu obliczenia ceny i kryterium oceny oferty

1.    Kryterium oceny ofert jest cena 100 %, maksymalna ilość punktów – 100.

Liczbę punktów przyznaną każdej z ocenianych ofert Zamawiający ustali wg następującego wzoru:

Kryterium Cena: C = Cmin / Coo x 100 pkt

gdzie:

C – liczba punktów otrzymanych w kryterium Cena

Cmin – najniższa cena spośród ocenianych ofert

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów wg powyższego kryterium.

2.    Ceną oferty będzie wynikała z  zaoferowanych przez Wykonawcę zapisów w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.

3.    Ceny przedstawione w ofercie muszą uwzględniać wszystkie koszty, jakie będzie zobowiązany ponieść Zamawiający z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia i są cenami brutto w rozumieniu art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 poz. 459 ze zm.). Tym samym Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w wyliczeniu ceny wynikających z nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.

4.    Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Zamawiający ustali liczbę punktów przyznaną każdej z ocenianych ofert z dokładnością do 2 miejsc po przecinku (wyliczoną według podanego wzoru liczbę punktów Zamawiający zaokrągli do pełnych setnych części punktu, przy czym końcówki poniżej 0,005 punktu pominie, a końcówki 0,005 punktu i wyższe zaokrągli do 0,01 punktu).

5.    Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwyższą ilość punktów.

VIII. Informacje dodatkowe

1.    Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

1)   zmiany lub odwołania warunków postępowania;

2)   unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

2.    Zamawiający poinformuje o wyborze oferty najkorzystniejszej poprzez Platformę zakupową.

3.    Załącznikami do niniejszego Zapytania ofertowego i jego integralną częścią są:

1)   Załącznik nr 1 - Formularz oferty,

 

 

Z up. Burmistrza Miasta

Z-ca Burmistrza

Janusz Mikuszewski

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
mapa.jpg jpg 328.96 2024-02-02 13:37:00 Postępowanie
zapytanie_ofertowe-koszenie2024.docx docx 40.86 2024-02-02 13:37:00 Postępowanie
FormularzOfertykoszenie.docx docx 21.15 2024-02-02 13:37:00 Postępowanie
zapytanie_ofertowe-koszenie2024.docx docx 40.86 2024-02-02 13:37:00 Przedmiot zamówienia
Zawiadomienie o wyborze2024wal(1).pdf pdf 202.62 2024-02-08 12:13:46 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-02-08 12:13 Julianna Borkowska informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa dwukrotnego wykoszenia skarp wału przeciwpowodziowego Zagospodarowanie brzegu rzeki Narwi na wysokości miasta Nowy Dwór Mazowiecki - usługa dwukrotnego wykoszenia skarp wału przeciwpowodziowego na długości 1800,00 mb

zapytanie_ofertowe-k [...].docx

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 638