Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: DRG.271.31.2023 Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych i piśmienno – biurowych dla potrzeb Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego w 2024 roku

Marzena Kubera
Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Department: DRG
Deadlines:
Published : 18-01-2024 10:09:00
Placing offers : 25-01-2024 13:30:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


W imieniu Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego zapraszam do złożenia oferty na:  


sukcesywną dostawę artykułów papierniczych i piśmienno - biurowych dla potrzeb Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego

Treść zapytania oraz specyfikacja istotnych warunków zamówienia w załącznikach. 


Informujemy, że postępowanie prowadzone jest przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.


W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty w postaci elektronicznej wraz z załącznikami w postaci elektronicznej,

natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

* zadawania pytań Zamawiającemu,

* odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień.


Oferty złożone po terminie lub złożone nie poprzez formularz na platformie zakupowej (za pośrednictwem innych dostępnych kanałów komunikacji elektronicznej) nie będą brane pod uwagę.

Zapraszamy do złożenia oferty.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

 


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"

lub pod nr tel. 44 732 18 60 lub 44 732 77 73.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym

od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 223.87 2024-01-18 10:09:00 Proceeding
Kryteria oceny ofert.pdf pdf 129.92 2024-01-18 10:09:00 Proceeding
Projekt umowy.pdf pdf 132.99 2024-01-18 10:09:00 Criterion
Projekty załączników do umowy.zip zip 260.45 2024-01-18 10:09:00 Criterion
Formularz oferty.pdf pdf 108.44 2024-01-18 10:09:00 Criterion
Formularz oferty.docx docx 28.06 2024-01-18 10:09:00 Criterion
Załączniki Nr 1-5 do formularza oferty - arkusze aktywne.zip zip 70.88 2024-01-18 10:09:00 Criterion
Załączniki nr 1-5 do formularza oferty - nieaktywne.zip zip 276.45 2024-01-18 10:09:00 Criterion
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych.pdf pdf 96.72 2024-01-18 10:09:00 Criterion
Zestawienie złożonych ofert.pdf pdf 146.84 2024-02-06 12:25:28 Public message
Informacja o udzieleniu zamówienia.pdf pdf 132.85 2024-02-23 10:36:56 Public message

Announcements

2024-02-23 10:36 Marzena Kubera W załączeniu „Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty i udzieleniu zamówienia”.

Informacja o udziele [...].pdf

2024-02-06 12:25 Marzena Kubera W załączeniu „Zestawienie złożonych ofert”.
W imieniu Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego dziękuję za złożenie ofert.

Zestawienie złożonyc [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych i piśmienno - biurowych Zgodnie z opisem w zapytaniu ofertowym oraz z zapisami projektu umowy. 1 set Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
Pasaż Karola Rudowskiego 10
97-300, Piotrków Trybunalski
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2979 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 80% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 TERMIN (dostawy) 10% Termin (w dniach roboczych) dostarczenia zamówienia częściowego (wskazanego asortymentu) do siedziby Zamawiającego. Termin będzie liczony od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia częściowego. Zamawiający wymaga, aby termin nie przekraczał 7 dni roboczych. Proszę zadeklarować swój termin - ilość dni roboczych. (0)
3 TERMIN (wymiany) wadliwego przedmiotu zamówienia 10% Za termin wymiany wadliwego przedmiotu zamówienia Zamawiający przyjmuje termin wyrażony w dniach roboczych, liczony od dnia dostarczenia przez Wykonawcę wadliwego produktu. Zamawiający zastrzega sobie, iż termin wymiany wadliwego przedmiotu na wolny od wad nie może przekroczyć 5 dni roboczych. Proszę zadeklarować swój termin - ilość dni roboczych. (0)
4 Koszt dostarczenia (transportu) do siedziby Zamawiającego - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty dostaw do siedziby Zamawiającego, po stronie Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Warunki płatności - Przelew 21 dni, licząc od dnia dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury (lub e-faktury). Proszę potwierdzić, wpisując "Akceptuję" (0)
6 Termin realizacji - Od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Projekt umowy - Zapoznałam(-em) się i akceptuję projekt umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Projekt umowy.pdf

Projekty załączników [...].zip

(0)
8 Formularz oferty (z załącznikami 1-5) - formularzami cenowymi) - Proszę wydrukować/wypełnić, podpisać i dołączyć do oferty (do Państwa dyspozycji załączniki w wersji PDF lub w wersji edytowalnej) Attachment required

Formularz oferty.pdf

Formularz oferty.doc [...].docx

Załączniki Nr 1-5 do [...].zip

Załączniki nr 1-5 do [...].zip

(0)
9 Kopia (potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy) aktualnego wyciągu z KRS lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej - Proszę dołączyć scan do oferty Attachment required (0)
10 Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych - Zapoznałam(-em) się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych, proszę potwierdzić, wpisując "TAK"

Informacja dotycząca [...].pdf

(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 400