Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zakup i dostawa artykułów papierniczo- biurowych dla Urzędu Miejskiego w Starachowicach

Monika Mazurkiewicz
Urząd Miejski Starachowice
Termin:
Zamieszczenia : 25-01-2024 13:01:00
Składania : 01-02-2024 09:30:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT Referat Administracji i Kadr Urzędu Miejskiego w Starachowicach, w imieniu Zamawiającego - Gminy Starachowice zaprasza do złożenia oferty dla niżej opisanego zamówienia: „Zakup i dostawa artykułów papierniczo- biurowych dla Urzędu Miejskiego w Starachowicach ul. Radomska 45”.

I.Zamawiający: Gmina Starachowice ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice II. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów papierniczo-biurowych dla Urzędu Miejskiego w Starachowicach, w ramach dostawy jednorazowej. Rodzaj i ilość artykułów określono w załączniku nr 1 do niniejszego zaproszenia. III. Termin realizacji zamówienia: do 30 dni od podpisania umowy, w ramach dostawy jednorazowej. Transport zamawianych artykułów - na koszt Wykonawcy, na adres: Urząd Miejski w Starachowicach, ul. Radomska 45, 27- 200 Starachowice.

UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza zastosowanie artykułów równoważnych , zamiennych.

IV. Kryterium wyboru oferty: Przy ocenie oferty będą brane pod uwagę następujące kryteria: Cena- 100% brutto V. Sposób przygotowania oferty: • Ofertę cenową należy złożyć przez platformę zakupową OPEN NEXUS. • Do oceny ofert Zamawiający weźmie pod uwagę wartość brutto całego przedmiotu zamówienia. • Do oferty należy przedłożyć formularz oferty- załącznik nr 2. VI. Badania ofert: 1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 2. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. 3. Oferta zostanie odrzucona jeśli: • jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym • Wykonawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających. VII. Miejsce oraz termin składania ofert: • Ofertę należy złożyć przez platformę zakupową OPEN NEXUS • Termin składania ofert- 01.02.2024 roku do godz. 9:30. VIII. Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Wykonawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego. 2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi telefonicznie lub pisemnie wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Wykonawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy. 4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.

5. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.

IX.Osoba uprawniona do kontaktów:

Referat Administracji i Kadr tel.(41) 273-83-17; (41) 273 – 83 – 07.

Załączniki:

Zał. nr 1-Wykaz artykułów

Zał. nr 2- Formularz ofertowy

Zał. nr 3- Projekt umowy



Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 41/273 83 17.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Formularz ofertowy.pdf pdf 230.98 2024-01-25 13:01:00 Postępowanie
Projekt umowy.pdf pdf 226.58 2024-01-25 13:01:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 122.52 2024-01-25 13:01:00 Postępowanie
oferta styczeń 2024 -I.pdf pdf 220.95 2024-01-25 13:01:00 Postępowanie
Formularz ofertowy.pdf pdf 230.98 2024-01-25 13:01:00 Kryterium

Komunikaty

2024-02-05 12:24 Monika Mazurkiewicz Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty postępowania pod nazwą: „Zakup i dostawa artykułów papierniczo- biurowych dla Urzędu Miejskiego w Starachowicach (ID 879507)".
W postępowaniu wybrano jako najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy: Konkret Plus Leszek Ozioro.
Uzasadnienie oceny i wyboru: oferta spełniała wymagane kryterium wyboru oferty.

Wpłynęły oferty:
1. Konkret Plus Leszek Ozioro- z ceną ofertową brutto: 17 870,87
2. Hurtownia ARTPIS Paweł Ślusarczyk- z ceną ofertową brutto: 18 927,54
3. BIURO PLUS Zbigniew Jakubczyk- z ceną ofertową brutto: 19 217,48
4. PARTNER PIK sp. z o.o.- z ceną ofertową brutto: 19 817,38
5. JOANNA DEJKO STUDIUM DOSKONALENIA ZDOLNOŚCI POZNAWCZYCH- z ceną ofertową brutto: 34 168,50

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zakup i dostawa art. papierniczo- biurowych - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2586 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Formularz ofertowy.p [...].pdf

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 30 dni od podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 324