Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 13-02-2024 16:55:00 |
Składania : | 29-02-2024 12:00:00 |
Otwarcia : | 29-02-2024 12:05:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
w imieniu Centrum
Projektów Rozwojowych, zapraszam do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego pn. „Serwis
urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek oraz niszczarek w budynku Politechniki
Warszawskiej przy ul. Rektorskiej 4 w okresie 25 miesięcy”, sygnatura
postępowania: CPR-ZP02/2024.
Niniejsze
postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1
ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, bez prowadzenia
negocjacji.
Przedmiotem
niniejszego zamówienia są okresowe przeglądy, usuwanie usterek i awarii
urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek oraz niszczarek w budynku Politechniki
Warszawskiej przy ul. Rektorskiej 4 w Warszawie w okresie 25 miesięcy.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1)
przeprowadzanie co 6 miesięcy „Przeglądów okresowych”
(dalej „Przegląd/y”) stanu technicznego i dokonywanie czynności konserwacyjnych
urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek oraz niszczarek;
2)
usuwanie awarii;
3)
dokonywanie aktualizacji oprogramowania systemowego
urządzeń wielofunkcyjnych;
4)
świadczenie usług wsparcia informatycznego;
5)
wykonywanie prac zleconych.
Przedmiot zamówienia nie obejmuje aktualizacji
oprogramowania systemu druku UniFLOW lub instalacji nowego oprogramowania
systemu druku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi
załącznik nr 1 do SWZ.
Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia
określają projektowane postanowienia umowy, które stanowią załącznik nr 2 do
SWZ.
Okres
realizacji zamówienia wynosi 25 miesięcy od dnia wejścia umowy w życie, przy
czym, w przypadku wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia przed
upływem tego okresu, umowa wygasa.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają
wykluczeniu z postępowania na zasadach określonych w rozdziale IV SWZ oraz
spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w rozdziale V SWZ dotyczące:
1)
sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
2)
zdolności zawodowej.
Warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej
i finansowej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300
tys. zł.
Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności
zawodowej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie
ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co
najmniej 5 (pięć) usług (kontraktów), których przedmiotem były usługi konserwacyjne drukarek wielofunkcyjnych marki Canon,
przy czym:
1)
wartość każdej z tych usług wyniosła, co najmniej 20
tys. zł (w skali roku);
2)
przedmiotem każdej z tych usług (kontraktu) były
usługi konserwacyjne, co najmniej 15 drukarek wielofunkcyjnych marki Canon,
pochodzących z różnych grup produktów biurowych oznaczonych wspólną nazwą „imageRUNNER
ADVANCE”, tj. urządzeń laserowych drukujących i skanujących w kolorze,
w formacie A3, wyposażonych w automatyczny podajnik dokumentów;
3)
okres realizacji każdej z tych usług wynosił, co
najmniej 12 miesięcy, przy czym w przypadku usług powtarzających się lub ciągłych,
które są aktualnie wykonywane, okres ich realizacji również musi wynosić co
najmniej 12 miesięcy.
W celu wykazania
spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności
zawodowej, Zamawiający wymaga w szczególności złożenia „Wykaz wykonanych usług”
oraz referencji.
W celu
weryfikacji możliwości i złożenia oferty, należy zapoznać się ze Specyfikacją
warunków zamówienia.
Zgodnie z art. 61
ust. 1 oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września
2019 r., komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Wszelkie
informacje dla Wykonawców będą publikowane w sekcji „Komunikaty”.
Przycisk „Wyślij
wiadomość do zamawiającego” służy do:
-
zadawania pytań
Zamawiającemu,
-
odpowiedzi na
wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
-
przesłania
odwołania/inne.
Dokumentacja jest
dostępna w sekcji „Opis wymagań” pod łączem „Załączniki do
postępowania”.
Pod tym linkiem dostępne są instrukcje dla Wykonawców dot. składania ofert.
Pliki składające
się na ofertę należy opatrzyć:
-
podpisem zaufanym, lub
-
kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, lub
Sekcja „Formularz” służy złożeniu uprzednio
podpisanych dokumentów składających się na ofertę.
Jeżeli będą mieli
Państwo pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty, prosimy o
kontakt z Centrum Wsparcia Klienta:
-
tel. 22 101 02
02,
-
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl.
