Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Utrzymanie gminnej kanalizacji deszczowej

Krzysztof Zaborowski
Gmina Miasto Krosno Oddział: Wydział Gospodarki Komunalnej
Termin:
Zamieszczenia : 18-01-2024 11:17:00
Składania : 26-01-2024 11:00:00
Otwarcia : 26-01-2024 11:05:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

        KSL.7021.5.2024.KZ                                                                                                                                       Krosno, dnia 18.01.2024 r.

 

 

OGŁOSZENIE

Postępowanie przeprowadzone jest w trybie przetargowym zgodnie z zapisem § 8 pkt 1 załącznika do Zarządzenia nr 924/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 30 grudnia 2020 r.

zamówienie poniżej 130 000 zł

 

 

GMINA MIASTO KROSNO, 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a, NIP  684 - 00 - 13 - 798;  REGON 000526989, tel. 13 47 43 632, fax. 13 47 43 624,  e-mail: gk@um.krosno.pl, www.krosno.pl,

 

1.    Ogłasza, że udzieli zamówienia na wykonanie usługi pn.

Utrzymanie gminnej kanalizacji deszczowej”

2.    Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych CPV:

90470000-2 Usługi czyszczenia kanałów ściekowych

90513600-2 Usługi usuwania osadów

90512000-9 Usługi transportu osadów

Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie kanalizacji deszczowej na terenie miasta Krosna   w zakresie:

1.            Czyszczenie wpustów ulicznych: sprzętem WUKO, płukanie wodą i czyszczenie pompą ssąco tłoczącą  

2.            Czyszczenie studni rewizyjnych sprzętem WUKO, płukanie wodą i czyszczenie pompą ssąco tłoczącą

3.            Wykonanie inspekcji TV kanalizacji deszczowej i czyszczenie sprzętem WUKO  

Zakres prac, będzie każdorazowo ustalony w miarę potrzeb na podstawie zleceń cząstkowych przekazywanych Wykonawcy przez Inspektora

4.            Zgłoszenie robót do wykonania następować będzie pisemnie lub telefonicznie.

5.            Wykonawca przystąpi do wykonania zgłoszonych robót najpóźniej w terminie 24 godzin od chwili zgłoszenia. W przypadku wystąpienia sytuacji nadzwyczajnej zgłoszonej telefonicznie, Wykonawca przystąpi do wykonania zleconych robót najpóźniej w terminie   1 godziny od chwili zgłoszenia.

6.            W czasie realizacji robót Wykonawca będzie utrzymywał teren, na którym wykonywane są roboty w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał na bieżąco wszelkie zbędne materiały i odpady.

7.            Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość, terminowość oraz bezpieczeństwo realizowanych robót.

8.            Magazynowanie odpadów przez Wykonawcę musi być zgodnie z wymaganiami w zakresie ochrony środowiska oraz bezpieczeństwa życia i zdrowia ludzi, w szczególności w sposób przewidziany w ustawie o odpadach.

9.            W czasie realizacji robót Wykonawca zapewni właściwą organizację i koordynację robót poprzez zabezpieczenie nadzoru wykonawczego.

10.        Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych.

11.         Dokumenty dotyczące zamówienia:

- specyfikacja istotnych warunków zamówienia,

- specyfikacja techniczna,

- formularz wyliczenia wartości robót,

- wykaz cen czynników produkcji,

- formularz oferty,

- warunki prowadzenia robót w pasie drogowym,

12.         Termin wykonania zamówienia: rozpoczęcie - od dnia podpisania umowy

                                                         zakończenie - do 20 grudnia 2024 r.

 

Wykonawca przystąpi do wykonania zleconych robót w terminie 24 h od chwili zgłoszenia. W przypadku wystąpienia sytuacji nadzwyczajnej zgłoszonej telefonicznie wykonawca przystąpi do wykonania zleconych robót najpóźniej w terminie 1 h od chwili zgłoszenia.

 

13.        Kryterium oceny ofert: najniższa cenna brutto 100 %

14.         Do oferty należy załączyć następujące dokumenty:

1) Formularz ofertowy,

2) Wyliczenie wartości robót,

3) Wykaz cen czynników produkcji do oferty,

4) Warunki prowadzenia robót w pasie drogowym,

5) Oświadczenia,

15.         Sposób przygotowania oferty:

a)        Ofertę należy sporządzić w języku polskim na załączonym druku

b)        Ofertę należy złożyć elektronicznie  przez portal https://platformazakupowa.pl/

 

16.         Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 26 stycznia 2024 r., do godziny: 11:00   w formie elektronicznej na adres prowadzonego postępowania  https://platformazakupowa.pl

17.        Otwarcie ofert nastąpi elektronicznie w dniu 26 stycznia 2024 r. o godz. 11:05   w Urzędzie Miasta Krosna

 

 Pracownikiem upoważnionym do kontaktów z Wykonawcami jest: Krzysztof Zaborowski
– inspektor ds. zarządzania kanalizacją deszczową Urzędu Miasta Krosna, ul. Bieszczadzka 5  

   pok. 212  w godz. 7:30 – 15:30, tel. (0-13) 474 36 29



Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie utrzymanie kanalizacji deszczowej 18.01.2024.pdf pdf 1119.34 2024-01-18 11:17:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 formularz ofertowy.pdf pdf 255.99 2024-01-18 11:17:00 Kryterium
Załącznik nr 2 Wyliczenie wartości robót.pdf pdf 189.16 2024-01-18 11:17:00 Kryterium
Załacznik nr 3 Warunki prowadzenia robót w pasie drogowym.pdf pdf 261.93 2024-01-18 11:17:00 Kryterium
Szczegółowa Specyfikacja Techniczna.pdf pdf 349.04 2024-01-18 11:17:00 Kryterium
SWIZ.pdf pdf 311.2 2024-01-18 11:17:00 Kryterium
Protokół z otwarcia ofert utrzymanie kanalizacji.pdf pdf 629.96 2024-02-02 14:11:38 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-02-02 14:11 Krzysztof Zaborowski Protokół z otwarcia ofert

Protokół z otwarcia [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 formu [...].pdf

Załącznik nr 2 Wylic [...].pdf

Załacznik nr 3 Warun [...].pdf

Szczegółowa Specyfik [...].pdf

SWIZ.pdf

(0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 302