Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 39/zwik/2024 zapytanie ofertowe na opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku biurowo - administracyjnym PGKiM w Sandomierzu Sp. z o.o."

PGKiM Zakład Wodociągów i Kanalizacji
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sandomierzu Sp. z o.o. Oddział: Zakład Wodociągów i kanalizacji
Termin:
Zamieszczenia : 31-01-2024 09:49:00
Składania : 14-02-2024 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zapytanie o cenę na wykonanie usługi projektowej.


Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sandomierzu Sp. z o. o. ul. Przemysłowa 12   27 - 600 Sandomierz  

NIP 864 000 25 49  zaprasza do złożenia oferty cenowej na opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pod nazwą 

 ”Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku biurowo-administracyjnym PGKiM”.

 

1.       Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej modernizację instalacji elektrycznej w budynku biurowo-administracyjnym PGKiM zlokalizowanym przy ulicy Przemysłowej 12 w Sandomierzu, w celu dostosowania instalacji elektrycznej do obowiązujących wymogów ppoż, bhp i norm branżowych.

 

Zakres prac modernizacyjnych:

1)        zabudowa wyłącznika ppoż,

2)        wymiana i modernizacja złącza kablowego,

3)        modernizacja WLZ z systemem rozdziału zasilania na poszczególne piętra budynku administracyjnego,

4)        wymiana i modernizacja rozdzielnic piętrowych - 8szt,

5)        montaż systemu uziemiająco-wyrównawczego w budynku,

6)        montaż systemu przepięciowego,

7)        dostosowanie instalacji elektrycznej do bieżących potrzeb administracji.

 

2.      Zakres przedmiotu zamówienia:

a)    dokumentacja projektowa wraz z wymaganymi uzgodnieniami – 3 egz.

b)   przedmiar robót – 1 egz.

c)    kosztorys inwestorski -1 egz.

d)   wersja elektroniczna ww. dokumentacji wraz z rysunkami w wersji (*.dwg) – 1 kpl

 

 

3.       W celu złożenia prawidłowej oferty, należy zapoznać się w terenie z obiektem, którego dotyczy przedmiot zamówienia.

4.       Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej:

a)    Zamawiający umożliwi i zaleca przeprowadzenie przez Wykonawców wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji przedmiotu umowy. Pominięcie wizji lokalnej, nie zwalnia Wykonawcy od prawidłowego skalkulowania ceny oferty.

b)    W celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się z osobami wyznaczonymi do komunikowania się z Wykonawcami.

c)    Koszty związane z udziałem w wizji lokalnej poniesie Wykonawca.

 

5.       Zakres robót objętych niniejszym zamówieniem winna wykonać osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia do projektowania w branży elektrycznej.

6.       Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.

7.       Kryterium oceny ofert – 100% cena netto.

8.       Termin realizacji zamówienia: 6 miesięcy od daty podpisania umowy.

9.       Ofertę należy złożyć zgodnie z załączonym drukiem oferty (załącznik nr 1) za pośrednictwem Platformy zakupowej w terminie do dnia 14 luty 2024 r. do godz. 1000

10.   Kontakt w sprawach organizacyjnych:

      Zespół ds. inwestycji i remontów  -   tel. 15/832-23-26 wew. 141

11.      Kontakt w sprawach technicznych

Henryk Dąda – Główny Energetyk  tel. 662-558-414

Dariusz Kozieja – Dyrektor ds. Technicznych  tel. 530-406-509

 

12.   Spółka skontaktuje się z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę.

13.    Spółka zastrzega, że złożenie oferty nie stanowi podstawy do dochodzenia zawarcia umowy.


Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości braku wyboru jakiejkolwiek oferty. 

Do udzielania informacji związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie odrębnego zamówienia.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 2. Inwentaryzacja - Budynek biurowy PGKiM.pdf pdf 1084.17 2024-01-31 09:49:00 Postępowanie
Załącznik nr 1. Wzór oferty.doc doc 45.5 2024-01-31 09:49:00 Postępowanie
zapytanie ofertowe.pdf pdf 129.95 2024-01-31 09:49:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku biurowo - administracyjnym PGKiM w Sandomierzu Sp. z o.o. - 1 komplet Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sandomierzu Sp. z o.o.
ul. Przemysłowa 12
27-600, Sandomierz
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, od dnia otrzymania faktury VAT proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
4 Termin realizacji zamówienia - 6 miesięcy od daty podpisania umowy (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 683