Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 07/TP/2024 Dostawa myjek do mycia pacjentów, soli tabletkowanej, golarek jednorazowych, koszy, wiader na odpady, papieru rejestracyjnego oraz rękawiczek nitrylowych-07/TP/2024

Termin:
Zamieszczenia : 17-01-2024 14:57:00
Składania : 26-01-2024 09:00:00
Otwarcia : 26-01-2024 11:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu 07_TP_2024.pdf pdf 168.76 2024-01-17 14:57:00 Postępowanie
SWZ poniżej progów.zip zip 568.94 2024-01-17 14:57:00 Postępowanie
1.5 Pytania i odpowiedzi 07_TP_2024.docx docx 144.68 2024-01-24 09:16:07 Publiczna wiadomość
1.5 Pytania i odpowiedzi 07_TP_2024.pdf pdf 340.4 2024-01-24 09:16:07 Publiczna wiadomość
2 Informacja z otwarcia www.xls xls 37 2024-01-26 11:56:52 Publiczna wiadomość
4.1 OGŁOSZENIE WYNIKU - www.docx docx 134.44 2024-02-06 14:41:20 Publiczna wiadomość
4.1 OGŁOSZENIE WYNIKU - www.pdf pdf 154.24 2024-02-06 14:41:20 Publiczna wiadomość
1.4 Informacja o kwocie jaką zamierza przeznaczyć Zamawiający.docx docx 124.59 2024-01-26 09:00:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-02-06 14:41 Michał Sieracki Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

4.1 OGŁOSZENIE WYNIK [...].docx

4.1 OGŁOSZENIE WYNIK [...].pdf

2024-01-26 11:56 Klaudia Karwacka Informacja z otwarcia.

2 Informacja z otwar [...].xls

2024-01-26 09:00 Komunikat Zamawiającego Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

1.4 Informacja o kwo [...].docx

2024-01-24 09:16 Michał Sieracki Pytania i odpowiedzi

1.5 Pytania i odpowi [...].docx

1.5 Pytania i odpowi [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 489