Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: TZP-002/5pU/2024 5 letnie przeglądy instalacji elektrycznej w budynkach gminnych zarządzanych przez ZGM - ADM 2 i ADM-4

Deadlines:
Published : 28-02-2024 14:03:00
Placing offers : 08-03-2024 08:00:00
Offers opening : 08-03-2024 08:00:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji dostępnym pod adresem: https://zgmgorzow.bip.gov.pl/regulamin-udzielania-zamowien-publicznych-przez-zgm/724407_regulamin-udzielania-zamowien-publicznych-przez-zgm.html


Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"   

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Formularz cenowy - ADM 2.xlsx xlsx 10.13 2024-02-28 14:03:00 Subject of the order
Wykaz adresowy ADM-2.xls xls 39 2024-02-28 14:03:00 Subject of the order
Formularz cenowy - ADM 4.xlsx xlsx 10.09 2024-02-28 14:03:00 Subject of the order
Wykaz budynków ADM-4.xlsx xlsx 15.93 2024-02-28 14:03:00 Subject of the order
wzór protokołu przeglądy elektryczne.docx docx 44.94 2024-02-28 14:03:00 Criterion
Formularz cenowy - ADM 2 aktualny z dn. 05.03.2024 r..xlsx xlsx 10.13 2024-03-05 12:13:46 Public message
Przeglądy 5 - letnie elektryczne 2024 r. - zmiana 05.03.2024 r. ADM-2.xls xls 39 2024-03-05 12:13:46 Public message

Announcements

2024-04-05 13:39 Paulina Woźniczka Szanowni Państwo informujemy, że na realizację przedmiotu zamówienia wybrano ofertę złożoną przez DB_Profesja Dorota Nowak-Gil, ul. Radomska 16, 26-400 Przysucha z ceną gross w wysokości: w zakresie rejonu ADM-2: 40 639,32 zł, w zakresie rejonu ADM-4: 26 542,05 zł.
Dziękujemy wszystkim za złożone oferty.
2024-03-05 12:13 Paulina Woźniczka Szanowni Państwo, w związku ze zmianą ilości lokali w budynku przy ul. Towarowej 6A Zamawiający informuje o zmianie wykazu adresowego oraz formularza cenowego w zakresie rejonu ADM-2.
W załączniku do niniejszej wiadomości aktualny wykaz adresowy oraz formularz cenowy.

Formularz cenowy - A [...].xlsx

Przeglądy 5 - letnie [...].xls

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 ADM-2 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie 5-letnich przeglądów i oceny stanu technicznego instalacji elektrycznej budynków mieszkalnych i niemieszkalnych 100 % gminnych w zasobach ADM-2. Wykonanie przeglądów w lokalach mieszkalnych, użytkowych, na klatkach schodowych, strychach i piwnicach w zakresie badania instalacji elektrycznej i odgromowej wraz z wystawieniem opinii dla lokali zbadanych według wykazu adresowego stanowiącego załącznik do niniejszego wniosku. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania w/w prac w zakresie Grupy Energetycznej D i E. Aparat do wykonywania pomiarów musi posiadać atest. Przegląd powinien obejmować badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Oryginały protokołów z przeglądów należy dostarczać na bieżąco do Administracji niezwłocznie po ich wykonaniu. Cenę należy obliczyć na podstawie załączonego formularza cenowego.

Formularz cenowy - A [...].xlsx

Wykaz adresowy ADM-2 [...].xls

1 service - (0)
2 ADM-4 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie 5-letnich przeglądów i oceny stanu technicznego instalacji elektrycznej budynków mieszkalnych i niemieszkalnych 100 % gminnych w zasobach ADM-4. Wykonanie przeglądów w lokalach mieszkalnych, użytkowych, na klatkach schodowych, strychach i piwnicach w zakresie badania instalacji elektrycznej i odgromowej wraz z wystawieniem opinii dla lokali zbadanych według wykazu adresowego stanowiącego załącznik do niniejszego wniosku. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania w/w prac w zakresie Grupy Energetycznej D i E. Aparat do wykonywania pomiarów musi posiadać atest. Przegląd powinien obejmować badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Oryginały protokołów z przeglądów należy dostarczać na bieżąco do Administracji niezwłocznie po ich wykonaniu. Cenę należy obliczyć na podstawie załączonego formularza cenowego.

