Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: DRI.271.1.2024 Sukcesywna dostawa tonerów i tuszy do drukarek oraz materiałów do urządzeń powielających na potrzeby Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego.

Jacek Lara
Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Department: DRI
Deadlines:
Published : 01-02-2024 12:48:00
Placing offers : 08-02-2024 10:00:00
Offers opening : -
Procedure:
Type: Supply

Requirements and specifications

ZAPYTANIE OFERTOWE w postępowaniu o udzielenie zamówienia wyłączonego ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych prowadzonym przez Miasto Piotrków Trybunalski na: Sukcesywna dostawa tonerów i tuszy do drukarek oraz materiałów do urządzeń powielających na potrzeby Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego.

1. Opis przedmiotu zamówienia: opis i ilości zawarte w załącznikach. 

2. Istotne warunki realizacji zamówienia:  1) termin wykonania:  od dnia podpisania umowy do 31.12.2024

 r.  2) terminy i warunki płatności: w terminie do 21 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT. 

3. Nie przewiduje się możliwości dokonania istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia, wzór projektu umowy w załączniku. 

4. Nie przewiduje się przeprowadzania zamówienia uzupełniającego. 

5. Kryteria oceny ofert i ich waga: Cena 60%; Termin dostawy 20 % (2 dni robocze 20%, 3 dni robocze 10%, 4 dni robocze 0%); Czas reakcji na reklamację 20 % (do 2 dni roboczych 20%, do 3 dni roboczych 10%, do 4 dni roboczych 0% od zawiadomienia przez Zamawiającego). Sposób obliczenia najkorzystniejszej oferty: Najkorzystniejszą jest oferta o najwyższej liczbie punktów przy spełnieniu istotnych warunków realizacji zamówienia.  Kryterium cena będzie liczona w następujący sposób:

Ilość punktów = Cmin/Cwn x 100 pkt x 60% (waga kryterium)

Gdzie:

Cmin – cena minimalna spośród zaproponowanych cen ofertowych,
      Cwn – cena zaproponowana przez wykonawcę n

6. Wymagania dotyczące oferty:  1) termin składania ofert: do dnia 08.02.2024 r. do godziny 10:00.   2) ofertę należy złożyć elektronicznie poprzez w platformę zakupową. 3) proszę o dołączenie do oferty wypełnionych załączników nr 1-3.

7. Dodatkowe informacje:   1) Zapytanie ofertowe może zostać zmienione przed upływem terminu składania ofert przewidzianym w zapytaniu ofertowym. W takim przypadku do opublikowanego zapytania ofertowego zostanie dołączona informacja o jego zmianie, która zawierać będzie co najmniej: datę upublicznienia zmienianego zapytania ofertowego, jego numer a także opis dokonanych zmian. Beneficjent przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian.  2) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.  3) Wykonawca może dokonać zmian lub wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.  4) Oferty otrzymane po terminie składania ofert zostaną zwrócone wykonawcom bez otwierania.   5) Oferta niezgodna z zapytaniem ofertowym nie stanowi oferty ważnej.  6) Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty, odwołania postępowania lub jego zamknięcia bez wybrania którejkolwiek z ofert.   7) Zamawiający udostępnia wnioskodawcy zestawienie ofert złożonych w postępowaniu: - na wniosek wykonawcy, który złożył ofertę, - wg własnego uznania na stronie, na której zostało upublicznione zapytanie ofertowe.  8) Informację o wyniku postępowania (co najmniej nazwę (firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania wybranego wykonawcy, a także cenę wybranej oferty) zamawiający upublicznia w taki sposób, w jakim zostało upublicznione zapytanie ofertowe (poprzez skierowanie do potencjalnych wykonawców).  9) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego z wyłonionym wykonawcą (udziela zamówienia). 

