Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP/19/2024 Dostawy i uruchomienie aparatury medycznej na potrzeby Oddziałów CKD 2 w Centralnym Szpitalu Klinicznym Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251

Termin:
Zamieszczenia : 31-01-2024 14:00:00
Składania : 28-02-2024 09:00:00
Otwarcia : 28-02-2024 10:00:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
dokumenty postępowania ZP_19_2024.zip zip 1200.38 2024-01-31 14:00:00 Postępowanie
ZP_19_2024__AKTUALIZACJA_SWZ_Dostawa_urządzeń medycznych.docx docx 276.55 2024-02-16 09:34:31 Publiczna wiadomość
ZP_19_2024_Ogłoszenie_o_zmianie_APARATURA_98033-2024-PL.pdf pdf 249.62 2024-02-16 09:34:31 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienia treści SWZ ZP_19_2024.pdf pdf 1188.61 2024-02-21 11:52:28 Publiczna wiadomość
ZAŁĄCZNIK NR 2 PO MODYFIKACJI 21 02 2024.7z 7z 438.18 2024-02-21 11:54:32 Publiczna wiadomość
WYJAŚNIENIE II TREŚCI SWZ ZP_19_2024.pdf pdf 248.7 2024-02-22 13:24:53 Publiczna wiadomość
ZP_19_2024 Zbiorcze zestawienie ofert.pdf pdf 226.05 2024-02-29 08:27:55 Publiczna wiadomość
Infromacja I o wyniku ZP_19_2024.pdf pdf 256.88 2024-03-20 13:50:59 Publiczna wiadomość
Infromacja o wyniku strona ZP_19_2024.pdf pdf 267.31 2024-03-26 14:14:56 Publiczna wiadomość
Unieważnienie czynności wyboru z dn 26 03 2024.pdf pdf 202.89 2024-03-26 15:05:49 Publiczna wiadomość
Infromacja o wyniku na str ZP_19_2024.pdf pdf 258.8 2024-03-27 14:46:00 Publiczna wiadomość
Pak 4 Unieważnienie czynności wyboru z dn 27 03 2024.pdf pdf 202.51 2024-04-03 09:30:18 Publiczna wiadomość
Pak 9, 24 Informacja o wyniku na str ZP_19_2024.pdf pdf 241.6 2024-04-05 14:38:58 Publiczna wiadomość
Infromacja o wyniku na str pak 4.pdf pdf 235.9 2024-04-17 14:41:56 Publiczna wiadomość
ZP_19_2024 Wezwanie do przystąpienia.zip zip 1703.67 2024-04-29 12:03:57 Publiczna wiadomość
pak 4 Unieważnienie czynności wyboru z dn 17 04 2024.pdf pdf 212.06 2024-04-30 14:55:56 Publiczna wiadomość
Informacje o przeznaczonej kwocie.pdf pdf 218.5 2024-02-28 09:00:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-30 14:55 Agnieszka Dominczyk Pakiet 4 - unieważnienie czynności wyboru

pak 4 Unieważnienie [...].pdf

2024-04-29 12:03 Agnieszka Dominczyk WEZWANIE DO PRZYSTĄPIENIA DO POSTĘPOWANIA ODWOŁAWCZEGO

ZP_19_2024 Wezwanie [...].zip

2024-04-17 14:41 Agnieszka Dominczyk Informacja o wyniku Pakiet 4

Infromacja o wyniku [...].pdf

2024-04-05 14:38 Agnieszka Dominczyk Pakiet 9, 24 - Informacja o wyniku

Pak 9, 24 Informacja [...].pdf

2024-04-03 09:30 Agnieszka Dominczyk Pakiet 4 -unieważnienie czynności wyboru z dn. 27.03.2024r.

Pak 4 Unieważnienie [...].pdf

2024-03-27 14:46 Agnieszka Dominczyk Informacja o wyniku z dn. 27.03.2024r.

Infromacja o wyniku [...].pdf

2024-03-26 15:05 Agnieszka Dominczyk Unieważnienie czynności wyboru i unieważnienia z dnia 26.03.2024r.

Unieważnienie czynno [...].pdf

2024-03-26 14:14 Agnieszka Dominczyk Informacja o wyniku postępowania cz. II

Infromacja o wyniku [...].pdf

2024-03-20 13:50 Agnieszka Dominczyk Cz. I - Informacja o wyniku

Infromacja I o wynik [...].pdf

2024-02-29 08:27 Agnieszka Dominczyk Zbiorcze zestawienie ofert ZP/19/2024

ZP_19_2024 Zbiorcze [...].pdf

2024-02-28 09:00 Komunikat Zamawiającego WYKONAWCY
ZP/ 19/2024

Dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy i uruchomienie aparatury medycznej na potrzeby Oddziałów CKD 2 w Centralnym Szpitalu Klinicznym Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251

Informacja o kwocie, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia

Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz.U. poz. 2023 poz. 1605 ze zm.), Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę wraz z podatkiem od towarów i usług – VAT (brutto) w wysokości:

Pakiet Nr Wartość brutto (PLN)
1 88 000,00 zł
2 176 000,00 zł
3 192 000,00 zł
4 1 048 000,00 zł
5 20 000,00 zł
6 24 000,00 zł
7 12 000,00 zł
8 40 000,00 zł
9 90 000,00 zł
10 120 000,00 zł
11 22 000,00 zł
12 50 000,00 zł
13 1 114 500,00 zł
14 20 000,00 zł
15 400 000,00 zł
16 460 000,00 zł
17 120 000,00 zł
18 40 000,00 zł
19 20 000,00 zł
20 461 000,00 zł
21 20 000,00 zł
22 69 000,00 zł
23 69 000,00 zł
24 330 000,00 zł

Informacje o przezna [...].pdf

2024-02-22 13:24 Agnieszka Dominczyk Wyjaśnienia II treści SWZ

WYJAŚNIENIE II TREŚC [...].pdf

2024-02-21 11:54 Agnieszka Dominczyk Załącznik nr 2 po modyfikacji z dn. 21.02.2024r.

ZAŁĄCZNIK NR 2 PO MO [...].7z

2024-02-21 11:52 Agnieszka Dominczyk Wyjaśnienia treści SWZ ZP/19/2024

Wyjaśnienia treści S [...].pdf

2024-02-16 09:34 Kinga Miśkiewicz ZP/19/2024 Aktualizacja dokumentów

ZP_19_2024__AKTUALIZ [...].docx

ZP_19_2024_Ogłoszeni [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 3940