Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: TP.4.2023 Usługi społeczne w ramach Rządowego Programu ,,Za Życiem” Z PODZIAŁEM NA ZADANIA.

Urszula Łomńska
Starostwo Powiatowe w Świdnicy Department: Zespół Szkół Specjalnych w Świdnicy
Deadlines:
Published : 02-02-2024 11:59:00
Placing offers : 12-02-2024 12:00:00
Offers opening : 12-02-2024 12:30:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Service

Requirements and specifications

Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne i inne szczególne usługi wymienione w załączniku XIV do Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady nr 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych, uchylająca dyrektywę 2004/18/WE (Dz. U. UE. L z 2014 r. nr 94, poz. 65 ze zm.).

 

Nazwa postępowania:

Usługi społeczne w ramach Rządowego Programu ,,Za Życiem”  Z PODZIAŁEM NA ZADANIA.

 

UWAGA:

Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej tj. dla danej części/zadania.

Każde zadanie stanowi odrębne zamówienie.

Umowy z Wykonawcami będą zawierane odrębnie dla każdego zadania/części.

Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na JEDNĄ - konkretną część/zadanie.

Zamawiający informuje, że działając zgodnie z dyspozycją art. 91 ust. 1 i 3 ustawy Pzp. ogranicza liczbę części, które może udzielić jednemu Wykonawcy. Zamawiający wskazuje, że jednemu Wykonawcy może być udzielona jedna (1) część przedmiotu zamówienia określona w niniejszym postępowaniu. W związku z tym maksymalna liczba części, jaka może być udzielona jednemu Wykonawcy wynosi jeden (1).

Treść art.  91  „[Podział zamówienia na części] ustawy Pzp.:

ust. 1. Zamawiający może udzielić zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia, lub dopuścić możliwość składania ofert częściowych w ramach jednego postępowania o udzielenie zamówienia, określając zakres i przedmiot części oraz wskazując, czy ofertę można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia.

(…)

ust. 3. Zamawiający może ograniczyć liczbę części, którą można udzielić jednemu wykonawcy, pod warunkiem że maksymalną liczbę części, jaka może być udzielona jednemu wykonawcy, wskaże w ogłoszeniu o zamówieniu, a w przypadku trybu negocjacji bez ogłoszenia - w zaproszeniu do negocjacji.”

 

Zamawiający informuje, że oferta złożona na więcej niż jedną część przez danego Wykonawcę zostanie odrzucona.

INFORMACJE DLA CZĘŚCI/ZADANIA NR 1

Usługi fizjoterapeutyczne w ilości około 200 h, miejsce świadczenia usługi miasto Świdnica.

 

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług fizjoterapeutycznych dla dzieci w wieku od 3 lat  do podjęcia nauki w szkole podstawowej.

 

Kod CPV:

85142100-7 Usługi fizjoterapii

 

Do obowiązków Wykonawcy danej części będzie należeć :

1) prowadzanie diagnozy problemów,

2) prowadzenie zajęć fizjoterapeutycznych,

3) prowadzenie dokumentacji m.in.: karty pracy specjalisty, kart pracy z klientem,

4) prowadzenia rejestru przyjętych osób,

5) wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością,

6) czuwania nad prawidłową realizacją niniejszego zamówienia,

7) świadczenia usług zgodnie z harmonogramem,

8) przedkładania do 5-go dnia miesiąca zestawienia z zrealizowanego wsparcia i/lub terapii z uwzględnieniem: liczby godzin przeznaczonych na fizjoterapię i liczby osób, które z niej skorzystały.

 

W ramach usługi Prowadzący/Usługodawca zobligowany jest do brania udziału w spotkaniach, warsztatach zleconych przez Zamawiającego.

 

Planowany harmonogram zajęć zostanie podzielony na następujące turnusy:

- I turnus od dnia podpisania umowy –  do kwietnia 2024 r.;

- II turnus od maja 2024 r.  – do sierpnia 2024 r.

 - III turnus od września 2024 r. – do grudnia 2024 r.

 

Dostępność Wykonawcy/Usługobiorcy:

Przyjmując:   

·        1-5 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum jeden raz (jeden dzień) w tygodniu;

·        6-12 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum dwa razy (dwa dni) w tygodniu;

·        13-20 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum trzy razy (trzy dni) w tygodniu;

·        21-28 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum trzy razy (trzy dni) w tygodniu;

·        29-33 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum cztery razy (cztery dni) w tygodniu.

 

Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

 

INFORMACJE DLA CZĘŚCI/ZADANIA NR 2

Usługi pedagogiczne – terapeutyczne w ilości około 200 h, 

miejsce świadczenia usługi miasto Świdnica.

 

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pedagogicznych – terapeutycznych dla dzieci w wieku od 3 lat do podjęcia nauki w szkole podstawowej.

 

Usługi organizowane będą indywidualnie lub w grupach.