Formularz cenowy - A [...].xlsx

Wykaz budynków ADM-4 [...].xlsx

1 service - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2635 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value Attachment required 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do 31.07.2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Sposób rozliczania - stawka ryczałtowa za lokal/klatkę schodową/wykonanie schematu/instalację odgromową. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Sposób wykonania - siłami własnymi. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Podzielona płatność - Zamawiający zastrzega, że płatności będą dokonywane w systemie podzielonej płatności tzw. "split payment". Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Oświadczenie w zakresie VAT - oświadczam, że jestem płatnikiem podatku VAT. Proszę potwierdzić wpisując "TAK". Jeżeli nie, proszę wpisać podstawę zwolnienia. Jednocześnie informujemy, że jeżeli ofertę składa Wykonawca niebędący czynnym podatnikiem podatku od towarów i usług, winien wraz z ofertą złożyć oświadczenie zawierające podstawę prawną zwolnienia. W przypadku utraty przez wykonawcę prawa do zwolnienia podmiotowego z podatku VAT w trakcie realizacji umowy, nadal będzie obwiązywać cena brutto wynikająca z oferty. Jeżeli ofertę składa wykonawca, który jest osobą nieprowadzącą działalności gospodarczej, cena oferty powinna zawierać zaliczkę na podatek dochodowy oraz wszelkie należne składki, które to zamawiający, zgodnie z obowiązującymi przepisami, będzie zobowiązany naliczyć i odprowadzić. Tym samym, wykonawca będący osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej wyraża zgodę na pomniejszenie swoich należności (ceny oferty) o zaliczki i składki, które zamawiający będzie zobowiązany naliczyć i odprowadzić w związku z realizacją umowy. Należność wypłacona bezpośrednio wykonawcy nie będzie wówczas równa cenie oferty. (0)
8 Protokoły - Potwierdzeniem wykonania przeglądu będzie protokół o treści zgodnej z załącznikiem. Proszę potwierdzić wpisując "TAK".

wzór protokołu przeg [...].docx

(0)
9 Wykluczenia z postępowania - - A) Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835), zwana dalej „ustawą sankcyjną” z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego wyklucza się: 1. wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej; 2. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej; 3. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej. B) W celu potwierdzenia braku istnienia okoliczności, o których mowa w pkt A) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o treści: "Nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7.1.ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę: C) Oferta wykonawcy, o którym mowa w pkt A zostanie odrzucona. (0)
10 Dodatkowe wymagania Zamawiajacego w zakresie wykonania zamówienia - - protokoły z przeglądów muszą być wypełnione czytelnie DRUKOWANYMI LITERAMI; - przeglądy będą podzielone na 5 rejonów; - protokoły z przeglądów muszą być składane jednorazowo w całości dla danego rejonu w terminie do 7 dni po planowanym zakończeniu przeglądów w danym rejonie; - przeglądy winny być dokonywane w godzinach 8:00-12:00 oraz 16:00-19:00 (w innych terminach po indywidualnym uzgodnieniu z Najemcą lub Właścicielem lokalu); - budynek objęty przeglądem powinien być poinformowany przez Wykonawcę o zamiarze przeprowadzenia pomiarów przynajmniej 3 dni wcześniej – kartkę informacyjną umieścić w kilku widocznych i ogólnie dostępnych miejscach; - dopuszcza się fakturowanie częściowe, ale nie częściej niż raz w miesiącu i po złożeniu oraz weryfikacji protokołów z całego rejonu - w przypadku stwierdzenia stanu instalacji zagrażającej życiu lub zdrowiu Wykonawca poinformuje WYŁĄCZNIE ZAMAWIAJĄCEGO w trybie pilnym o zaistniałym fakcie. (0)
11 Dokumenty wymagane przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy: - Warunkiem podpisania umowy jest przedłożenie w Administracji: 1. zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 637