Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ZSZ1/05/01/2024 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących.

Krzysztof Kacprzak
Miasto Ostrołęka Department: Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. Józefa Psarskiego
Deadlines:
Published : 17-01-2024 11:19:00
Placing offers : 22-01-2024 13:30:00
Offers opening : 22-01-2024 13:35:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,
Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. Józefa Psarskiego w Ostrołęce zaprasza do złożenia oferty na dostawę do siedziby Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

 

1.  Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający złoży zamówienie w terminie 22-23.01.2024 r. Będzie to zamówienie jednorazowe (bez podziału na kilka dostaw).

2.   Termin realizacji zamówienia - 3 dni od momentu złożenia zamówienia drogą elektroniczną przez Zamawiającego.

3.   Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszt transportu / przesyłki, leżą po stronie Wykonawcy.

4.   Płatność - przelew w ciągu 14 dni od dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez Zamawiającego adres.

5.   Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

6.   Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

7.  W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt Wykonawcy.

8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zastępowania wymienionych poniżej produktów innymi markami tonerów.

9.  Wykonawca gwarantuje, że produkty są nowe i fabrycznie zapakowane.

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków lub zmiany zapotrzebowania zamawiającego.


Dane do wystawienia faktury:

Nabywca: Miasto Ostrołęka, Plac Gen. Józefa Bema 1, 07-410 Ostrołęka, NIP 7582142002.

Odbiorca i płatnik: Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. Józefa Psarskiego w Ostrołęce, ul. 11 Listopada 20, 07-410 Ostrołęka.

 

Adres dostawy:

Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. Józefa Psarskiego w Ostrołęce, ul. 11 Listopada 20, 07-410 Ostrołęka.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod adresem e-mail: sekretariat@zsz1.ostroleka.edu.pl,

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

There are no attachments in this proceeding

Announcements

2024-01-22 13:56 Krzysztof Kacprzak Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu wybrana została oferta Wykonawcy:
F.H.U. Bossy (ul. Zebrzydowicka 40, 44-217 Rybnik).
Wartość oferty: 519,40 zł netto.
Jest to oferta najkorzystniejsza w kryterium ceny oraz oferta spełniająca wymagane przez Zamawiającego warunki formalne.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Toner Asarto AS-LH285AN Toner Asarto Asarto AS-LH285AN 4 pc. - (0)
2 Toner Asarto AS-LHF217AN Toner Asarto AS-LHF217AN 1 pc. - (0)
3 Toner Asarto AS-LH2612AN Toner Asarto AS-LH2612AN 3 pc. - (0)
4 Toner Asarto AS-LH278AN Toner Asarto AS-LH278AN 1 pc. - (0)
5 Toner Asarto AS-LB2421N Toner Asarto AS-LB2421N 2 pc. - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
3 Termin realizacji - 3 dni od momentu złożenia zamówienia drogą elektroniczną przez zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu / przesyłki, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 285