Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-01-2024 09:31:00 |
Składania : | 22-01-2024 11:00:00 |
Otwarcia : | 22-01-2024 11:05:00 |
Tryb: | Szacowanie wartości zamówienia |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Niniejsze
zapytanie ma na celu wyłącznie ustalenie wartości szacunkowej właściwego
zamówienia. Postępowanie przetargowe dotyczące przedmiotowego Zamówienia
zostanie opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Starachowice. W związku
z powyższym oferty złożone przez wykonawców w ramach niniejszego zapytania nie
będą skutkowały wyborem oferty najkorzystniejszej i podpisaniem wiążącej umowy
z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę. Wykonawcy, który złożył
najtańszą ofertę w niniejszym zapytaniu nie będzie przysługiwało roszczenie o zawarcie
umowy z Zamawiającym.
1. W związku z koniecznością ustalenia
wartości zamówienia Zamawiający określił zakres Przedmiotu Zamówienia w
załączniku nr 1 – opis przedmiotu zamówienia.
2. Termin realizacji zamówienia: – 10 miesięcy
od daty podpisania umowy
3. Niniejsza informacja nie stanowi oferty
w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu
ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Komunikacja w przypadku zapytań oraz
przekazywania informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformazakupowa.pl
i formularza „Wyślij wiadomość”.
5. Sposób komunikacji:
Osobą
odpowiedzialną za ustalenie wartości zamówienia jest Łukasz Linek.
Numer telefonu kontaktowego: (41) 322 10 23, adres e-mail: lukasz.linek@starachowice.eu w dniach 17.01.2024
r. – 22.01.2024 r., w godzinach 7:30-15:30.
6. Termin i sposób ustalenia
wartości zamówienia:
Oszacowaną wartość
zamówienia należy złożyć do dnia 22.01.2024 r. do godz. 11.00 na adres e-mail: lukasz.linek@starachowice.eu
lub bezpośrednio na platformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/starachowice.
Uwaga.
Do postępowania
załączono:
1. Opis przedmiotu zamówienia
2. Formularz ofertowy, który należy
wypełnić, zeskanować i załączyć do maila lub na platformie OpenNexus
3.Mapa poglądowa
4.Rysunki poglądowe
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel (41) 322 10 23
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-01-24 09:47 | Łukasz Linek |
Niniejszym
informuję
o
złożonych
ofertach
dotyczących
szacowania
wartości
zamówienia. Dziękuję Państwu za udział w postępowaniu. |
Komunikaty