 

Kody CPV:

85300000-2 Usługi pracy społecznej i podobnej

80340000-9 Usługi edukacji specjalnej

85312300-2 Usługi dozoru i doradztwa

 

Do obowiązków Wykonawcy danej części będzie należeć :

1) prowadzanie diagnozy problemów,

2) prowadzenie terapii, wsparcia pedagogicznego,

3) prowadzenie dokumentacji m.in.: karty pracy specjalisty, kart pracy z klientem,

4) prowadzenia rejestru przyjętych osób,

5) wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością,

6) czuwania nad prawidłową realizacją niniejszego zamówienia,

7) świadczenia usług zgodnie z harmonogramem,

8) przedkładania do 5-go dnia miesiąca zestawienia z zrealizowanego wsparcia i/lub terapii z uwzględnieniem: liczby godzin przeznaczonych na usługę i liczby osób, które z niej skorzystały,

9) w razie zaistnienia potrzeby - współpraca z innymi instytucjami, podmiotami.

 

W ramach usługi Prowadzący/Usługodawca zobligowany jest do brania udziału w spotkaniach, warsztatach zleconych przez Zamawiającego.

 

Planowany harmonogram zajęć zostanie podzielony na następujące turnusy:

- I turnus od dnia podpisania umowy –  do kwietnia 2024 r.;

- II turnus od maja 2024 r.  – do sierpnia 2024 r.

 - III turnus od września 2024 r. – do grudnia 2024 r.

 

Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

 

 

INFORMACJE WSPÓLNE DLA WSZYSTKICH ZADAŃ

 

1. Informacje dodatkowe:

·        Wykonawca składa ofertę cenową zgodnie z treścią wzoru zaproponowanego przez Zamawiającego. Formularz ofertowy dla wszystkich części/zadań stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.

·        Wykonawca w ofercie (formularzu ofertowym) podaje wynagrodzenie dla danej części/ zadania posługując się przy jej określeniu, w szczególności opisem przedmiotu zamówienia dla danego zadania oraz zapisami stosownego projektu umowy. Wynagrodzenie podaje się  w postaci:

CZĘŚĆ NR ………

Cena brutto za jedną (1) godzinę (h) zegarową usługi wynosi: ……………….. zł ........ gr brutto (słownie:………………………………………………)

 

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:         od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 roku.



Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 177.45 2024-02-02 11:59:00 Proceeding
SWZ.doc doc 439 2024-02-02 11:59:00 Proceeding
Załącznik nr 3 do SWZ oświadczenie Wykonawcy dot. grupy kapitałowej.docx docx 13.86 2024-02-02 11:59:00 Proceeding
Załącznik nr 4 do SWZ wykaz osób dla części nr 1.docx docx 17.3 2024-02-02 11:59:00 Proceeding
Załącznik nr 4 do SWZ wykaz osób dla części nr 2.docx docx 18.87 2024-02-02 11:59:00 Proceeding
Załącznik nr 5 do SWZ oswiadczenie dot. wspólnego ubiegania się o zamówienie.rtf rtf 55.71 2024-02-02 11:59:00 Proceeding
Załącznik nr 6 do SWZ zobowiązanie innych podmiotów.rtf rtf 58.86 2024-02-02 11:59:00 Proceeding
Załącznik nr 7 do SWZ oświadczenie o nie prowadzeniu działalności gospodarczej.rtf rtf 47.42 2024-02-02 11:59:00 Proceeding
Załącznik nr 8 do SWZ projekty umów.zip zip 59.59 2024-02-02 11:59:00 Proceeding
Załącznik nr 1 do SWZ formularz ofertowy dla wszystkich zadań.rtf rtf 130.37 2024-02-02 11:59:00 Criterion
Załącznik nr 2 do SWZ oświadczenie ogólne Wykonawcy.docx docx 15.62 2024-02-02 11:59:00 Criterion
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT.doc doc 181.5 2024-02-12 14:46:36 Public message
Informacja dot. wyboru najkorzystniejszej oferty dla części nr 1.doc doc 184.5 2024-02-13 17:21:41 Public message
Informacja dot. wyboru najkorzystniejszej oferty dla części nr 2.doc doc 185 2024-02-22 20:52:45 Public message
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 95.15 2024-03-27 19:59:15 Public message

Announcements

2024-03-27 19:59 Urszula Łomńska Ogłoszenie o wyniku postępowania.

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2024-02-22 20:52 Urszula Łomńska Informacja dot. wyboru najkorzystniejszej oferty dla części nr 2.

Informacja dot. wybo [...].doc

2024-02-13 17:21 Urszula Łomńska Informacja dot. wyboru najkorzystniejszej oferty dla części nr 1.

Informacja dot. wybo [...].doc

2024-02-12 14:46 Urszula Łomńska INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

INFORMACJA Z OTWARCI [...].doc

2024-02-12 12:00 Buyer message Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 222 ust. 4 ustawy Pzp. informuje, że na sfinansowanie zadań zamierza przeznaczyć następujące środki finansowe:

- dla części nr 1 w wysokości do 20.000,00 zł brutto;
- dla części nr 2 w wysokości do 20.000,00 zł brutto;

Łącznie całe postępowanie w wysokości do 40.000,00 zł brutto.

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required

Załącznik nr 1 do SW [...].rtf

Załącznik nr 2 do SW [...].docx

(0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 530