Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: TZP-002/5/2024 Opracowanie audytów energetycznych oraz dokumentacji projektowych dla wskazanych budynków ujętych w gminnej ewidencji zabytków administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wlkp., w celu uzyskania z BGK dofinansowania w ramach premii termomodernizacyjnej z programu KPO

Termin:
Zamieszczenia : 22-01-2024 14:58:00
Składania : 06-02-2024 10:00:00
Otwarcia : 06-02-2024 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Część I OPZ Grobla 4A.doc doc 117.5 2024-01-22 14:58:00 Postępowanie
część II OPZ Lutycka 6.doc doc 115.5 2024-01-22 14:58:00 Postępowanie
część III OPZ Ogrodowa 3.doc doc 115 2024-01-22 14:58:00 Postępowanie
część IV OPZ Sikorskiego 85.doc doc 114 2024-01-22 14:58:00 Postępowanie
część V OPZ Śląska 91,92.doc doc 111.5 2024-01-22 14:58:00 Postępowanie
część V OPZ Grobla 5.doc doc 102 2024-01-22 14:58:00 Postępowanie
część V OPZ Grobla 13.doc doc 101.5 2024-01-22 14:58:00 Postępowanie
część V OPZ Koniawska 56A.doc doc 102.5 2024-01-22 14:58:00 Postępowanie
część VI OPZ Spichrzowa 3.doc doc 83 2024-01-22 14:58:00 Postępowanie
część VII OPZ Sikorskiego 99.doc doc 96 2024-01-22 14:58:00 Postępowanie
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 93.9 2024-01-22 14:58:00 Postępowanie
SWZ.docx docx 114.21 2024-01-22 14:58:00 Postępowanie
zał. 6 do swz Umowa dokumentacja.doc doc 285 2024-01-22 14:58:00 Postępowanie
zał. 7 do swz Umowa - Audyt.doc doc 245.5 2024-01-22 14:58:00 Postępowanie
01.02.2024 wyjaśnienie treści SWZ.docx docx 23.38 2024-02-01 09:39:54 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie ogloszenia o zamówieniu.pdf pdf 34.5 2024-02-01 09:39:54 Publiczna wiadomość
otwarcie ofert.docx docx 76.99 2024-02-06 10:25:41 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-02-07 12:20 Alina Bloch-Zapytowska Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Zamawiający informuje, że postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych – ceny ofert najkorzystniejszych w zakresie poszczególnych części przewyższają kwoty, jakie zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia, a po dokonaniu stosownej analizy zamawiający stwierdził brak możliwości zwiększenia środków finansowych do wartości wynikających z tych ofert.

Podstawa prawna: art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych – dalej: Pzp (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.)
2024-02-06 10:25 Alina Bloch-Zapytowska informacja z otwarcia ofert

otwarcie ofert.docx

2024-02-06 10:00 Komunikat Zamawiającego Na realizację zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości: 94 000,00pln brutto, z czego na poszczególne części przypada:
część I 16 000,00 pln
część II 16 000,00 pln
część III 16 000,00 pln
część IV 16 000,00
część V 20 000,00
część VI 5 000,00
część VII 5 000,00
2024-02-01 09:39 Alina Bloch-Zapytowska wyjaśnienie i zmiana treści swz z dnia 01.02.2024r.

01.02.2024 wyjaśnien [...].docx

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 506