Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WIM 271.2.4.2024 Budowa placu rekreacji wraz z utwardzonymi dojściami i elementami małej architektury zlokalizowanego przy ul.Cmentarnej/Gniewkowskiej/Płowieckiej w Bydgoszczy

Justyna Pabian
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 29-01-2024 09:52:00
Składania : 09-02-2024 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE

NR WIM.271.2.4.2024  z dnia  29.01.2024r.

(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1

ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2023.1605 z późn. zm.)


1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz

        

Wydział przeprowadzający postępowanie:

Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz


Zadanie:

Inwestycja realizowana jest na podstawie: Planu Inwestycyjnego na 2024r., pn.: „Plac zabaw i ćwiczeń dla dzieci i młodzieży na os. Glinki – Rupienica (Program BBO)”.


2. Opis przedmiotu zamówienia:

Budowa placu rekreacji wraz z utwardzonymi dojściami i elementami małej architektury (urządzenia zabawowe m.in. przeplotnia, wieża wspinaczkowa, sześciokąt wielofunkcyjny) zlokalizowanymi przy ul.Cmentarnej/Gniewkowskiej/Płowieckiej na terenie działki nr ew. 1/33 obręb 154 w Bydgoszczy.


2.1 Zamówienie jak wyżej obejmuje wykonanie:

1) robót ziemnych i przygotowawczych (m.in.: wytyczenie geodezyjne w terenie – teren przygotowany pod montaż urządzeń),

2) fundamentów do wybranych zaprojektowanych urządzeń i elementów małej architektury wg dokumentacji projektowej,

3) dostawy i montażu urządzeń oraz elementów małej architektury, w tym mini przeplotnia, słup do wspinania, sześciokąt wielofunkcyjny, wieża wspinaczkowa wg dokumentacji projektowej,

4) nawierzchni z kostki betonowej wraz z obrzeżem wg dokumentacji projektowej,

5) nawierzchni bezpiecznej z piasku na plac wraz z obrzeżem z tworzywa sztucznego wg dokumentacji projektowej,

6) robót odtworzeniowych z obsianiem nawierzchni trawą wraz z uporządkowaniem terenu po robotach,

7) geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,

8) uzyskanie i przedłożenie przy zgłoszeniu gotowości do odbioru obiektu, certyfikowanego audytu bezpieczeństwa po montażu urządzeń zabawowych oraz nawierzchni bezpiecznych placu zabaw przez akredytowaną jednostkę certyfikującą, potwierdzającego zgodność wykonania przedmiotu umowy (audyt po montażowy) z obowiązującymi przepisami, w tym normami (PN-EN).


2.2 Roboty budowlane związane z zamówieniem jak wyżej należy wykonać zgodnie z:

1) dokumentacją projektową w zakresie, o którym mowa w pkt. 2.1 ( Zakres inwestycji do realizacji został przedstawiony na rys. PZT- zakres realizacji),

2) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych,

3) zaświadczeniem o przyjętym bez sprzeciwu zgłoszeniu o zamiarze rozpoczęcia robót budowlanych,

4) uzgodnieniami uzyskanymi na etapie przygotowania inwestycji,

5) ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2023.682 j. t. z późn. zm.),

6) obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi i zasadami wiedzy technicznej,

7) zachowaniem stref bezpieczeństwa w obrębie poszczególnych urządzeń / elementów placu zabaw.