8. Osoba do kontaktu: Jacek Lara, Referat Informatyki 44 7327723, j.lara@piotrkow.pl 97-300 Piotrków Trybunalski, Pasaż Karola Rudowskiego 10  

W załączeniu wzór umowy i opis przedmiotu zamówienia.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
DRI_zal_1_formularz.xlsx xlsx 15.78 2024-02-01 12:48:00 Subject of the order
IGO_zal_2_formularz.xlsx xlsx 13.98 2024-02-01 12:48:00 Subject of the order
DRG_zal_3_formularz.xlsx xlsx 14.52 2024-02-01 12:48:00 Subject of the order
UMOWA_wzor.docx docx 32.6 2024-02-01 12:48:00 Criterion
Zal10 INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH.docx docx 15.93 2024-02-01 12:48:00 Criterion
Opis przedmiotu zamówienia.doc doc 44.5 2024-02-07 11:16:07 Public message
Zestawienie ofert.docx docx 15.47 2024-03-29 09:43:46 Public message

Announcements

2024-03-29 09:43 Jacek Lara Dzień dobry,
w załączeniu zestawienie ofert .
pozdrawiam
Jacek Lara

Zestawienie ofert.do [...].docx

2024-02-07 11:16 Jacek Lara W związku z nadesłanymi pytaniami wyjaśniamy co następuje:

Zał. 1 poz. 44 i 45 – jaki rodzaj taśmy należy wycenić (woskowe, woskowo-żywiczne, żywiczne)?
Proszę o wycenę taśm woskowo-żywicznych.

poz. 52 – czy należy wycenić sztukę tuszu, czy komplet tuszy?
W poz. 52 należy wycenić sztukę tuszu nie komplet tuszy.

Zał. 3 poz. 1 – materiał oryginalny został wycofany z produkcji, prosimy o dopuszczenie materiału równoważnego w tej pozycji.
poz. 9 – materiał oryginalny został wycofany z produkcji, a także materiały równoważne są już nieosiągalne. Prosimy o wykreślenie tej pozycji.
W Zał. 3 poz. 1 należy uwzględnić i wycenić materiał równoważny w tej pozycji. Poz. 9 – Zamawiający znalazł dla przykładu na stronie https://tonerytukan.pl/ dostępny materiał równoważny wiec należy uwzględnić i wycenić materiał równoważny w tej pozycji.

Ponadto podczas weryfikacji załączników znaleziono pomyłkę w podaniu prawidłowości symbolu materiału eksploatacyjnego i pozycji 31 błędnie podano „Symbol oryginalnego materiału eksploat.” - jest 44917602 – powinno być 45807111.

W załączeniu przesyłam plik "Opis przedmiotu zamówienia.doc" z wymaganiami dla oferentów z uwzględnieniem odpowiedzi na zadane pytania.

Opis przedmiotu zamó [...].doc

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Według załącznika nr 1 (DRI_zal_1_formularz.xls) Specyfikacja techniczna zgodnie z załącznikiem. "DRI_zal_1_formularz.xlsx"

DRI_zal_1_formularz. [...].xlsx

1 set - (0)
2 Według załącznika nr 1 (IMG_zal_2_formularz.xls) Specyfikacja techniczna zgodnie z załącznikiem. "IGO_zal_2_formularz.xlsx"

IGO_zal_2_formularz. [...].xlsx

1 set - (0)
3 Według załącznika nr 1 (IGO_zal_3_formularz.xls) Specyfikacja techniczna zgodnie z załącznikiem. "DRG_zal_3_formularz.xlsx"

DRG_zal_3_formularz. [...].xlsx

1 set - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2979 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 60% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, proszę potwierdzić. (0)
3 Czas reakcji na reklamację 20% do 2 dni roboczych 20%, do 3 dni roboczych 10%, do 4 dni roboczych 0% od zawiadomienia przez Zamawiającego (0)
4 Termin dostawy 20% 2 dni robocze 20%, 3 dni robocze 10%, 4 dni robocze 0% od zawiadomienia przez Zamawiającego (0)
5 Umowa - Proszę o akceptację zapisów umowy

UMOWA_wzor.docx

(0)
6 INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH - Proszę o potwierdzenie zapoznania się z informacją

Zal10 INFORMACJA DOT [...].docx

(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 628