Z poważaniem,
Michał
Szczepański
Główny
specjalista ds. zamówień publicznych
Dział
Organizacyjny
Politechnika
Warszawska
Centrum Projektów
Rozwojowych
00-614 Warszawa, ul. Rektorska 4
2024-03-20 13:00 | Michał Szczepański |
Szanowni
Państwo,
na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający publikuje "Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty". Z poważaniem, Michał Szczepański |
2024-02-29 16:42 | Michał Szczepański |
Szanowni
Państwo,
na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający publikuje w załączeniu "Informację o złożonych ofertach". Z poważaniem, Michał Szczepański |
2024-02-29 12:00 | Komunikat Zamawiającego | Zgodnie z art. 222 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, iż kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 98 400,00 zł. |
2024-02-26 14:46 | Michał Szczepański |
Szanowni
Państwo,
w nawiązaniu do komunikatu z 16 lutego br., zgodnie z art. 284 ust. 2 i 6 ustawy Pzp Zamawiający publikuje w załączeniu "Wyjaśnienia treści SWZ nr 2". Ponadto Zamawiający informuje, iż w związku z dokonanymi zmianami treści SWZ, na podstawie art. 284 ust. 3 oraz art. 286 ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający przedłuża termin składania ofert do 29 lutego 2024 r., godz. 12:00. Z poważaniem, Michał Szczepański |
2024-02-19 14:26 | Michał Szczepański |
Szanowni
Państwo,
w związku ze zdarzeniami losowymi, na podstawie art.284 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 27 lutego br., godz. 12:00. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż jest zobowiązany udzielić wyjaśnień treści SWZ nie później niż na 2 dni robocze przed upływem zmienionego terminu składania ofert. Z poważaniem, Michał Szczepański |
2024-02-16 16:13 | Michał Szczepański |
Szanowni
Państwo,
zgodnie z art. 284 ust. 2 i 6 ustawy Pzp Zamawiający publikuje w załączeniu "Wyjaśnienia treści SWZ nr 1". Ponadto Zamawiający informuje, iż otrzymał kolejny wniosek o udzielenie wyjaśnień w zakresie określonym poniżej, na który odpowiedzi udzieli bez zbędnej zwłoki. Z poważaniem, Michał Szczepański Prosimy o uszczegółowienie czy w formularzu ofertowym to należy podać cenę czyli stawkę za 1 przegląd dla każdego urządzenia, czy cenę rozumianą jako ryczałtowa cena za grupowy przegląd wszystkich urządzeń i niszczarek. Jak będą rozliczane wezwania serwisowe pomiędzy interwałami przeglądowymi (co 6 miesięcy); chodzi o kwestię prawdopodobieństwa aż dwóch przyjazdów serwisanta, pierwszy przyjazd na diagnozę i sporządzenie protokołu awarii; oraz drugi po otrzymaniu akceptacji dla wykonania naprawy. Czy Zamawiający może zastosować i potwierdzić zwyczajowo przyjęty sposób, iż każdy przyjazd serwisanta to rozliczenie min. 1 jednostki roboczogodziny pracy technika ? Dlaczego zamawiający w podsekcji Przeglądy w pkt. 3 umieściła takie zapisy jak 1) wykonywanie napraw 2) usuwanie usterek 4) wymiana części zamiennych itd.; jeżeli są to czynności wykraczające poza przegląd(prace konserwacyjne) oraz jeżeli "4.Szczegółowy zakres czynności wchodzących w zakres Przeglądu określa załącznik nr 1." Aby móc zaoferować dobrą ryczałtową stawkę za czynności przeglądu/konserwacji potrzebujemy być pewni iż czas na te czynności nie będzie wydłużany o roboczogodziny związane z oddzielnymi naprawami. Prosimy zamawiającego o wykreślenie punktów 3.1) i 3.2) i 3.4). |
2024-02-16 11:44 | Michał Szczepański |
Szanowni
Państwo,
w dniu dzisiejszym Zamawiający opublikował korektę załącznika nr 7 do SWZ – „Wykaz wykonanych usług”. Poprzednia wersja wykazu zawierała błędną wskazówkę, iż wartość wykazywanych usług musi wynosić co najmniej 30 tys. zł. Tymczasem, zgodnie z rozdziałem V ust. 3 pkt 1 SWZ, wartość każdej z tych usług musi wynosić co najmniej 20 tys. zł (w skali roku). Wersja edytowalna poprawionego załącznika nr 7 do SWZ – „Wykaz wykonanych usług” również została opublikowana. Za pomyłkę przepraszamy. Z poważaniem, Michał Szczepański |
Komunikaty