2.3 Wymagania przedmiotowe dotyczące urządzeń i elementów:

 - oferowane urządzenia i elementy powinny:

1) być zgodne z opisem zawartym w formularzu pn. Podział ceny na składniki stanowiącym załącznik  nr 6 zapytania ofertowego,

2) być zgodne z opisem i rysunkami zawartymi w dokumentacji projektowej,

3) posiadać nie krótszą niż 5 lat gwarancję na urządzenia, ich montaż, serwis gwarancyjny,

4) posiadać ważne certyfikaty /deklaracje zgodności z normą i atesty higieniczne, a te które stracą ważność przed upływem terminu ww. okresu odpowiedzialności wykonawcy  za wady/ usterki urządzeń i robót budowlanych – wykonawca ma obowiązek uaktualnić i dostarczyć wskazanemu użytkownikowi,

5) posiadać stosowne informacje o zastosowanych urządzeniach i elementach udostępnione przez producenta/ dostawcę w postaci: danych katalogowych, szczegółowych instrukcji montażu oraz informacji dotyczących kontroli i konserwacji, szczegółowych instrukcji użytkowania (sposobu eksploatacji) oraz informacji dotyczących warunków użytkowania (eksploatacji).


Uwaga: Dopuszcza się zmianę wymiarów oferowanych urządzeń o 10%  w stosunku do zaproponowanych w projekcie.


2.4  Warunki formalne (podmiotowe) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:

1) prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług określonych w zapytaniu ofertowym,

2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,

3) posiadanie doświadczenia: wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (minimum 1 zamówienie) oraz pisemne potwierdzenia należytego wykonania tych zamówień (referencje podmiotu na rzecz którego takie zamówienie zostało wykonane.


3.  Załączniki do zapytania ofertowego:

1) Dokumentacja projektowa (zał. nr 1),

2) Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych – do podpisania przez Oferenta (zał. nr 2),

3) Wykaz wykonanych zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia

formularz do wypełnienia przez Oferenta (zał. nr 3),

4) Wzór umowy (zał. nr 4),

5) Dokumentacja zdjęciowa –2 ujęcia (zał. nr 5),

6) Załącznik pn. Podział ceny na składniki – formularz do wypełnienia przez Oferenta (zał. nr 6),

7) Zaświadczenie z dnia 19.04.2022 r. o braku sprzeciwu wobec zgłoszenia robót budowlanych (znak: WAB.II.6743.246.2022.MN) (zał. nr 7),

8) PZT z zakresem inwestycji do realizacji (zał. nr 8),

9) Oświadczenie wykonawcy (zał. nr 9).


4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.


5. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:

5.1 Kryterium oceny ofert stanowi w 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym, po zgłoszonym zakończeniu robót budowlanych i bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy. Oferty z rażąco niską ceną zostaną odrzucone (ceną gwarantującą pozyskanie zamówienia, ale nie oddającą rzeczywistych kosztów wykonania określonego przedmiotu zamówienia).

5.2 Sposób oceny ofert:

1)  ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,

2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,

3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji Zamawiającego – Wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,

4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,

5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),

6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:

- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;

- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,

  niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

5.3 Warunki płatności:

1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru końcowego,

2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.


6. Termin wykonania zamówienia: 12 tygodni od daty zawarcia umowy.


7. Osoba uprawniona do kontaktów z Oferentami (w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):  

* Lilianna Jasiek, Główny Specjalista WIM – tel. 52 58 59 271

* Natalia Stanisławska, Inspektor Nadzoru Inwestorskiego WIM – tel. 52 58 59 533

Korespondencja między Zamawiającym i Oferentem w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: lilianna.jasiek@um.bydgoszcz.pl .


8. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu  09.02.2024 r. o godz. 11.00.


9. Składając ofertę Oferent zobowiązany jest załączyć:

1) podpisaną informację dotyczącą przetwarzania danych osobowych – (zał. nr 2),

2) potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełniony zał. nr 3) – wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat zamówień (minimum 1 zamówienie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia – pkt. 2.4, ppkt. 3),

3) dowód/dowody (pisemne potwierdzenie/a) należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych

w załączniku nr 3 – referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane – pkt. 2.4, ppkt. 3),

4) wypełniony formularz „Podział ceny na składniki” – (zał. nr 6),

5) oświadczenie o zapewnieniu okresu gwarancji – pkt. 2.3, ppkt.4.

Brak przekazania Zamawiającemu wymaganych i określonych w pkt 3 ppkt 9 i pkt 9 ppkt 1-5 załączników spowoduje odrzucenie oferty.

