Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 31-01-2024 14:00:00 |
Składania : | 28-02-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | 28-02-2024 10:00:00 |
Tryb: | Przetarg nieograniczony |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
2024-04-30 14:55 | Agnieszka Dominczyk | Pakiet 4 - unieważnienie czynności wyboru |
2024-04-29 12:03 | Agnieszka Dominczyk | WEZWANIE DO PRZYSTĄPIENIA DO POSTĘPOWANIA ODWOŁAWCZEGO |
2024-04-17 14:41 | Agnieszka Dominczyk | Informacja o wyniku Pakiet 4 |
2024-04-05 14:38 | Agnieszka Dominczyk | Pakiet 9, 24 - Informacja o wyniku |
2024-04-03 09:30 | Agnieszka Dominczyk | Pakiet 4 -unieważnienie czynności wyboru z dn. 27.03.2024r. |
2024-03-27 14:46 | Agnieszka Dominczyk | Informacja o wyniku z dn. 27.03.2024r. |
2024-03-26 15:05 | Agnieszka Dominczyk | Unieważnienie czynności wyboru i unieważnienia z dnia 26.03.2024r. |
2024-03-26 14:14 | Agnieszka Dominczyk | Informacja o wyniku postępowania cz. II |
2024-03-20 13:50 | Agnieszka Dominczyk | Cz. I - Informacja o wyniku |
2024-02-29 08:27 | Agnieszka Dominczyk | Zbiorcze zestawienie ofert ZP/19/2024 |
2024-02-28 09:00 | Komunikat Zamawiającego |
WYKONAWCY ZP/ 19/2024 Dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy i uruchomienie aparatury medycznej na potrzeby Oddziałów CKD 2 w Centralnym Szpitalu Klinicznym Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251 Informacja o kwocie, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz.U. poz. 2023 poz. 1605 ze zm.), Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę wraz z podatkiem od towarów i usług – VAT (brutto) w wysokości: Pakiet Nr Wartość brutto (PLN) 1 88 000,00 zł 2 176 000,00 zł 3 192 000,00 zł 4 1 048 000,00 zł 5 20 000,00 zł 6 24 000,00 zł 7 12 000,00 zł 8 40 000,00 zł 9 90 000,00 zł 10 120 000,00 zł 11 22 000,00 zł 12 50 000,00 zł 13 1 114 500,00 zł 14 20 000,00 zł 15 400 000,00 zł 16 460 000,00 zł 17 120 000,00 zł 18 40 000,00 zł 19 20 000,00 zł 20 461 000,00 zł 21 20 000,00 zł 22 69 000,00 zł 23 69 000,00 zł 24 330 000,00 zł |
2024-02-22 13:24 | Agnieszka Dominczyk | Wyjaśnienia II treści SWZ |
2024-02-21 11:54 | Agnieszka Dominczyk | Załącznik nr 2 po modyfikacji z dn. 21.02.2024r. |
2024-02-21 11:52 | Agnieszka Dominczyk | Wyjaśnienia treści SWZ ZP/19/2024 |
2024-02-16 09:34 | Kinga Miśkiewicz | ZP/19/2024 Aktualizacja dokumentów |
Komunikaty