     

10. Wykonawca robót, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobligowany jest przed zawarciem umowy do przedstawienia Zamawiającemu niżej wymienionych dokumentów:

1) kart technicznych urządzeń oraz zastosowanych elementów,

2) informacje o zastosowanych urządzeniach i elementach, udostępnione przez producenta/ dostawcę urządzeń w postaci – pkt. 2.3, ppkt.5): danych katalogowych, szczegółowych instrukcji montażu i użytkowania (sposobu eksploatacji) oraz informacji dotyczących kontroli i konserwacji.

11. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:

1) wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2) wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

3) wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.”


12. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie   Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.


13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.


Bydgoszcz,  29.01.2024 r.

Wz. Dyrektora Wydziału

Inwestycji Miasta       

Kierownik Referatu    

Jolanta Drostek        

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
a0 pzt.pdf pdf 1512.72 2024-01-29 09:52:00 Postępowanie
a4.pdf pdf 284.64 2024-01-29 09:52:00 Postępowanie
a5.pdf pdf 226.24 2024-01-29 09:52:00 Postępowanie
Dokumenty formalno prawne i uzgodnienia o4.pdf pdf 160.48 2024-01-29 09:52:00 Postępowanie
mapa.pdf pdf 2166.79 2024-01-29 09:52:00 Postępowanie
Projekt architektoniczno-budowlany.pdf pdf 1293.92 2024-01-29 09:52:00 Postępowanie
Projekt zagospodarowania terenu.pdf pdf 157.57 2024-01-29 09:52:00 Postępowanie
SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT plac rekreacji ul. gniewkowska.pdf pdf 249.73 2024-01-29 09:52:00 Postępowanie
uzgodnienie plastyk miejski gniewkowska.pdf pdf 1142.45 2024-01-29 09:52:00 Postępowanie
uzodnienie wgk gniewkowska.pdf pdf 5323.21 2024-01-29 09:52:00 Postępowanie
Z2_BBO_24RB_ RODO INF.pdf pdf 254.09 2024-01-29 09:52:00 Postępowanie
Z4_BBO_24RB_UmowaCmentGniewPłowRB.pdf pdf 304.3 2024-01-29 09:52:00 Postępowanie
Z5_BBO_24RB_Dokumentacja zdjęciowa.pdf pdf 640.96 2024-01-29 09:52:00 Postępowanie
Z6_BBO_24RB_PCNS GlinkiRupienicaPlac.pdf pdf 285.6 2024-01-29 09:52:00 Postępowanie
Z7_BBO_24RB_Zaświadczenie Glinki-Rupienica.pdf pdf 194.2 2024-01-29 09:52:00 Postępowanie
Z8_BBO_24RB_PZT zakres inwestycji.pdf pdf 249.35 2024-01-29 09:52:00 Postępowanie
Z8_BBO_24RB_Zakres robót do realizacji.pdf pdf 273.55 2024-01-29 09:52:00 Postępowanie
Z9_BBO_24RB_ oświadczenie.pdf pdf 462.61 2024-01-29 09:52:00 Postępowanie
Z3_BBB_24RB_Wykaz wykonanych robót.pdf pdf 245.06 2024-02-08 08:53:41 Postępowanie
Odpowiedź.pdf pdf 47.07 2024-02-06 17:09:24 Publiczna wiadomość
Wynik.pdf pdf 30.55 2024-02-14 10:20:57 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-02-14 10:20 Justyna Pabian Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Wynik.pdf

2024-02-06 17:09 Justyna Pabian Odpowiedź Zamawiającego na pytanie Wykonawcy.

Odpowiedź.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Budowa placu rekreacji wraz z utwardzonymi dojściami i elementami małej architektury zlokalizowanego przy ul.Cmentarnej/Gniewkowskiej/Płowieckiej w Bydgoszczy Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami. 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2858 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 12 tygodni od daty zawarcia umowy zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 688